R3 Fuel i R7 MaGProfessional-Alternatywa dla FORTE?

Postprzez pawel21 » 7 wrz 2012, 10:30

[]Witam wszystkich
Jestem w trakcie załatwiania specyfików R3 Fuel i R7 MaGProfessional do testów dla mazdaspeed.
Szczegółowy opis znajdziecie
http://193.23.48.133/r3-fuel-przywroc-s ... 73089.html
http://moto.allegro.pl/r7-magprofession ... 07949.html
Sam dopiero bede zaczynał testowac wiec narazie nic szczególnego nie moge napisac ale sadzac po kometarzach na allegro jest wielu zadowolonych klientów.
Będą dostepne 3 komplety w/w specyfików zupełnie za darmo,warunkiem otrzymania jest zobowiazanie sie do rzetelnego opisu na forum po zastosowaniu.Testujesz na własne ryzyko (nikt nikogo nie zmusza)
Wczesniej testowane było na Masters Tuning ,ale tam darmowe próbki już sie skończyły
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=10185

Jesli jestes zainteresowany pisz i zaczynamy

Tylko 3 zestawy.
Pozdrawiam Paweł
Ostatnio edytowano 13 wrz 2012, 11:52 przez pawel21, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 maja 2012, 16:59
Posty: 15
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 1.4 2006

Postprzez enriqe6 » 11 wrz 2012, 08:44

jestem zainteresowany bo cos mi kopci delikatnie
enriqe6
 

PostTen post został usunięty przez Gość 11 wrz 2012, 15:01.
Powód: porzadki

Postprzez maxe » 11 wrz 2012, 19:50

Witam użytkownków mazdaspeed
W imieniu dystrybutora dziękuję Panu Pawłowi (pawel21) za zaproszenie nas na forum.W odpowiedzi na jego propozycję testu specyfików v3 Generation zdecydowaliśmy udostępnić 4 kpl. specyfików "R3 Fuel + R7 MaGProfessional" za darmo, łącznie z wysyłką.
Pierwszy kpl. dla Pana Pawła wyszedł od nas z magazynu w poniedziałek i jest w drodze.
Do testów zapraszamy aktywnych użytkowników mazdaspeed z ciekawymi przypadkami dolegliwości silnika oraz problemami związanymi z wtryskami, turbo, EGR i częstym występowaniem notlauf-ów.
Podczas testu należy przejechać autem 2000-2500km ponieważ tego wymaga pełny cykl obróbczy.
Mile widziane zdjęcia wartości pomiaru stopnia spreżania przed zastosowaniem specyfików i po przejechaniu 2000-2500km.
Pozdrawiam Maxe
PS. Z racji ograniczeń czasowych z góry przepraszam jeśli nie będę w stanie na bieżąco udzielać odpowiedzi.

Dopisano 11 wrz 2012, 20:58:

enriqe6 napisał(a):jestem zainteresowany bo cos mi kopci delikatnie


Witaj enriqe6
Napisz coś więcej o swoim aucie i jego "przypadłościach" oraz objawach, bo inaczej test nie ma sensu.
Pozdrawiam Maxe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 20:05
Posty: 61 (0/2)
Skąd: Zewsząd
Auto: xedos6 CA ale to już było, RX-8 nie skundlone HP

Postprzez enriqe6 » 12 wrz 2012, 07:01

od pewnego czasu zaczela kopcic przy uruchomianiu silnika poza tym niewielkie ubytki oleju tak okolo 100ml na 1500km
enriqe6
 

Postprzez pawel21 » 13 wrz 2012, 11:51

Witam wszystkich zainteresowanych

Wczoraj otrzymałem specyfiki do testowania (WIELKIE DZIEKI MAXE),wiec zaczynam.
Moja madzia jest ogólnie zamulona zwłaszcza w przedziale ob.1500-2000 póżniej już ciagnie (wielu twierdzi że ten typ tak ma a ja uważam że niekoniecznie ponieważ wczesniej tak niebylo) pozatym zrobiła sie głośniejsza (taki traktorek) i ON. jakby wiecej potrafi żłopnąć.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


O postępach w terapi pacjęta będę informowal na bierząco

Pozdrowiąsia Paweł
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 maja 2012, 16:59
Posty: 15
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 1.4 2006

Postprzez Wojtek » 13 wrz 2012, 13:52

Ja mam natomiast pytanie do poprzednika...
Czy na te odglosy traktorka i zwiekszone spalanie bylo auto u renomowanego mechanika na badaniu?
Pytam, poniewaz to sa powszechnie znane bolaczki...

Tapatalk2
Ostatnio edytowano 13 wrz 2012, 18:29 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez maxe » 13 wrz 2012, 18:26

enriqe6 napisał(a):od pewnego czasu zaczela kopcic przy uruchomianiu silnika poza tym niewielkie ubytki oleju tak okolo 100ml na 1500km


Witaj enriqe6
Prześlij mi adres na PW to dam zlecenie na wysyłkę do Ciebie specyfików R3 Fuel+R7 MaGProfessional.Instr. stosowania jest dołączona.
W razie pytań pisz.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 20:05
Posty: 61 (0/2)
Skąd: Zewsząd
Auto: xedos6 CA ale to już było, RX-8 nie skundlone HP

Postprzez pawel21 » 14 wrz 2012, 10:23

Wojtek napisał(a):Ja mam natomiast pytanie do poprzednika...
Czy na te odglosy traktorka i zwiekszone spalanie bylo auto u renomowanego mechanika na badaniu?
Pytam, poniewaz to sa powszechnie znane bolaczki...

Tapatalk2


Witaj Wojtku

Odpowiadajac na twoje pytania ,oczywiscie że zaliczyło mechanika (czy dobrego nie wiem cos tam kumal zreszta ja też nie jestem calkowitym laikiem) Pozatym na tym forum można nieraz wiecej sie dowiedziec jak od niejednego mechanika,przyład słynny przekaznik B5B4 gdzie trzech różnych mechanikow nie mogło sobie poradzic (komp błedów nie pokazywal) dzieki forum to sam rozwiazałem.
Teraz też błedów niema EGR zaślepiony a jednak ja muli ,może wtryski sie zasyfiły lub dolot dodam ze filtry wymienione w czerwcu łacznie z kompletnym rozrządem .Dlatego w pierwszej kolejnosci specyfiki od kolegi Maxe tymbardziej że za free zobaczymy co to da .Watek założyłem ponieważ ten specyfik jest tanszy od jedynego słusznego na tym forum Forte wiec zobaczymy .Napewno opisze kuracje.

Pozdrawiam Pawel
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 maja 2012, 16:59
Posty: 15
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 1.4 2006

Postprzez mckoper » 15 wrz 2012, 13:25

Chciałbym przetestować ten środek na moim dostawczaku.
Samochód to Renault Master 2,5dCi zaszczepiony chipem, przebieg 256kkm 2007rok.
Z widocznych objawów to kopcenie przy dodawaniu gazu. Przed Testem sprawdzę kompresję.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 22:22
Posty: 3955 (0/2)
Skąd: GDYNIA
Auto: Toyota Land Cruiser VZJ90

Postprzez maxe » 17 wrz 2012, 19:19

enriqe6, mckoper Witajcie
Specyfiki v3 Generation poszły dzisiaj do Was. papa
Pozdrawiam Maxe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 20:05
Posty: 61 (0/2)
Skąd: Zewsząd
Auto: xedos6 CA ale to już było, RX-8 nie skundlone HP

Postprzez mckoper » 17 wrz 2012, 21:08

thx
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 22:22
Posty: 3955 (0/2)
Skąd: GDYNIA
Auto: Toyota Land Cruiser VZJ90

Postprzez Grzyby » 18 wrz 2012, 16:38

mckoper napisał(a):Z widocznych objawów to kopcenie przy dodawaniu gazu.

Ujmij mocy (jak się da) lub zlikwiduj chipa to kopcenie zniknie <rotfl>

maxe to i ja poproszę o zestaw.
Pacjentem jest Hyundai H1 2,5D Turbo bez IC.
Ogólnie ma trochę problemów z mocą (stał przez 2 lata niejeżdżony) – moc jest rozwijana "nierównomiernie". Obstawiam zasyfiałe wtryski które pewnie obrosły przez te 2 lata syfem, a możliwe że turbina też "zarosła". Generalnie jest duuużo lepiej niż od razu po zakupie (w marcu) ale czuć również że to jeszcze nie tak powinno działać.
Nie mam czasu żeby to rozebrać i bawić się w czyszczenie mechaniczne bo auto cały czas jeździ.
Powinno się udać zmierzyć kompresję u mechaników po sąsiedzku.

P.S. Szczerze mówiąc to z chęcią przetestowałbym wasz specyfik do skrzyni biegów R6 Gear.
Skrzynia w H1 jest najnormalniej w świecie głośna (wciśnięcie sprzęgła ją wyraźnie wycisza – i nie jest to wina układu sprzęgła/sprawdzone).
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez daro554 » 19 wrz 2012, 09:47

Mam Audi A6 2.0 TDI 140kM 2006r. 198000km przebiegu.
Mój problem polega na tym iż trzęsie budą na biegu jałowym.
Po podłączeniu pod komputer,pokazał że jeden z pompowtryskiwaczy rozpyla za
dużą dawkę paliwa i to jest przyczyną drgań.
doczytałem się o tym specyfiku że jest nadzieja na poprawę po jego
zastosowaniu.
W związku z tym,czy mogę prosić o przetestowanie tego środka jeśli jest taka możliwość?
oczywiście opiszę efekty po zakończeniu operacji
daro554
 

Postprzez maxe » 19 wrz 2012, 19:24

Witaj Grzyby i daro554
Podeślijcie mi na PW adresy do wysyłki specyfików.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 20:05
Posty: 61 (0/2)
Skąd: Zewsząd
Auto: xedos6 CA ale to już było, RX-8 nie skundlone HP

Postprzez maxe » 21 wrz 2012, 20:32

maxe napisał(a):Witaj Grzyby i daro554
Podeślijcie mi na PW adresy do wysyłki specyfików.
Pozdrawiam


Specyfiki poszły do Was dzisiaj.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 20:05
Posty: 61 (0/2)
Skąd: Zewsząd
Auto: xedos6 CA ale to już było, RX-8 nie skundlone HP

Postprzez Riki » 22 wrz 2012, 17:29

Niezły środek ;) przyciąga nawet użytkowników innej marki z zerową liczbą postów na tymże forum.

pytanie techniczne: :)
ze zdjęć widzę, że do oleju dodawany jest jeden specyfik, co on ma poprawić wiemy a czy firma nie przewiduje najpierw kompleksowego odczyszczenia układu olejowego zanim dolejemy mu coś co ma go pobudzić do nowego życia?
rozumiem, że firma nie przewiduje produktów do diesla i do benzyny tylko jeden do każdego rodzaju paliw? chciałbym poczytać o czymś konkretnym do odczyszczenia wtryskiwaczy w silniku wysokoprężnym :) jaką ma normę paliwową?

załapię się jeszcze na test?

auto identyczne jak u Kolegi Grzyby. Przebieg/silnik/rocznik... trochę dymi...

Pozdrawiam.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez maxe » 24 wrz 2012, 21:27

Riki napisał(a):Niezły środek ;) przyciąga nawet użytkowników innej marki z zerową liczbą postów na tymże forum.

pytanie techniczne: :)
ze zdjęć widzę, że do oleju dodawany jest jeden specyfik, co on ma poprawić wiemy a czy firma nie przewiduje najpierw kompleksowego odczyszczenia układu olejowego zanim dolejemy mu coś co ma go pobudzić do nowego życia?
rozumiem, że firma nie przewiduje produktów do diesla i do benzyny tylko jeden do każdego rodzaju paliw? chciałbym poczytać o czymś konkretnym do odczyszczenia wtryskiwaczy w silniku wysokoprężnym :) jaką ma normę paliwową?

załapię się jeszcze na test?

auto identyczne jak u Kolegi Grzyby. Przebieg/silnik/rocznik... trochę dymi...

Pozdrawiam.


Witaj Riki
Podaj mi na PW adres do wysyłki specyfików.

Jednym z zadań R7 MaGProfessional w całym procesie jest również odzyskanie i wykorzystanie metalicznego "nanościeru" który krąży w oleju, a wcześniej był wyrwany z powierzchni wzajemnie trących.Jeśli ktoś chce oczyszczać układ olejowy to dopiero po zakończeniu pełnego cyklu obróbczego tj. przejechaniu 2000-2500km.

R3 Fuel to jeden produkt do ON, PB czy BIOpaliwa bo jego składniki nie kolidują z ich składem.Specyfik jest dodatkowym czynnikiem który nie zaburza ich własności, a pobudza wywołanie porządanych procesów fizyko-chemicznych.Nie można do niego jednoznacznie odnieść którejś normy, bo swoim uczestnictwem będzie zawsze ją "wyciągał do góry", przynajmniej na razie.Za pare lat poprzeczka może będzie wyżej ale R3 Fuel też będzie się rozwijał.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 20:05
Posty: 61 (0/2)
Skąd: Zewsząd
Auto: xedos6 CA ale to już było, RX-8 nie skundlone HP

Postprzez hektor2040 » 27 paź 2012, 08:46

Witam wszystkich, Mój problem polega na tym że na biegu jałowym talepie silnikiem.
Po podłączeniu pod komputer u mechanika nic nie wykazało ale mnie to nie satysfakcjonuje, drugi problem to minimalne wahania obrotów na zegarze a po trzecie nie wiem czy wtryskiwacz mi sie nie zawiesza ponieważ niekiedy przy odpaleniu tak jakby palił na trzy cylindry i szarpie silnikiem :(

Znalazłem na allegro wasz specyfik i chiałbym go przetestować jeśli jeszcze posiadacie darmowe próbki, za tydzien jade w trase i pomogłoby mi to w jakiejs bliższej diagnozie,

W związku z tym,czy mogę prosić o przetestowanie tego specyfika oczywiście opiszę efekty po zakończeniu operacji
hektor2040
 

Postprzez maxe » 28 paź 2012, 19:58

hektor2040 napisał(a):Witam wszystkich, Mój problem polega na tym że na biegu jałowym talepie silnikiem.
Po podłączeniu pod komputer u mechanika nic nie wykazało ale mnie to nie satysfakcjonuje, drugi problem to minimalne wahania obrotów na zegarze a po trzecie nie wiem czy wtryskiwacz mi sie nie zawiesza ponieważ niekiedy przy odpaleniu tak jakby palił na trzy cylindry i szarpie silnikiem :(

Znalazłem na allegro wasz specyfik i chiałbym go przetestować jeśli jeszcze posiadacie darmowe próbki, za tydzien jade w trase i pomogłoby mi to w jakiejs bliższej diagnozie,

W związku z tym,czy mogę prosić o przetestowanie tego specyfika oczywiście opiszę efekty po zakończeniu operacji


Witaj hektor2040
Podaj mi na PW dane do wysyłki to postaram się wydłubać <czarodziej> i dla Ciebie zestaw R3 Fuel+R7 MaGProfessional do testów.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 20:05
Posty: 61 (0/2)
Skąd: Zewsząd
Auto: xedos6 CA ale to już było, RX-8 nie skundlone HP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki