witam,
wymieniajac dzisiaj (a raczej starajac sie) zwrotnice z tylu natrafiłem na problem ze śrubą numer 6
Uploaded with ImageShack.us
nie potrafię jej wybić – nakretka poszła bez problemu ale zadne walenie mlotem nic nie daje
Macie jakies pomysly ?
Czy jesli przy demontazu dojdzie do uszkodzenia tej sruby idzie ją gdzies dokupic ?
Przy okazji – jak sie wymienia tuleje wahaczy z tylu ? Bo jak mam rozebrane to odrazu to moge zrobic
pozdrawiam
Problem przy wymianie zwrotnicy tył 323F BG GT
Strona 1 z 1
weź sobie duzy klucz popsikaj śrube jakims wd40 albo innym smarowidlem i rozruszaj ja (tak jak bys chcial ja wykrecic) potem powbijaj i powybijaj mlotkiem powoli powinno isc.
a jak zapiekla sie w tulejce metalowej od simerbloka. to musisz ja uciac gumówka.
a jak zapiekla sie w tulejce metalowej od simerbloka. to musisz ja uciac gumówka.
- Od: 25 cze 2012, 15:55
- Posty: 5
- Auto: Mazda 323F bg 91' 1.6 16v 65 kW
Wojooo napisał(a):weź sobie duzy klucz popsikaj śrube jakims wd40 albo innym smarowidlem i rozruszaj ja (tak jak bys chcial ja wykrecic) potem powbijaj i powybijaj mlotkiem powoli powinno isc.
a jak zapiekla sie w tulejce metalowej od simerbloka. to musisz ja uciac gumówka.
nie da sie rozruszac tej śruby – psikane wszystkim i pukane mlotami z kazdej strony. Po prostu szybciej objedzie łeb sruby niz sie ja odkreci
"a jak zapiekla sie w tulejce metalowej od simerbloka. to musisz ja uciac gumówka"
co to jest simerblok ? i co to jest gumówka ?
heh język polski jest wspaniały ! gumówka to szlifierka kątowa kolego próbuj jeszcze palnikiem
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
najlepiej będzie jak wyjmiesz całą belkę (nie ma z tym dużo roboty (będzie jedynie problem żeby wykręcić przewody hamulcowe bez ich uszkodzenia, ale dla własnego bezpieczeństwa po tylu latach lepiej wymienić je na nowe). jak belka będzie na wierzchu, wtedy można bez obaw przypalać palnikiem i jest też lepsze podejście żeby przywalić młotkiem.
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
jak wypalisz środek tuleji to bierzesz spawarke i to co zostalo w wahaczu obspawujesz w środku na obkolo i jak wystygnie to sie skurczy i sam wyleci a nowa wbijasz na prasie lub przy pomocy mlotka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość