Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez Szifers » 16 lis 2010, 19:03

Witam
Chciałem rozpocząć wątek dotyczący doświadczeń innych użytkowników samochodów z silnikami Ditd.
Jakie przebiegi posiadają wasze Mazdy i jakie większe naprawy w motorze musieliście dokonać podczas tego przebiegu. Moja Premacy 2000r przebieg 190tys bez jakichkolwiek napraw motoru.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 11:01
Posty: 92
Skąd: Wrocław, Psie Pole
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r

Postprzez Bandit » 16 lis 2010, 19:31

Był już podobny wątek i się nie zadomowił. Dam temu jednak szansę. Jeśli w 48 godz. wypowie się przynajmniej 10 userów wątek zostaje ;P

194 tyś (podobno) 22 tyś w moim wykonaniu i nic ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 18:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez michal66 » 16 lis 2010, 19:56

witam
188tys(z tego moich 17tys) motor jak dzwon,robiony byl rozrusznik i wmieniona kostka stacyjki.
pozdrawiam
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny – dopij wódkę i idź spać
Początkujący
 
Od: 10 mar 2010, 23:23
Posty: 12
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 323F 1999r TDVI

Postprzez Jasiu19 » 16 lis 2010, 19:59

250 tyś ( 20 moich ) silnik chodzi ładnie , wymienione z potrzeby podkładki pod wtryskami bo był przedmuch na 2. Ogólnie zero problemów. <spoko>
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 01:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez _Adrian_ » 16 lis 2010, 20:59

323F 2.0 ditd 2000 rok
100 % orginalny przebieg 180 tys/km
W tym ja przejechalem 50 tys/km.
SIlnik bez awarii.

Adrian
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 sty 2009, 03:48
Posty: 18
Skąd: UK / Southampton
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DITD 2000r.
Przebieg 210 tys km

Postprzez Łukasz » 16 lis 2010, 22:14

234tyś ,63tyś moje.Regulacja luzu zaworowego,wymiana podkładek (profilaktycznie),poduszki przy rozrządzie i.........to wszystko jeśli chodzi o motor :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 20:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez say » 16 lis 2010, 22:54

Premacy 2002r.
prawdziwe 177 tyś., w tym moje ponad 70 tyś., zero napraw (walki z przetartą izolacją na przewodzie jednego z czujników nie liczę), tylko eksploatacyjne tematy.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 07:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez pablitzo » 16 lis 2010, 23:24

626 1999r. – 217 tys , w tym moje 27 tys. Ostatnio przeszła mały remoncik( nowy rozrząd, regulacja zaworów, uszczelnianie silnika....) ostatnio kłopoty z odpalaniem( założony wyłącznik na czujniku tem.:( )
Poprzednia 626 1998r 298 tys , moje 40 tys i bez większych problemów
Początkujący
 
Od: 19 lis 2008, 21:53
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW

Postprzez Neonixos666 » 16 lis 2010, 23:26

przebieg 110tys. ja zrobiłem ze 25tys. i jak na razie nic nie było robione przy silniku tylko zwykła eksploatacja, leje do baku i pocisk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 16 lis 2010, 23:59

Blisko 100.000km przejechanych za mojej kadencji, ani razu nie zawiodła także podczas dłuugich podróży po zachodnich autostradach łącznie prawie 260.000 i sama eksploatacja tj. oleje, filtry, paski, reg. etc....
Auto traktowane baardzo dobrze, wszystko na bieżąco aż do przesadyzmu :P styl jazdy bezpieczno – dynamiczny tj. często w okolicach 4000obr/min <oczy>

P.S
RACZEJ ma ten przebieg, choć nie mam jej przecież od nowości to nie wygląda na więcej jak 300.000, zawieszenie dziewicze łącznie z amorami etc. – wymieniłem tylko łączniki i sworznie. Ostatnio miałem amortyzator w ręku (wymiana osłon na amorach) – igła :) działa jak nowy wyjęty z kartonu... chciałem zmienić 4x profilaktycznie :P ale nie ma to najmniejszego sensu. To jest jakość...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Miron-Ww » 17 lis 2010, 01:46

154 tyś , jak do tej pory to tylko eksploatacja , silnik jak dzwon :)
Żyję po to aby jeździć , jeżdżę po to aby żyć
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2010, 05:16
Posty: 136
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 , 2.3 Benzyna
2007r Lift

Postprzez Yans » 17 lis 2010, 08:19

626 DiTD z roku 2001 (pierwsza rejestracja z listopada, wiec prawie jak 2002 ;) )
Przebieg ok 185 000 z czego 25 tys. moje (wcześniej 3 lata jeździł szwagier) i w ciągu tych naszych wspólnych 4 lat z tym autkiem to tylko ja jakiś czas temu miałem cieknący TCV i wymieniłem.
Poza tym tylko eksploatacja (rozrząd, filtry, oleje itp.)
Zawieszenie nie ruszane, ale szwagier jeździł u siebie w Lubuskim tylko po pięknych, prostych drogach bez dziur. A ja rozbijam się teraz po dziurach w Poznaniu, więc pewnie za 2 lata będzie do wymiany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2009, 10:35
Posty: 96
Skąd: Poznań
Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.

Postprzez AlbatrosGrodno » 17 lis 2010, 11:43

194 000 km z czego 20 ooo mojej zasługi.Przebieg raczej pewny.
Auto po wymianie rozrządu,podkładek wtryskowych,kilka uszczelek m.in pod zaworami,kolektora itd
Ogólnie silnik po większym remoncie spowodowanym awarią rozrządu.. w auto zainwestowana poważna kasa szczególnie w silnik... motor chodzi jak nowy,odczuwalny "megakop" pow 2 000 obr.
Odpala przy pierwszym obrocie..spalanie w granicach 5.5 do 6.5 l/100km
Robione zawieszenie parę miesięcy temu przednie..ogólnie fakturki na wszelkie naprawy opiewają w granicach 13 tys zł
Auto jest do sprzedania z powodów problemów finansowych także jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2010, 20:55
Posty: 189
Skąd: Tychy/czasem okolice Kielc
Auto: Opel Vectra 1.8 135KM 1997r

Postprzez loscyp » 17 lis 2010, 13:20

323F 2002r 172tkm z czego moje 35 , jak narazie bez poważnych usterek wymieniony rozrząd paski regulacja zaworów, wymiana świec ,madzia dostała nową bateryjke w niedługim czasie zamierzam wymienić wkłady poduszek
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2008, 13:03
Posty: 44
Skąd: kraków
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2002r

Postprzez toomaszek11 » 17 lis 2010, 19:02

Witam.pierwsza rej lipiec2002 przebieg 210tys u mnie 10tys wymieniłem rozrzad ,olej,filtry. mazda wydaje mi sie ze rok temu wyjechala z salonu jak nowa. Aby nie zapeszyc
toomaszek11
 

Postprzez Szifers » 18 lis 2010, 14:17

Jak na razie opierając się na podwyższysz opiniach można powiedzieć, że motorkowi do 200tys nie powinno nic dolegać.
Szkoda, że nie mamy zapisów właścicieli z większymi przebiegami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 11:01
Posty: 92
Skąd: Wrocław, Psie Pole
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r

Postprzez malew » 18 lis 2010, 14:48

No ja też się nie pochwalę większym przebiegiem.
170000 na razie 2 moje. Zmieniłem rozrząd, wcześniej nic nie było robione. Oby tak dalej.
Początkujący
 
Od: 25 paź 2010, 12:05
Posty: 21

Postprzez Riki » 18 lis 2010, 15:12

Ja znam jedną DiTD co ma 350.000 i nietykaną pompę wtryskową, fakt wołek już taki ale pali, jeździ, mało spala – właściciel taxiarz zadowolony :) 626 GW.

P.S
xANDy-ego GW miała coś w okolicach 350.000 – oleje filtry rozrząd i jazzzzda. Reszta fabryczna i...nadal śmiga.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez YgooR » 18 lis 2010, 15:18

Rok temu zaczepił mnie jakiś facet na parkingu, miał BJ z 98r DITD.
Chwilę pogadaliśmy i to co zobaczyłem troszkę mnie zdziwiło, na liczniku ponad 360kkm, powiedział że nie ma żadnych problemów z autem. Tylko trochę zawieszenie się odzywa, amortyzatory miał jeszcze oryginalne, żadnych problemów z zapalaniem i mocą. Silnik powiedział że bierze około 200 – 300 ml od wymiany do wymiany, i wałek rozrządu troszkę przytarty. Ogólnie był bardzo z niej zadowolony. Niestety nie wiem przy jakim przebiegu ją kupił i na ile to co mówił to prawda, jedno wiem wskazanie licznika było prawdziwe. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 22:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Bandit » 18 lis 2010, 16:49

A ilu z nas da sobie ręce obciąć za ori przebieg na zegareczku <co?> bo ja nie dam :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 18:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Moto