Jutro Madzia jedzie na kurację odmładzającą do warsztatu mojego znajomego
Do wymiany:
Amortyzatory przód i tył (KYB) + mocowania górne + łożyska (Mazda)
Łożysko prawego przedniego koła (NTN)
Filtry powietrza i oleju (odpowiednio Mann i Toko)
Olej (Dexelia)
Uszczelka pod deklem zaworowym (Mazda)
Podkładki pod wtryskami (Bosch)
Gumy drążka stabilizacyjnego przedniego (Yamato)
Wahacze (Yamato)
Przy okazji zrobioną będzie jeszcze regulacja luzów zaworowych oraz zastąpienie odcinka (5-10 cm) rurki prowadzącej pod autem do tylnej nagrzewnicy (przegniła w jednym miejscu i trzeba to zastąpić gumowym wężem).
Po całej robocie napiszę jaka będzie różnica w prowadzeniu itd
Poniżej cały zestaw:)
Mazda MPV LW RF 2002 2.0 diesel 136 KM
1, 2
A nie widzę filtra paliwa, nie wymieniasz przed zimą? Ja wożę swój w aucie i tylko nie mam kiedy wymienić
PS. czyżbym w oddali widział jakieś Enduro?
PS. czyżbym w oddali widział jakieś Enduro?
-
sokoli_majster
Daj znać ile cie to wyniosło części? Ile sobie życzą w stolicy za wymiane takiego zestawu?
Yamato – ponoć są problemy z tulejami juz po 30-40 tys km Ja kupilem orginalne tuleje.
Jaki masz przebieg ze juz wymieniasz amorki? byleś na teście amorków?
Yamato – ponoć są problemy z tulejami juz po 30-40 tys km Ja kupilem orginalne tuleje.
Jaki masz przebieg ze juz wymieniasz amorki? byleś na teście amorków?
- Od: 16 lis 2012, 09:50
- Posty: 11
- Auto: Mazda Mpv Lw 2.0 benzyna
sokoli_majster napisał(a):A nie widzę filtra paliwa, nie wymieniasz przed zimą? Ja wożę swój w aucie i tylko nie mam kiedy wymienić
PS. czyżbym w oddali widział jakieś Enduro?
Filtr paliwa wymieniałem jakieś 1,5 – 2 miesiące temu więc zimę przelata
Dokupiłem jeszcze do powyższego zestawu podgrzewacz paliwa Stanadyne i aż ciekaw jestem jak to będzie działać po zamontowaniu
PS. dobrze widzisz to cross mojego brata Yamaszka YZ 250 – ja preferuję sportowo turystyczne motocykle
Dopisano 19 lis 2012, 19:13:
Steper300 napisał(a):Daj znać ile cie to wyniosło części? Ile sobie życzą w stolicy za wymiane takiego zestawu?
Yamato – ponoć są problemy z tulejami juz po 30-40 tys km Ja kupiłem orginalne tuleje.
Jaki masz przebieg ze juz wymieniasz amorki? byleś na teście amorków?
Części to koszt około 1600-1700 zł. Dziś doszedł jeszcze do tego podgrzewacz paliwa Stanadyne za 167 zł z przesyłką.
Robocizna nie wiem ile. Dowiem, się jak wszystko będzie zrobione i jeśli nie wyjdą jeszcze jakieś rzeczy. Jak już będę wiedział to napiszę
Przebieg auta w tej chwili to 203 tyś km. Amory do wymiany bo po prostu powylewały, jedne bardziej drugie mniej ale na takich amortyzatorach to już nie jazda. Generalnie rozklepane amory + wahacze + gumki zawieszenia to po prostu niestabilne auto zwłaszcza przy większych prędkościach i podmuchach bocznego wiatru.
Jeśli chodzi o Yamato to nie wiem, wszystko wyjdzie w praniu Mam nadzieję, że jednak wytrzymają więcej km
Ostatnio edytowano 20 lis 2012, 23:07 przez Cerber, łącznie edytowano 2 razy
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)
Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
- Od: 8 sty 2012, 23:13
- Posty: 43
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r
Steper300 napisał(a):A jesli mozna sie zapytac to w ktorym serwisie robisz mpvke? Pytam bo tez musze zrobic tylne zawieszonko a jestem z piaseczna
Samochody naprawia mi znajomy w swoim warsztaciku w Rembertowie. Na co dzień pracuje w autoryzowanym serwisie Skody/VW/Volvo jako główny mechanik. Po pracy naprawia autka na własną rękę. Jest naprawdę bardzo dobry więc mogę go śmiało polecić. Jedyny mankament tego typu napraw to fakt, że nie wstawisz do niego samochodu i nie odbierzesz tego samego dnia ... no chyba, że będzie to jakiś drobiazg typu wymiana tylnych amortyzatorów. Zazwyczaj wstawiam mu samochód na kilka dni. Mam drugie autko więc nie mam z tym problemu, że samochód zostaje u niego na dłużej. Gdybym jednak miał tylko jeden samochód do codziennej jazdy to już miałbym problem... Teraz np liczę się z tym, że samochód będę miał zblokowany przez jakieś półtora tygodnia (nie naciskam go nigdy, niech zrobi wszystko dobrze i bez pośpiechu). Gdybyś chciał to oczywiście podam do niego numer telefonu.
Masz też całkiem dobry warsztacik w Piasecznie na ul. Karola Kniaziewicza. Numeru niestety nie pamiętam ale to jest od ul. Sienkiewicza (przejezdzasz przez tory wąskotorówki i zaraz po prawej – Klimatyzacje itp). Robią różne marki. Można się fajnie dogadywać cenowo. Kilku znajomych robi tam swoje samochody i nie narzekają.
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)
Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
- Od: 8 sty 2012, 23:13
- Posty: 43
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość