Po wymianie SCV dalej problem poniżej -10. Czy to pompa?
ja dwa lata temu i rok temu mialem problem z zabka przy -10*C. W tym roku sie wycfaniłem i tuz przed mrozami wlalem jakis antyzel ze statoil. Wczoraj o godzinie 22, po trzech dniach bez odpalania, przy -14*C odpalilem, śmigałem i było ok.
Pozdrawiam,
MarQs
MarQs
- Od: 21 lut 2007, 01:06
- Posty: 92
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04
Noż ku***, mazda stała po dojeździe do pracy w słoneczku od 7:50 do 14:00, odpaliłem (termometr pokazywał -7 w trakcie jazdy spadło do -10) bez problemów, pochodziła na jałowym, ruszyłem, silnik się ładnie rozgrzał, a ta małpa zaczęła żabkować, na szczęście nie zgasła ... ja jużnie mam kompletnie pomysłu, przy -17 rano było ok, a teraz przy -10 żabka WTF
To po prostu musi być wina filtra, może jest za "gęsty". Ja u siebie mam KNECHT KC100, jakie macie filtry, CI którym nie zamarzają? Może jakieś nie markowe/gorsze z rzadszym sitkiem?
To po prostu musi być wina filtra, może jest za "gęsty". Ja u siebie mam KNECHT KC100, jakie macie filtry, CI którym nie zamarzają? Może jakieś nie markowe/gorsze z rzadszym sitkiem?
- Od: 3 kwi 2011, 21:56
- Posty: 36
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 6 CiTD 89KW 2003
Niestety. Po 6-ciu godzinach ładowania próba normalnego odpalenia i d..pa blada. Rozrusznik kręci, ale nic – ani dymku, czyli nie dostaje paliwa. Filtr paliwa wyczyszczony wczoraj, chociaż z 10kkm wymieniany ale w każdym paliwie może być woda i troszkę było. Mechanik podpowiada, że do SCV mogła się woda dostać, zamarzła i teraz tylko ciepły garaż, którym oczywiście nie dysponuję :–[
Jak wstawię do ciepłego to z pewnością zapali od kopa. Już mnie trochę irytują te problemy na mrozie, ale na razie walczę
Jak wstawię do ciepłego to z pewnością zapali od kopa. Już mnie trochę irytują te problemy na mrozie, ale na razie walczę
- Od: 28 lis 2009, 19:55
- Posty: 12
- Skąd: Bydgoszcz/Warszawa/Grudziądz
- Auto: M6 2.0 MZR-CD 136KM 04r sedan
deluge napisał(a): jakie macie filtry, CI którym nie zamarzają?
Od zawsze KNECHT KC100
MarQs napisał(a):W tym roku sie wycfaniłem i tuz przed mrozami wlalem jakis antyzel
Ja przy każdym tankowaniu leję Diesel Protector (w sumie to ledwie pół butelki 0,5l zużyłem).
I tak co zimę (od ostatniej). Problemów zero.
deluge napisał(a):To po prostu musi być wina filtra
nadal twierdze,że paliwa.....
zapraszam do obejrzenia zdjęć w moim ostatnim poście,paliwo tankowane 30.01.br + dodatki antyxxx
viewtopic.php?f=89&t=130899&p=2205193#p2205193
deluge napisał(a):Noż ku***, mazda stała po dojeździe do pracy w słoneczku od 7:50 do 14:00, odpaliłem (termometr pokazywał -7 w trakcie jazdy spadło do -10)
a tak naprawdę to ile było stopni mrozu pod autem??
wierzysz tak bezgranicznie w te -7
Ja mam również ten problem z odpalaniem i gaśnięciem... (To już 3 zima, gdy musże chodzić pieszo w te mrozy).
Przyczyny jak dotąd nie znalazłem. Oczywiście filtry, SCV wymienione. Moim zdaniem ON przy temp -10 nie wytrąci parafiny (poza tym dolewałem dodatki do ropy różnych firm i bez efektu). Ważną informacją jest fakt, że wszystkie problemy pojawiają się przy temperaturach <-11 (odczytywanych w aucie – AMB). Przy -10 odpala. Z tego co pamiętam to większość forumowiczów przy tych właśnie temp. ma problemy.
Moje podejrzenia:
1) problem tkwi w jakimś "przekaźniku", który przy tej temp. (być może odczytywanej z termometru zewn. auta) zamyka dopływ paliwa (na początku auto odpala, a gaśnie po paru sekundach – z braku paliwa..?)
2) filtr paliwa "za gęsty" (ja właśnie też używam Knecht) – Grzyby pisał też o Knechcie, ale On się nie liczy – ma podgrzewacz paliwa...
Jakieś inne pomysły??
Może uda się wreszcie rozwiązać ten problem (bez montażu podgrzewacza paliwa). Bo na pewno "ten typ tak nie ma"!
Przyczyny jak dotąd nie znalazłem. Oczywiście filtry, SCV wymienione. Moim zdaniem ON przy temp -10 nie wytrąci parafiny (poza tym dolewałem dodatki do ropy różnych firm i bez efektu). Ważną informacją jest fakt, że wszystkie problemy pojawiają się przy temperaturach <-11 (odczytywanych w aucie – AMB). Przy -10 odpala. Z tego co pamiętam to większość forumowiczów przy tych właśnie temp. ma problemy.
Moje podejrzenia:
1) problem tkwi w jakimś "przekaźniku", który przy tej temp. (być może odczytywanej z termometru zewn. auta) zamyka dopływ paliwa (na początku auto odpala, a gaśnie po paru sekundach – z braku paliwa..?)
2) filtr paliwa "za gęsty" (ja właśnie też używam Knecht) – Grzyby pisał też o Knechcie, ale On się nie liczy – ma podgrzewacz paliwa...
Jakieś inne pomysły??
Może uda się wreszcie rozwiązać ten problem (bez montażu podgrzewacza paliwa). Bo na pewno "ten typ tak nie ma"!
Damiano napisał(a):2) filtr paliwa "za gęsty"
Sprobuj z ori filtrem paliwa. W zeszlym roku nie mialem zadnych problemow z odpalaniem nawet przy -22. Miałem ori filtr.
Teraz mam knechta i mam problemy z odpaleniem. U mnie problem pojawił sie też przy -10. Ale wlałem depresator + bak do pełna i teraz jest problem dopiero przy -16. W szafie lezy podgrzewacz, chyba czas go zamontować
U mnie jak już odpali to chodzi
Z tym filtrem muszę koniecznie spróbować. Zmieniałem, ale zawsze na Knecht...
Mam pytanie do wszystkich użytkowników MZR-CD, którzy nie mają problemów z odpalaniem przy <-11 st.C i nie mają podgrzewaczy paliwa:
Jakie macie filtry paliwa
Mam pytanie do wszystkich użytkowników MZR-CD, którzy nie mają problemów z odpalaniem przy <-11 st.C i nie mają podgrzewaczy paliwa:
Jakie macie filtry paliwa
bieski napisał(a):Damiano napisał(a):2) filtr paliwa "za gęsty"
Sprobuj z ori filtrem paliwa. W zeszlym roku nie mialem zadnych problemow z odpalaniem nawet przy -22. Miałem ori filtr.
Teraz mam knechta i mam problemy z odpaleniem. U mnie problem pojawił sie też przy -10. Ale wlałem depresator + bak do pełna i teraz jest problem dopiero przy -16. W szafie lezy podgrzewacz, chyba czas go zamontować
U mnie jak już odpali to chodzi
Ja mam dokładnie tak jak bieski. Dziś rano -15 rano i zmarazł mi filtr paliwa(dławienie silnika przy obrotach 1600-2000rpm), który musiałem wymienić.
Ten co zamarzł to knecht, przed rokiem miałem innej firmy i mrozy były mi nie straszne.
________________________
___________________
__________
So far so good
___________________
__________
So far so good
- Od: 4 lis 2010, 12:09
- Posty: 141
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6/ 2.0 CITD/ 136KM/ kombi/ rok 2002/ wer. exlusive bez xenonów i navi:(
Ciekawe to co piszecie op Knechcie. Wiem że ja wypadam z gry z racji obecności podgrzewacza ale faktycznie, jak miałem problemy (przed montażem podgrzewacza) to również używałem Knechta.
Może faktycznie tutaj jest azorek pogrzebany?
Może faktycznie tutaj jest azorek pogrzebany?
Damiano napisał(a):bez imadła nie ma co do filtra podchodzić
Co racja to racja
Trzeba spróbować oryginału (to info dla tych którzy mają problem).
No to koledzy zbiję was z tropu. Od trzech lat jeżdżę na wszystkich filtrach Knechta i odpukać nigdy nie mam problemu z odpalaniem i jazdą, dziś -23 i odpalenie ze strzału a i jazda bez problemowa. (oczywiście brak dodatkowego podgrzewacza, leję zwykłą ropę bez dodatków)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6