Mazda 323c 1.5 stag 4
Strona 1 z 1
Witam jestem nowy na forum. Krótko i konkretnie, jeśli autko spala mi srednio 10l LPG/100km, to mniej wiecej bedzie spalanie gazu na wolnych obrotach, na postoju przy rozgrzanym silniku? Tak orientacyjnie. głupich komentarzy sobie darujcie, z góry dzieki:)
Ostatnio edytowano 11 maja 2013, 15:14 przez groman94, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 maja 2013, 11:00
- Posty: 12
- Skąd: Krosno
- Auto: mazda 323c
Ilość spalonego gazu na postoju to troszkę takie wróżenie z fusów Ale myślę, że powinno się mieścić w granicach 1-1,5 l/h
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Widzę, że kolega z Krosna Tylko, czy Krosno na Podkarpaciu, czy gdzieś indziej w Polsce?
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Prawdopodobnie chodzi o Staga 4 a nie 400
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Nasze podkarpackie Krosno:] no pewnie masz racje stag 4:D mój błąd
mam jeszcze jedno małe pytanko, bede sie zabierał do wymiany świec, i stąd pytanie, jakie świece? aktualnie mam jakieś 4-elektrodowe, są lepsze od tradycyjnych?:d
mam jeszcze jedno małe pytanko, bede sie zabierał do wymiany świec, i stąd pytanie, jakie świece? aktualnie mam jakieś 4-elektrodowe, są lepsze od tradycyjnych?:d
- Od: 7 maja 2013, 11:00
- Posty: 12
- Skąd: Krosno
- Auto: mazda 323c
do gazu gorsze, bo nie możesz zmniejszyć przerwy co jest zalecane przy lpg, do tego przy lpg trzeba je częściej zmieniać, więc nie ma sensu przepłacać, kup jednoelektrodowe, najlepiej NGK i będziesz zadowolony ok 10 zł sztuka.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Ewentualnie zainteresuj sie irydowymi, sa drozsze ale sprawiaja mniej problemow. Czasem jednak jest tak ze lepiej zmieniacz czesciej a na te normalne tansze. Zmniejszanie przerwy to temat sporny. Jak dziala poprawnie na fabrycznej to moim zdaniem nie ma potrzeby zmniejszac.
-
Przemek323c
najlepsze są jedno elektrodowe gwarantują wyższą energię impulsu zapłonowego (nie rozkłada się on na kilka elektrod) nominalna świeca do np. 1.5 ZL ma 1.1 mm i zaleca się zmniejszenie jej do 0.9 mm dzięki temu zabiegowi zwiększymy energię impulsu zapłonowego a cały układ trochę odciążymy . świeca na LPG szybciej się zużywa ma trudniejsze warunki pracy więc wymiano po około 10 tyś. i czyszczenie nie wiele pomaga (trochę to trąca PRL-em ) świeca na LPG dostaje nieźle po pupie .
polecam świece DENSO K-16TT
polecam świece DENSO K-16TT
xedos1972
groman94 napisał(a):a no dzięki, bo własnie nie wiem czy to rzecziwiscie wina świec, ale czasem zaczyna sie krztusic przy dodawaniu gazu, i jak wyczyszcze świece to problem na jakis czas ustaje , po tygodniu- dwoch znowu to samo
Kolego, mam interfejs do staga. Ugadajmy się gdzieś kiedyś to zobaczymy co masz tam naustawiane
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
xedos1972 napisał(a):najlepsze są jedno elektrodowe gwarantują wyższą energię impulsu zapłonowego (nie rozkłada się on na kilka elektrod) nominalna świeca do np. 1.5 ZL ma 1.1 mm i zaleca się zmniejszenie jej do 0.9 mm dzięki temu zabiegowi zwiększymy energię impulsu zapłonowego a cały układ trochę odciążymy . świeca na LPG szybciej się zużywa ma trudniejsze warunki pracy więc wymiano po około 10 tyś. i czyszczenie nie wiele pomaga (trochę to trąca PRL-em ) świeca na LPG dostaje nieźle po [tiiit] .
polecam świece DENSO K-16TT
Bez przesady az takiej tragedii nie ma. W wiekszosci to mity o duzo wiekszej temperaturze i nie wiadomo jakich warunkach pracy. Chyba ze smigasz na ubogo to co innego.
-
Przemek323c
jakby gaz był taki świetny i rownal się benzynie to producenci myslisz by z tego nie skorzystali ? czysty zysk dla klienta tani w eksploatacji pojazd . nie chodzi o temperaturę spalania bo ona jest niewiele większa a o czas spalania ,gaz dłużej się spala i trudniej następuje zapłon stąd te zabiegi.
xedos1972
Coraz wiecej jest fabrycznych zgazowanych aut. Jesli regulacja jest prawidlowa to swiece wygladaja prawie tak samo i na pb i na lpg. Czasem faktycznie lepiej zmniejszyc przerwe jesli poszarpuje bo inaczej cewka moze sie szybko skonczyc.
-
Przemek323c
groman94 napisał(a):no spoko jesli to nie problem to mozna kiedys bedzie sie zgadac:P
Napisz na Pw to się jakoś dogadamy
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości