Szybkie pytania – mazda szarpie, strzela, problemy z obrotami

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez gazparts » 2 maja 2013, 08:55

witam
z racji, że jest mnóstwo tematów w sumie o tym samym, czyli problem z II generacją (mikserową ) w mazdach, zakładam wspólny wątek na ten temat.
Macie problem z szarpaniem , falującymi obrotami , wystrzałami gazu w kolektor, uszkodzonym dolotem piszcie tutaj
zapraszam :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez karasonic » 31 maja 2013, 18:06

Witam. Poszukuję dobrej rady co do lpg, mam niemały problem, otóż od jakiegoś czasu strzały podczas pracy na gazie pojawiają się w dolnej prędkości obrotowej, około 900 do 1500 rpm. nie wiem czego i gdzie szukać, zawory sprawdzone 0,27 luz więc powinno być ok, dolot szczelny.wymieniony zestaw naprawczy reduktora, filtr gazu fazy ciekłej filtr powietrza, przewody WN nie iskrzą świece zapłonowe Ngk mają około8000 km. Problem zdaje się być nie do ogarnięcia, ruch miejski to wysokie spalanie około 16-17l/100km i strzały przy starcie, natomiast trasa aż miło ciągnie pięknie spalanie na poziomie 8,5 l .Poszukuję info gdzie powinien być założony mikser,po pierwszych wybuchach przełożylem go na przepustnicę bo był założony na obudwie przepływomierza niestety niewiele to zmieniło. Zastanawia mnie jeszcze cewka zapłonowa , czy może ktoś z was wie jakie powinny być rezystancje cewki na zimno i na ciepło?? pozostało mi tylko to do zweryfikowania, jeżeli i to okaże się kichą to tylko przeróbka na sekwencję chyba pozostaje
Pozdrawiam Zbyszek
ps. może jakiś rozsądny gazownik gdzieś w łodzi tudzież w niedalekiej okolicy, tylko taki co by nie kombinował i kazał pół instalacji przerabiać i remont silnika wymyślał. :–)
Początkujący
 
Od: 27 lut 2012, 22:23
Posty: 12
Skąd: Łódź
Auto: Obecnie:
Mazda 5 CR19 1.8 16v L8 116KM
Była:
Mazda 626 GW 2.0 16V FS2J 115 KM – 98r.

Postprzez karasonic » 5 cze 2013, 20:40

Obserwuję forum i dochodzę do wniosku, że niewielu tu przwdziwych fachowców lub niechętnie się chcą podzielić swoją wiedzą w temacie – szkoda <płacze>
Początkujący
 
Od: 27 lut 2012, 22:23
Posty: 12
Skąd: Łódź
Auto: Obecnie:
Mazda 5 CR19 1.8 16v L8 116KM
Była:
Mazda 626 GW 2.0 16V FS2J 115 KM – 98r.

Postprzez tyla » 11 cze 2013, 20:20

byles juz z tym autem u gazownika ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez spawn3214 » 13 lut 2014, 18:23

Jechałem, 2 razy strzeliło.
Mazda od tamtej pory nie chce zejść poniżej 2000 obrotów.
Przepływka ok
Podciśnienia wszystkie sprawdzone, sa na miejscu
Powietrza lewego nigdzie nie łapie.

Jakieś pomysły?
Może silniczek krokowy, ale co on ma wspólnego ze strzałami?
Love, Sex, Drive'n'Roll
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lis 2007, 20:15
Posty: 24
Skąd: 100lica
Auto: 626 GC 2.0i Turbo, coupe, USA
323F BG '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG