Mazda 626 GF '97 2.0 16V 115 KM
Kolor: zielony metalik 16P
Mazda kupiona w latem 2009r. z przebiegiem 192000km
Aktualny przebieg 250500 km
Oleju od wymiany do wymiany spali może około 0.7L wiec nie zamierzam się bawić w remonty ale olej teraz będzie zmieniany co 10tys. (Castrol 10W40 )
Założona instalacja LPG firmy "BRC"(bardzo polecam )
Przez prawie 60kkm żadnych poważnych problemów
Wyposażenie(ubogie):
– ABS,
-klima manual
– 4 x airbag,
– 2 x elektryczne szyby,
– elektryczne lusterka (podgrzewanie samodzielnie założone)
– centralny zamek z pilota,
– immobilizer,
– wspomaganie kierownicy,
– radio kasetowe ale w bagażniku zmieniarka 10CD
– 2 x podłokietnik,
– składany stolik z przedniego fotela pasażera,
– regulowana wysokość kierownicy,
-przewód WN odstraszający zwierzynę oraz mechaników "...bzzzzz...ku... co to jest"
– regulowana wysokość reflektorów,
– welurowa tapicerka
– alufelgi 15'' opony Yokohama 195/60R15 – super oponki
Wymienione części:
-wahacze (po 3 latach szykuje się ponowna wymiana)
-świece NGK Laser Platinium
-płyn chłodniczy Prestone(podobno na 5 lat)
-łączniki stabilizatora tył + gumy 230000km Yamato
-rozrząd (pasek, rolka prowadząca, rolka napinająca) 240000km Sunbelt,GMB
-paski klinowe 2x 240000km Gates
-olej w skrzyni biegów 242000km Hipol
-łączniki stabilizatora przód + gumy 241000km Yamato
-łożysko podpory pół osi 246000km
-płyn wspomagania kierownicy 248500km Elf
-Przewody WN 249000km NGK
-klocki hamulcowe przód 249540km Kashyima
-regeneracja tylnych zacisków(2xzestaw reg.) 250250km Autofren
-płyn hamulcowy 250250km Autoland
-wahacze oyodo 288000
-końcówki drążków kierowniczych oyodo 288000
-łączniki stabilizatora przód CTR 288000
Wszystko wymienione przeze mnie prócz rozrządu przy którym asystował mi mechanik podczas praktyk studenckich
Rzeczy do zrobienia:
–
–
-linki ręcznego (regeneracja zacisków pomogła ale to nie koniec walki )
-reperaturki nadkoli
–
–
Jestem zwolennikiem oryginalnego auta i nie zamierzam wprowadzać poważnych zmian.
Modyfikacji na obecna chwile brak ale w przyszłości:
-chromowane ramki na zegary
-regeneracja alufelg
–
-może błyszcząca pokrywa zaworów
lepsze zdjęcia będą po wiosennej polerce z powodu zarażenia się chorobą zwana "autodetaling" dopiero raczkuje w temacie i się zbroje w nowe kosmetyki
Dla mnie auto to coś więcej niż wozidło