R3 Fuel i R7 MaGProfessional-Alternatywa dla FORTE?
[]Witam wszystkich
Jestem w trakcie załatwiania specyfików R3 Fuel i R7 MaGProfessional do testów dla mazdaspeed.
Szczegółowy opis znajdziecie
http://193.23.48.133/r3-fuel-przywroc-s ... 73089.html
http://moto.allegro.pl/r7-magprofession ... 07949.html
Sam dopiero bede zaczynał testowac wiec narazie nic szczególnego nie moge napisac ale sadzac po kometarzach na allegro jest wielu zadowolonych klientów.
Będą dostepne 3 komplety w/w specyfików zupełnie za darmo,warunkiem otrzymania jest zobowiazanie sie do rzetelnego opisu na forum po zastosowaniu.Testujesz na własne ryzyko (nikt nikogo nie zmusza)
Wczesniej testowane było na Masters Tuning ,ale tam darmowe próbki już sie skończyły
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=10185
Jesli jestes zainteresowany pisz i zaczynamy
Tylko 3 zestawy.
Pozdrawiam Paweł
Jestem w trakcie załatwiania specyfików R3 Fuel i R7 MaGProfessional do testów dla mazdaspeed.
Szczegółowy opis znajdziecie
http://193.23.48.133/r3-fuel-przywroc-s ... 73089.html
http://moto.allegro.pl/r7-magprofession ... 07949.html
Sam dopiero bede zaczynał testowac wiec narazie nic szczególnego nie moge napisac ale sadzac po kometarzach na allegro jest wielu zadowolonych klientów.
Będą dostepne 3 komplety w/w specyfików zupełnie za darmo,warunkiem otrzymania jest zobowiazanie sie do rzetelnego opisu na forum po zastosowaniu.Testujesz na własne ryzyko (nikt nikogo nie zmusza)
Wczesniej testowane było na Masters Tuning ,ale tam darmowe próbki już sie skończyły
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=10185
Jesli jestes zainteresowany pisz i zaczynamy
Tylko 3 zestawy.
Pozdrawiam Paweł
Ostatnio edytowano 13 wrz 2012, 12:52 przez pawel21, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 18 maja 2012, 17:59
- Posty: 15
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 3 1.4 2006
Witam użytkownków mazdaspeed
W imieniu dystrybutora dziękuję Panu Pawłowi (pawel21) za zaproszenie nas na forum.W odpowiedzi na jego propozycję testu specyfików v3 Generation zdecydowaliśmy udostępnić 4 kpl. specyfików "R3 Fuel + R7 MaGProfessional" za darmo, łącznie z wysyłką.
Pierwszy kpl. dla Pana Pawła wyszedł od nas z magazynu w poniedziałek i jest w drodze.
Do testów zapraszamy aktywnych użytkowników mazdaspeed z ciekawymi przypadkami dolegliwości silnika oraz problemami związanymi z wtryskami, turbo, EGR i częstym występowaniem notlauf-ów.
Podczas testu należy przejechać autem 2000-2500km ponieważ tego wymaga pełny cykl obróbczy.
Mile widziane zdjęcia wartości pomiaru stopnia spreżania przed zastosowaniem specyfików i po przejechaniu 2000-2500km.
Pozdrawiam Maxe
PS. Z racji ograniczeń czasowych z góry przepraszam jeśli nie będę w stanie na bieżąco udzielać odpowiedzi.
Dopisano 11 wrz 2012, 20:58:
Witaj enriqe6
Napisz coś więcej o swoim aucie i jego "przypadłościach" oraz objawach, bo inaczej test nie ma sensu.
Pozdrawiam Maxe
W imieniu dystrybutora dziękuję Panu Pawłowi (pawel21) za zaproszenie nas na forum.W odpowiedzi na jego propozycję testu specyfików v3 Generation zdecydowaliśmy udostępnić 4 kpl. specyfików "R3 Fuel + R7 MaGProfessional" za darmo, łącznie z wysyłką.
Pierwszy kpl. dla Pana Pawła wyszedł od nas z magazynu w poniedziałek i jest w drodze.
Do testów zapraszamy aktywnych użytkowników mazdaspeed z ciekawymi przypadkami dolegliwości silnika oraz problemami związanymi z wtryskami, turbo, EGR i częstym występowaniem notlauf-ów.
Podczas testu należy przejechać autem 2000-2500km ponieważ tego wymaga pełny cykl obróbczy.
Mile widziane zdjęcia wartości pomiaru stopnia spreżania przed zastosowaniem specyfików i po przejechaniu 2000-2500km.
Pozdrawiam Maxe
PS. Z racji ograniczeń czasowych z góry przepraszam jeśli nie będę w stanie na bieżąco udzielać odpowiedzi.
Dopisano 11 wrz 2012, 20:58:
enriqe6 napisał(a):jestem zainteresowany bo cos mi kopci delikatnie
Witaj enriqe6
Napisz coś więcej o swoim aucie i jego "przypadłościach" oraz objawach, bo inaczej test nie ma sensu.
Pozdrawiam Maxe
od pewnego czasu zaczela kopcic przy uruchomianiu silnika poza tym niewielkie ubytki oleju tak okolo 100ml na 1500km
-
enriqe6
Witam wszystkich zainteresowanych
Wczoraj otrzymałem specyfiki do testowania (WIELKIE DZIEKI MAXE),wiec zaczynam.
Moja madzia jest ogólnie zamulona zwłaszcza w przedziale ob.1500-2000 póżniej już ciagnie (wielu twierdzi że ten typ tak ma a ja uważam że niekoniecznie ponieważ wczesniej tak niebylo) pozatym zrobiła sie głośniejsza (taki traktorek) i ON. jakby wiecej potrafi żłopnąć.
O postępach w terapi pacjęta będę informowal na bierząco
Pozdrowiąsia Paweł
Wczoraj otrzymałem specyfiki do testowania (WIELKIE DZIEKI MAXE),wiec zaczynam.
Moja madzia jest ogólnie zamulona zwłaszcza w przedziale ob.1500-2000 póżniej już ciagnie (wielu twierdzi że ten typ tak ma a ja uważam że niekoniecznie ponieważ wczesniej tak niebylo) pozatym zrobiła sie głośniejsza (taki traktorek) i ON. jakby wiecej potrafi żłopnąć.
O postępach w terapi pacjęta będę informowal na bierząco
Pozdrowiąsia Paweł
- Od: 18 maja 2012, 17:59
- Posty: 15
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 3 1.4 2006
Ja mam natomiast pytanie do poprzednika...
Czy na te odglosy traktorka i zwiekszone spalanie bylo auto u renomowanego mechanika na badaniu?
Pytam, poniewaz to sa powszechnie znane bolaczki...
Tapatalk2
Czy na te odglosy traktorka i zwiekszone spalanie bylo auto u renomowanego mechanika na badaniu?
Pytam, poniewaz to sa powszechnie znane bolaczki...
Tapatalk2
Ostatnio edytowano 13 wrz 2012, 19:29 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
enriqe6 napisał(a):od pewnego czasu zaczela kopcic przy uruchomianiu silnika poza tym niewielkie ubytki oleju tak okolo 100ml na 1500km
Witaj enriqe6
Prześlij mi adres na PW to dam zlecenie na wysyłkę do Ciebie specyfików R3 Fuel+R7 MaGProfessional.Instr. stosowania jest dołączona.
W razie pytań pisz.
Pozdrawiam
Wojtek napisał(a):Ja mam natomiast pytanie do poprzednika...
Czy na te odglosy traktorka i zwiekszone spalanie bylo auto u renomowanego mechanika na badaniu?
Pytam, poniewaz to sa powszechnie znane bolaczki...
Tapatalk2
Witaj Wojtku
Odpowiadajac na twoje pytania ,oczywiscie że zaliczyło mechanika (czy dobrego nie wiem cos tam kumal zreszta ja też nie jestem calkowitym laikiem) Pozatym na tym forum można nieraz wiecej sie dowiedziec jak od niejednego mechanika,przyład słynny przekaznik B5B4 gdzie trzech różnych mechanikow nie mogło sobie poradzic (komp błedów nie pokazywal) dzieki forum to sam rozwiazałem.
Teraz też błedów niema EGR zaślepiony a jednak ja muli ,może wtryski sie zasyfiły lub dolot dodam ze filtry wymienione w czerwcu łacznie z kompletnym rozrządem .Dlatego w pierwszej kolejnosci specyfiki od kolegi Maxe tymbardziej że za free zobaczymy co to da .Watek założyłem ponieważ ten specyfik jest tanszy od jedynego słusznego na tym forum Forte wiec zobaczymy .Napewno opisze kuracje.
Pozdrawiam Pawel
- Od: 18 maja 2012, 17:59
- Posty: 15
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 3 1.4 2006
Chciałbym przetestować ten środek na moim dostawczaku.
Samochód to Renault Master 2,5dCi zaszczepiony chipem, przebieg 256kkm 2007rok.
Z widocznych objawów to kopcenie przy dodawaniu gazu. Przed Testem sprawdzę kompresję.
Samochód to Renault Master 2,5dCi zaszczepiony chipem, przebieg 256kkm 2007rok.
Z widocznych objawów to kopcenie przy dodawaniu gazu. Przed Testem sprawdzę kompresję.
mckoper napisał(a):Z widocznych objawów to kopcenie przy dodawaniu gazu.
Ujmij mocy (jak się da) lub zlikwiduj chipa to kopcenie zniknie
maxe to i ja poproszę o zestaw.
Pacjentem jest Hyundai H1 2,5D Turbo bez IC.
Ogólnie ma trochę problemów z mocą (stał przez 2 lata niejeżdżony) – moc jest rozwijana "nierównomiernie". Obstawiam zasyfiałe wtryski które pewnie obrosły przez te 2 lata syfem, a możliwe że turbina też "zarosła". Generalnie jest duuużo lepiej niż od razu po zakupie (w marcu) ale czuć również że to jeszcze nie tak powinno działać.
Nie mam czasu żeby to rozebrać i bawić się w czyszczenie mechaniczne bo auto cały czas jeździ.
Powinno się udać zmierzyć kompresję u mechaników po sąsiedzku.
P.S. Szczerze mówiąc to z chęcią przetestowałbym wasz specyfik do skrzyni biegów R6 Gear.
Skrzynia w H1 jest najnormalniej w świecie głośna (wciśnięcie sprzęgła ją wyraźnie wycisza – i nie jest to wina układu sprzęgła/sprawdzone).
Mam Audi A6 2.0 TDI 140kM 2006r. 198000km przebiegu.
Mój problem polega na tym iż trzęsie budą na biegu jałowym.
Po podłączeniu pod komputer,pokazał że jeden z pompowtryskiwaczy rozpyla za
dużą dawkę paliwa i to jest przyczyną drgań.
doczytałem się o tym specyfiku że jest nadzieja na poprawę po jego
zastosowaniu.
W związku z tym,czy mogę prosić o przetestowanie tego środka jeśli jest taka możliwość?
oczywiście opiszę efekty po zakończeniu operacji
Mój problem polega na tym iż trzęsie budą na biegu jałowym.
Po podłączeniu pod komputer,pokazał że jeden z pompowtryskiwaczy rozpyla za
dużą dawkę paliwa i to jest przyczyną drgań.
doczytałem się o tym specyfiku że jest nadzieja na poprawę po jego
zastosowaniu.
W związku z tym,czy mogę prosić o przetestowanie tego środka jeśli jest taka możliwość?
oczywiście opiszę efekty po zakończeniu operacji
-
daro554
Niezły środek przyciąga nawet użytkowników innej marki z zerową liczbą postów na tymże forum.
pytanie techniczne:
ze zdjęć widzę, że do oleju dodawany jest jeden specyfik, co on ma poprawić wiemy a czy firma nie przewiduje najpierw kompleksowego odczyszczenia układu olejowego zanim dolejemy mu coś co ma go pobudzić do nowego życia?
rozumiem, że firma nie przewiduje produktów do diesla i do benzyny tylko jeden do każdego rodzaju paliw? chciałbym poczytać o czymś konkretnym do odczyszczenia wtryskiwaczy w silniku wysokoprężnym jaką ma normę paliwową?
załapię się jeszcze na test?
auto identyczne jak u Kolegi Grzyby. Przebieg/silnik/rocznik... trochę dymi...
Pozdrawiam.
pytanie techniczne:
ze zdjęć widzę, że do oleju dodawany jest jeden specyfik, co on ma poprawić wiemy a czy firma nie przewiduje najpierw kompleksowego odczyszczenia układu olejowego zanim dolejemy mu coś co ma go pobudzić do nowego życia?
rozumiem, że firma nie przewiduje produktów do diesla i do benzyny tylko jeden do każdego rodzaju paliw? chciałbym poczytać o czymś konkretnym do odczyszczenia wtryskiwaczy w silniku wysokoprężnym jaką ma normę paliwową?
załapię się jeszcze na test?
auto identyczne jak u Kolegi Grzyby. Przebieg/silnik/rocznik... trochę dymi...
Pozdrawiam.
Riki napisał(a):Niezły środek przyciąga nawet użytkowników innej marki z zerową liczbą postów na tymże forum.
pytanie techniczne:
ze zdjęć widzę, że do oleju dodawany jest jeden specyfik, co on ma poprawić wiemy a czy firma nie przewiduje najpierw kompleksowego odczyszczenia układu olejowego zanim dolejemy mu coś co ma go pobudzić do nowego życia?
rozumiem, że firma nie przewiduje produktów do diesla i do benzyny tylko jeden do każdego rodzaju paliw? chciałbym poczytać o czymś konkretnym do odczyszczenia wtryskiwaczy w silniku wysokoprężnym jaką ma normę paliwową?
załapię się jeszcze na test?
auto identyczne jak u Kolegi Grzyby. Przebieg/silnik/rocznik... trochę dymi...
Pozdrawiam.
Witaj Riki
Podaj mi na PW adres do wysyłki specyfików.
Jednym z zadań R7 MaGProfessional w całym procesie jest również odzyskanie i wykorzystanie metalicznego "nanościeru" który krąży w oleju, a wcześniej był wyrwany z powierzchni wzajemnie trących.Jeśli ktoś chce oczyszczać układ olejowy to dopiero po zakończeniu pełnego cyklu obróbczego tj. przejechaniu 2000-2500km.
R3 Fuel to jeden produkt do ON, PB czy BIOpaliwa bo jego składniki nie kolidują z ich składem.Specyfik jest dodatkowym czynnikiem który nie zaburza ich własności, a pobudza wywołanie porządanych procesów fizyko-chemicznych.Nie można do niego jednoznacznie odnieść którejś normy, bo swoim uczestnictwem będzie zawsze ją "wyciągał do góry", przynajmniej na razie.Za pare lat poprzeczka może będzie wyżej ale R3 Fuel też będzie się rozwijał.
Pozdrawiam
Witam wszystkich, Mój problem polega na tym że na biegu jałowym talepie silnikiem.
Po podłączeniu pod komputer u mechanika nic nie wykazało ale mnie to nie satysfakcjonuje, drugi problem to minimalne wahania obrotów na zegarze a po trzecie nie wiem czy wtryskiwacz mi sie nie zawiesza ponieważ niekiedy przy odpaleniu tak jakby palił na trzy cylindry i szarpie silnikiem
Znalazłem na allegro wasz specyfik i chiałbym go przetestować jeśli jeszcze posiadacie darmowe próbki, za tydzien jade w trase i pomogłoby mi to w jakiejs bliższej diagnozie,
W związku z tym,czy mogę prosić o przetestowanie tego specyfika oczywiście opiszę efekty po zakończeniu operacji
Po podłączeniu pod komputer u mechanika nic nie wykazało ale mnie to nie satysfakcjonuje, drugi problem to minimalne wahania obrotów na zegarze a po trzecie nie wiem czy wtryskiwacz mi sie nie zawiesza ponieważ niekiedy przy odpaleniu tak jakby palił na trzy cylindry i szarpie silnikiem
Znalazłem na allegro wasz specyfik i chiałbym go przetestować jeśli jeszcze posiadacie darmowe próbki, za tydzien jade w trase i pomogłoby mi to w jakiejs bliższej diagnozie,
W związku z tym,czy mogę prosić o przetestowanie tego specyfika oczywiście opiszę efekty po zakończeniu operacji
-
hektor2040
hektor2040 napisał(a):Witam wszystkich, Mój problem polega na tym że na biegu jałowym talepie silnikiem.
Po podłączeniu pod komputer u mechanika nic nie wykazało ale mnie to nie satysfakcjonuje, drugi problem to minimalne wahania obrotów na zegarze a po trzecie nie wiem czy wtryskiwacz mi sie nie zawiesza ponieważ niekiedy przy odpaleniu tak jakby palił na trzy cylindry i szarpie silnikiem
Znalazłem na allegro wasz specyfik i chiałbym go przetestować jeśli jeszcze posiadacie darmowe próbki, za tydzien jade w trase i pomogłoby mi to w jakiejs bliższej diagnozie,
W związku z tym,czy mogę prosić o przetestowanie tego specyfika oczywiście opiszę efekty po zakończeniu operacji
Witaj hektor2040
Podaj mi na PW dane do wysyłki to postaram się wydłubać i dla Ciebie zestaw R3 Fuel+R7 MaGProfessional do testów.
Pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki