Montaż Oil Catch Tank w silniku K8

Postprzez sheerydrain » 4 sty 2013, 17:01

Witam. Mam zamiar zamontować separator oleju z mojej Maździnie lecz mam z tym pewien kłopot. Jako że cały układ obiegu powietrza, podciśnień itp do najprostrzych nie należy chciałbym zwrócić się z prośbą o pomoc w pokierowaniu mnie jak poprawnie go podłączyć.

Czy powinno wyglądać to tak jak na załączonym przeze mnie obrazku?
obrazek1.jpg


Albo

obrazek2.png
Ostatnio edytowano 22 maja 2013, 18:25 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawilem zdjecia ;)
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 13:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Rafał_ » 5 sty 2013, 00:37

Drugi link jest prawidłowy :)
Zawór PCV zostaw tak jak jest teraz. Jaki masz OCT?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez sheerydrain » 5 sty 2013, 01:04

Na razie jeszcze nie mam żadnego ale planuję kupić, chciałem zrobić samemu ale zależy mi również na efekcie wizualnym :) . Co do odmy łączącej pokrywę zaworów z kolektorem, mam tam wmontowany filtr paliwa, zbiera sie tam sporo syfu nie powiem :)

Obrazek
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 13:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Rafał_ » 5 sty 2013, 01:13

sheerydrain napisał(a):Co do odmy łączącej pokrywę zaworów z kolektorem, mam tam wmontowany filtr paliwa, zbiera sie tam sporo syfu nie powiem :)

Zostaw go i wymieniaj co jakiś czas :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez sheerydrain » 5 sty 2013, 01:18

Tak też właśnie robię, tego ze zdjecia już nie ma, został wymieniony na nowy jednak tamten chyba miał jakąś inną przepustowość i auto przy odpaleniu na zimnym się trochę dusiło i później nabierało obrotów. Po wymianie filtra na taki sam jak ten ze zdjęcia jak ręką odjął :) ps. co z wężykami łączącymi się z rurą dolotową ?
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 13:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Rafał_ » 5 sty 2013, 11:15

Najlepiej byłoby tak:
Jedno wejście z tylnej głowicy.
Drugie wejście z przedniej głowicy.
Wyjście z powrotem do dolotu.

Czyli jakiś ładny custom by się przydał :) .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez sheerydrain » 5 sty 2013, 15:22

Czyli masz na myśli puszczenie rozdzielki z wężykiem od wężyka z już przefiltrowanym powietrzem coś takiego jak na zdjęciu ?:)

Obrazek
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 13:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Rafał_ » 6 sty 2013, 22:03

W standardowym OCT masz 1 wejście i 1 wyjście i odpowietrznik. Do wejscia dajesz wężyki z obydwu głowic. Wyjście do dolotu.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez sheerydrain » 6 sty 2013, 22:21

Czaję, jak zdecyduję się na montaż tego duperela to się do Ciebie zwrócę ;D
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 13:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje