Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez asterf » 20 cze 2013, 14:46

a jak docisk, mój był to wyrównania w witizen. Ale on był jeszcze fabryczny. także robili mi okładziny i wyrównanie powierzchni docisku. Przyłóż coś równego to obczaisz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez tekkenfan » 20 cze 2013, 15:10

Jak będę miał możliwość to sprawdzę ale na oko nie wyglądał źle.

weede napisał(a):tu zadzwon http://www.tranzax.pl/

Kurczak byłem już w 3 dużych firmach które zajmują się stricte łożyskami i cały pic polega na tym że mam numer łożyska czyli LM78349. z bieżnią LM78310A ale to moje łożysko z tymi ze sklepu różni się średnicą wew. (średnica wałka na który jest nasadzane). W nowych łożyskach jest to ~35mm a u mnie ~27mm. Szukali mi po katalogach i ni hu hu nic nie szło znaleźć z takimi wymiarami.
Najprawdopodobniej te łożyska są produkowane specjalnie dla Mazdy i stąd ich cena jest x2 :| .

Edit.
Dzwoniłem i też nie ma, jest o podobnych średnicach ale wyższe o 2 mm czyli też <dupa>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez jackkpl » 20 cze 2013, 15:27

A to lozysko nie jest rozbieralne? Nie mozna dobrac oddzielnie tych zewnetrzych i wewnetrznych biezni? Domyslam sie,ze walce sa nieuszkodzone :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez tekkenfan » 20 cze 2013, 15:30

Nie wiem, może i by dało radę, ale nie będę kupował dwóch łożysk za 200zł żeby je rozbierać i drutować.
Walce wylądają ok. ale jak jest faktycznie to nie wiem bo łożysko jest pęknięte i obracała się całość. Wolę już poczekać do przyszłego tygodnia i złożyć wszystko na normalnym łożysku.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 21 cze 2013, 11:45

Panie masz na taki sprzęt żeby ogarnac czujnik stuku ? z tego co czytałem trzeba doprowadzić do stuku małego, zmierzyć jego częstotliwość, wpisać w emu i dopiero to działa trzeba będzie wybrać sie do jakiegoś szpeca :/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 21 cze 2013, 11:55

Podobno są jakieś wzory z których idzie obliczyć częstotliwość stuku. Ile w tym prawdy nie wiem ale przynajmniej będę miał spokojne sumienie <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez trzydziech » 23 cze 2013, 11:23

trzeba było sprzedać :P a tak tylko będziesz dalej się wkurzał <glupek2>
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 23 cze 2013, 15:40

Wkurzanie, wkurzaniem ale co ja będę robił jak wszystkie plany zrealizuje? Już teraz przez te kilka dni bez auta wynudziłem się przeokropnie hehehe.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez tekkenfan » 26 cze 2013, 01:00

No to szperunek onboard, zdjęć żadnych nie mam bo jak przyjechałem to Waldii wrzucił już skrzynię do auta.
Ogólnie to nie wiem czy ten szperunek działa czy nie ale wydaje mi się :P że jest [tiiit] :D

Oczywiście nie obyło się bez komplikacji, a to łożysko wyciskowe nie chciało wejść bez przeróbek, a to docisk który miał być w teorii P&P się trochę stawiał. Nie wiem czy moje auto jest jakieś wyjątkowe ale nic nie pasowało <lol> Jako ciekawostkę dodam że wysprzęglika wcale nie trzeba było skracać, jedynie Waldii coś tam pogmerał w łapie bo nawet bez wysprzęglika łożysko wyciskowe opierało się o słoneczko docisku.
Czyli podsumowując wpadły:
– szperunek helikalny MFactory
– nowe łożyska dyferencjału NTN
– nowe łożysko jednego z wałków w skrzyni (Ori Mazda)
– Olej skrzyni Millers CRX 75W90 NT
– tarcza sprzęgła obita okładzinami "kevlarowymi" w WITZEN
– nowy docisk EXEDY z K-serii
– nowe łożyska wyciskowe i oporowe

Przy okazji zrobiliśmy małą podmianę mechanizmu szybkościomierza z linki na prądniczę. Teraz muszę ogarnąć wtyczkę i spróbować to podpiąć pod zegary.
Ostatnio edytowano 28 cze 2013, 01:20 przez tekkenfan, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Adamos » 28 cze 2013, 00:29

efekt libido czy placebo? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez tekkenfan » 28 cze 2013, 01:19

<lol> no to jeblem <lol> no ale tak to jest jak się o 1 w nocy pisze post <lol> Na dobrą sprawę to w momencie pisania mogło być jedno i drugie <lol>

Edit:
Donosiciel przyniósł mi dzisiaj nowe sikawki które pozwolą jeszcze trochę pobawić się boostem :D :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz muszę zdrutować wtyczki i oringi do montażu, bo to nie są Mazdowskie sikawki, no i wtedy się okaże czy będą wolne obroty czy nie <lol>
No ale to już w sierpniu bo jadę się poobijać w ciepłych krajach :D .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez misiak89-89 » 28 cze 2013, 21:40

Idziesz jak dzik po oranym <oczko> chciałbym aby u mnie coś dygneło...

a czy tam libido czy lumbago jeden pies :P ważne że jest lepiej <spoko>

pozdro!
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mlody1921 » 29 cze 2013, 11:34

Nie no prosze cie wolne obr muszą być chyba że to wtryski 1000cc :D sztuka ale emu ponoć ogarnia temat. Przy przejściu na emu wtrysk będziesz robił w sekwencji ?? a co z czujnikiem na wałku ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 29 cze 2013, 11:47

Do EMU jeszcze daleka droga. Teraz te sikawy będą roboliły na DET3 w monowtrysku <lol> i stąd moje obawy bo do 1000cc dużo im nie brakuje :P
Jest plan na pełną sekwencję z wykorzystaniem ori aparatu ale nie wiem czy to da radę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez antek_92 » 30 cze 2013, 23:02

pabieee a moze bys jakie media suszarka nagral jak co tam zegary pokazuja i w jakim czasie ;p?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 19:17
Posty: 139
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC

Postprzez tekkenfan » 30 cze 2013, 23:19

Z filmem zegarów będzie słabo bo jak pisałem zmieniliśmy prądniczkę z linkowej na przewodową i w chwili obecnej nie mam wtyczki do podpięcia jej pod zegary :| tak więc robię zerowe przebiegi a spalanie wzrosło do 35l/0km <lol>

A co do czasów to jak już pisałem z pękającym kolektorem wydechowym 13,6 na 1/4 :D
Mam nadzieję że do Czaplinka uda się ogarnąć nowy kolektor.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez antek_92 » 1 lip 2013, 03:14

Ciekaw jestem cyferek do 100 ;). 5,5s??? Gdzies w tej granicy bedzie oscylowalo??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 19:17
Posty: 139
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC

Postprzez tekkenfan » 1 lip 2013, 17:18

Pewnie coś w ten deseń będzie. ale ważniejsze jest to że powyżej 100 auto dalej jedzie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez piwo » 1 lip 2013, 18:57

dokladnie. w fwd ciezko zejsc ponizej 5s chodz ravo w facie coupe sie udalo. wazne ze powyzej jest przeciag :)
mysle ze z szpera, ktora nie wiesz czy dziala czas do 100 sie skroci :)
ja u siebie mialem 6s przy 200 kuniach wiec 5,5 jest realne:
viewtopic.php?f=49&t=38043&p=1479747&hilit=14%2C55#p1479747
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4868 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez mlody1921 » 2 lip 2013, 22:32

Kiedyś jak byłem na przejażdzce u luxtera i startowaliśmy ze światałem mówił ze z LC zawijał mx-3 do 100 najszybciej 4,4 ale co jak mierzył to niewiem
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy