witam
z racji, że jest mnóstwo tematów w sumie o tym samym, czyli problem z II generacją (mikserową ) w mazdach, zakładam wspólny wątek na ten temat.
Macie problem z szarpaniem , falującymi obrotami , wystrzałami gazu w kolektor, uszkodzonym dolotem piszcie tutaj
zapraszam
Szybkie pytania – mazda szarpie, strzela, problemy z obrotami
Strona 1 z 1
Witam. Poszukuję dobrej rady co do lpg, mam niemały problem, otóż od jakiegoś czasu strzały podczas pracy na gazie pojawiają się w dolnej prędkości obrotowej, około 900 do 1500 rpm. nie wiem czego i gdzie szukać, zawory sprawdzone 0,27 luz więc powinno być ok, dolot szczelny.wymieniony zestaw naprawczy reduktora, filtr gazu fazy ciekłej filtr powietrza, przewody WN nie iskrzą świece zapłonowe Ngk mają około8000 km. Problem zdaje się być nie do ogarnięcia, ruch miejski to wysokie spalanie około 16-17l/100km i strzały przy starcie, natomiast trasa aż miło ciągnie pięknie spalanie na poziomie 8,5 l .Poszukuję info gdzie powinien być założony mikser,po pierwszych wybuchach przełożylem go na przepustnicę bo był założony na obudwie przepływomierza niestety niewiele to zmieniło. Zastanawia mnie jeszcze cewka zapłonowa , czy może ktoś z was wie jakie powinny być rezystancje cewki na zimno i na ciepło?? pozostało mi tylko to do zweryfikowania, jeżeli i to okaże się kichą to tylko przeróbka na sekwencję chyba pozostaje
Pozdrawiam Zbyszek
ps. może jakiś rozsądny gazownik gdzieś w łodzi tudzież w niedalekiej okolicy, tylko taki co by nie kombinował i kazał pół instalacji przerabiać i remont silnika wymyślał. :–)
Pozdrawiam Zbyszek
ps. może jakiś rozsądny gazownik gdzieś w łodzi tudzież w niedalekiej okolicy, tylko taki co by nie kombinował i kazał pół instalacji przerabiać i remont silnika wymyślał. :–)
- Od: 27 lut 2012, 22:23
- Posty: 12
- Skąd: Łódź
- Auto: Obecnie:
Mazda 5 CR19 1.8 16v L8 116KM
Była:
Mazda 626 GW 2.0 16V FS2J 115 KM – 98r.
Jechałem, 2 razy strzeliło.
Mazda od tamtej pory nie chce zejść poniżej 2000 obrotów.
Przepływka ok
Podciśnienia wszystkie sprawdzone, sa na miejscu
Powietrza lewego nigdzie nie łapie.
Jakieś pomysły?
Może silniczek krokowy, ale co on ma wspólnego ze strzałami?
Mazda od tamtej pory nie chce zejść poniżej 2000 obrotów.
Przepływka ok
Podciśnienia wszystkie sprawdzone, sa na miejscu
Powietrza lewego nigdzie nie łapie.
Jakieś pomysły?
Może silniczek krokowy, ale co on ma wspólnego ze strzałami?
Love, Sex, Drive'n'Roll
- Od: 19 lis 2007, 20:15
- Posty: 24
- Skąd: 100lica
- Auto: 626 GC 2.0i Turbo, coupe, USA
323F BG '94
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość