Mazda6 GH 2.5L 170KM – jaka instalacja?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez amig1980 » 19 gru 2011, 23:25

Witam, zastanawiam się nad instalacją gazową do mojej Mazdy 6 z silnikiem 2.5L 170KM Kombi z 2008r. Czy ma ktoś jakiekolwiek doświadczenie jak ten silnik sprawuje się na LPG i jaka instalacja byłaby odpowiednia, bardziej zależy mi na dobrych komponentach i dobrze dobranej instalacji niż na niskiej cenie. Czytałem o instalacjach Prins VSI i Stag 300 Premium. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2011, 21:33
Posty: 39 (0/1)
Skąd: Lancashire - UK
Auto: Mazda 6 2.5 Sport 170 KM Kombi
VSI Prins

Postprzez amig1980 » 28 gru 2011, 22:20

Nikt nie poleci żadnej instalacji LPG ? :( Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2011, 21:33
Posty: 39 (0/1)
Skąd: Lancashire - UK
Auto: Mazda 6 2.5 Sport 170 KM Kombi
VSI Prins

Postprzez maciejmachalewski » 28 gru 2011, 22:38

Witam.Zalozylem do swojej Mazdy instalacje firmy KME,zrobione mam 6000tys km.Jest OK!
Początkujący
 
Od: 6 paź 2011, 07:28
Posty: 3 (1/0)
Skąd: Starogard Gdanski
Auto: Mazda 6 GH 2.5i SPORT SEDAN
Mazda 6 GJ 2.5i GRAND TOURING

Postprzez gazparts » 29 gru 2011, 08:11

amig1980 napisał(a):Nikt nie poleci żadnej instalacji LPG ? :( Pozdrawiam

elektronika stag
wtryski hana 2000
reduktor ac wzmocniony – bądź 2 reduktory ac r01
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Lofi » 11 sty 2012, 22:45

Ja dzisiaj odebrałem od zaufanego gazownika moja Mazdeczke z zamontowanym gazikiem :) poprzednie polecane instalacje sprawdzały sie w 200% a nawet 300%

Jutro wkleję fotki instalacja to głownie LPG-Tech + inne dodatki :) silnik identyczny jak w temacie:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 21:23
Posty: 113
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA

Postprzez Lofi » 16 sty 2012, 18:19

Dorzucam kilka fotek instalacji LPG
po pierwszym teście tylko miasto
wyszło 13 litrów/100 km bez pierwszej regulacji po 1000 km
chyba przyzwoicie przy 11 litrach benzyny
:)
i to przy tankowaniu ..."do pełna proszę :) "
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 21:23
Posty: 113
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA

Postprzez amig1980 » 16 sty 2012, 22:12

Dziękuję za zdjęcia wygląda ładnie chociaż nie znam się na instalacjach LPG ;) Ja w przeciągu paru m-cy zamontuję LPG ale raczej zrezygnuję z lubryfikacji. Pozdrawia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2011, 21:33
Posty: 39 (0/1)
Skąd: Lancashire - UK
Auto: Mazda 6 2.5 Sport 170 KM Kombi
VSI Prins

Postprzez Lofi » 17 sty 2012, 00:12

nie wiem co przemawia za tym zeby rezygnowac .. ale to Twój wybór :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 21:23
Posty: 113
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA

Postprzez klajgus » 17 sty 2012, 17:44

koledzy, a jak w tym silniku (2.5 ) jest z regulacja zaworów?? jest już hydrauliczna kompensacja luzów, czy tak jak w starej 6stce czyli "regulacja szklankami" ???
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 16:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez amig1980 » 18 sty 2012, 22:39

Lofi napisał(a):nie wiem co przemawia za tym zeby rezygnowac .. ale to Twój wybór :) pozdrawiam


Spędziłem chyba z miesiąc na forach o LPG i pytałem instalatorów o ten specyfik, 90% odradza stosowanie tego cudownego specyfiku twierdząc, że robi więcej złego niż dobrego. Porównują to do magnetyzerów które też niby super działają w teorii. Uważam, że jest to nabijanie kasy tylko firmie która to produkuje. Oczywiście jest to moje zdanie pozdrawiam i szerokości życzę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2011, 21:33
Posty: 39 (0/1)
Skąd: Lancashire - UK
Auto: Mazda 6 2.5 Sport 170 KM Kombi
VSI Prins

Postprzez Lofi » 13 lut 2012, 19:30

no i pękło 1000 km regulacja
check zniknął bezpowrotnie
a na stacji po trybie miejskim spalanie na poziomie 10,2 l LPG/100 km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 21:23
Posty: 113
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA

Postprzez janow » 10 maja 2013, 21:52

klajgus napisał(a):koledzy, a jak w tym silniku (2.5 ) jest z regulacja zaworów?? jest już hydrauliczna kompensacja luzów, czy tak jak w starej 6stce czyli "regulacja szklankami" ???


Ktoś odpowie dokładnie?
Pytałem ASO o kontrolę, ale mi powiedzieli że nie przewidują w tym silniku takiej czynności. Jeśli już to jako stan awaryjny (wymiana elementów) związane ze zdejmowaniem łańcucha itd. koszt ~2kpln.
Czyli co? Olej, filtry, od czasu do czasu mapy obejrzeć czy nie rozjechane i nic więcej?
30-40 tys na gazie już moje auto zrobiło i jak na razie 100% zadowolenia.
Zestaw mam jak powyżej proponował bananmin: stag, acr01 red (miałem Magic 3, zapobiegawczo go wywaliłem), hana
11: trasa .. 12,5 : miasto i 0,5-1,5l Pb na "rozpałkę".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 16:16
Posty: 66
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5

Postprzez amig1980 » 14 maja 2013, 22:02

Witam posiadacza instalacji LPG w mazdzie. Z tego co się orientowałem to niestety regulacja jest tzw. "szklankami" i powinno się sprawdzić luzy po 120 tys km na benzynie a na gazie może nieco wcześniej nie wiem. Ja przejechałem ok 23 tys km na gazie i jak na razie 100% zadowolenia i zero problemów a zaoszczędzić można duuużo. Pozdrawiam Adam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2011, 21:33
Posty: 39 (0/1)
Skąd: Lancashire - UK
Auto: Mazda 6 2.5 Sport 170 KM Kombi
VSI Prins

Postprzez Waldek91 » 15 maja 2013, 10:35

Lofi według Mnie instalator mógł by bardziej schować elementy instalacji :)
I jak zauważyłem masz wtryski gazu na listwie ? Pojedyncze nie są lepsze ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2011, 19:18
Posty: 506 (0/1)
Skąd: Bielsk Podlaski/Białystok/Belgia
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR 147KM PB 2008r. kolor 35J

Postprzez Przemek323c » 15 maja 2013, 11:39

Szalu nie ma. Mozna bylo zrobic inaczej i wszystko zamontowac na adapterach lub trojnikach.
Przemek323c
 

Postprzez narkil » 22 maja 2014, 15:43

Witam.
Zastanawiam się nad kupnem właśnie takiej mazdy o której mowa w temacie.
Nigdzie nie mogę znależć informacji na temat metody wtryskowej w tych silnikach.

Rozumiem że te silniki występują tylko w wersji z USA, ale czy wszystkie mają wtryski pośrednie?
narkil
 

Postprzez abudabdi » 24 maja 2014, 17:37

Lofi napisał(a):nie wiem co przemawia za tym zeby rezygnowac .. ale to Twój wybór :) pozdrawiam
<glupek2> nie wiem co przemawia za tym zeby montować to ustrojstwo ;P
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez maciejmachalewski » 29 maja 2014, 10:59

Kolego Narkil.Jezeli mowisz o silniku 2.5i to montowany jest on tez w Mazdkach europejskich.Moja mazda ma najechane ponad 200000 tys km z czego 80000tys zrobilem na LPG i wszystko jest OK!!!
Początkujący
 
Od: 6 paź 2011, 07:28
Posty: 3 (1/0)
Skąd: Starogard Gdanski
Auto: Mazda 6 GH 2.5i SPORT SEDAN
Mazda 6 GJ 2.5i GRAND TOURING

Postprzez narkil » 29 maja 2014, 11:23

No to miło, ale jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy jak będę szukał Mazdy z takim silnikiem musze szukać do jakiegoś rocznika ?
Chodzi mi o to czy wszystkie silniki są z pośrednimi wtryskami.
narkil
 

Postprzez AACX-7 » 30 maja 2014, 09:25

narkil napisał(a):No to miło, ale jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy jak będę szukał Mazdy z takim silnikiem musze szukać do jakiegoś rocznika ?
Chodzi mi o to czy wszystkie silniki są z pośrednimi wtryskami.


Bezpośredni wtrysk mają wersje GH po liftingu 2.0 155KM.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2010, 10:52
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: CX-7EU

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG