Problem z hamulcami – Mazda GE 626
nie nieeee – piszczy przy delikatnym ( dojezdzanie ) hamowaniu podczas jazdy do przodu + przy jezdzie do tylu bez hamowania ...
nie piszczy przy normalnej jezdzie do przodu ani przy mocniejszym hamowaniu
nie piszczy przy normalnej jezdzie do przodu ani przy mocniejszym hamowaniu
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
Przy wymianie klocków powinien mechanik sprawdzić czy zaciski chodzą, i jak nie, to wybić, wyczuścic i nasmarować
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
xlink napisał(a):wiec u Jaksy mi chlopaki wstawili nowe
Nie ma takiej mozliwosci ( w tym przypadku ) winę ponosi sam klocek ( materiał )Yaroozo napisał(a):zaciski hamulcy nie odskakują.
Trzeba coś temu zaradzic , moze inne klocki ?xlink napisał(a):Jaksa – chyba niedlugo znowu do Was zawitam
P.S. Smiac mi się chce bo w GF -ce mam wszystko oryginalne i teraz jak jest zimno (rano) tez troszkę piszczą....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
tak sie zastanawiam jakie sa objawy ( i czy w ogole jest to mozliwe ) jak klocki sa proste, ale za to tarcze powyginane/nieproste ...?
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
xlink napisał(a):sie zastanawiam jakie sa objawy
Będziesz miał wibracje przy hamowaniuxlink napisał(a):jak klocki sa proste, ale za to tarcze powyginane/nieproste ...?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jarku a u mnie jak zlikwidowałeś to piszczenie przy delikatnym hamowaniu, bo miałem tak samo??
Chyba zmieniłeś klocki Bo teraz jest cicho.
Chyba zmieniłeś klocki Bo teraz jest cicho.
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)
Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
- Od: 16 mar 2005, 20:21
- Posty: 310
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r
Tak , teraz masz Nishimbo czy jakos tak ( nie ma juz takich a szkoda, były lepsze od kashiyamy )Tommy_007 napisał(a):Chyba zmieniłeś klocki
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Będziesz miał wibracje przy hamowaniu
wibracji brak, ale czuc ze nierowno cos lapie – znaczy trzymajac pedal rowno wcisniety hamuje "falowo" ( mocniej-slabiej-mocniej-slabiej )
nie przeszkadza mi to bo nie jest to bardzo odczuwalne ... ale smiesznie jest jak ktos pyta czy ja tak "pulsacyjnie" hamuje zawsze
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
Coś dzieje sie z piastą lub cos się dostało między tarczę a piastę.( trzeba to sprawdzić )xlink napisał(a):znaczy trzymajac pedal rowno wcisniety hamuje "falowo
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
ciekawe kiedy ja czas na to znajde ...
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
soltys wspomniał o blaszkach u mnie przy wymianie klocków one poprostu sie rozleciały i ich nie ma coś z tym zrobić skombinować takie ???????
- Od: 3 lip 2005, 14:40
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: mazda 626 ge
Blaszki będą przy nowych klockach.mandark100 napisał(a):soltys wspomniał o blaszkach u mnie przy wymianie klocków one poprostu sie rozleciały
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
xlink napisał(a):wibracji brak, ale czuc ze nierowno cos lapie – znaczy trzymajac pedal rowno wcisniety hamuje "falowo" ( mocniej-slabiej-mocniej-slabiej )
Jaksa napisał(a):Coś dzieje sie z piastą lub cos się dostało między tarczę a piastę.( trzeba to sprawdzić )
Hmmm. U mnie jest podobny objaw przy hamowaniu ... czuć, ze przy tak samo wciśnietym hamulcu jest różna siła hamowania – przy wolnej jeździe. A powyżej 100 kph bije przy hamowaniu. Myślałem, że to tarcze i przygotowywałem się do wymiay, cyżby jednak nie tu leżał problem ?
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Już nie piszczy. Wymieniłem klocki, tarcze i chłopaki zreperowali zaciski i jest git.
Kiedyś u Jarka skarżyłem się, że jak hamuję ze 130 km/h to huczy i wali z okolicy kół. Leszek podejrzewał hamulce albo geometrię. I wygląda na to, że to hamulce bo jest teraz ok. Może u Ciebie jest podobnie.
Puhcio napisał(a):A powyżej 100 kph bije przy hamowaniu
Kiedyś u Jarka skarżyłem się, że jak hamuję ze 130 km/h to huczy i wali z okolicy kół. Leszek podejrzewał hamulce albo geometrię. I wygląda na to, że to hamulce bo jest teraz ok. Może u Ciebie jest podobnie.
- Od: 26 paź 2004, 10:14
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2.0i 16V GE FS 1995r.
właściwie to piszę pytanie a nie odpowiedź. Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem Mazdy 626 2.0 rocznik 96. Przebieg 186000 udokumentowany. Byłem sprawdzić na szarpakach i układ jezdny jest ok, ale słabe sa hamulce z tyłu. Jakie moga być główne przyczyny i na co zwrócić uwagęprzy naprawie? Czy może to być wina regulatora siły hamowania czy tylko klocki i tarcze? Hamulce z przodu sa ok.
Zmartwiony stefan
Zmartwiony stefan
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
Najlepiej wymienić klocki, a nawet i tarcze jak są jakiekolwiek do nich zastrzeżenia. Nie ma co kombinować nad potencjalnymi uszkodzeniami, to może być normalne zużycie. Jak po wymianie nadal będzie źle, to wtedy do mechanika (no chyba że masz pewność, że to co jest w tej chwili to nówki).
stefan napisał(a):na co zwrócić uwagęprzy naprawie?
1. Obejrzeć klocki – jak starte to wymiana
2. Obejrzeć/zmierzyć tarcze – jak mają głębokie rysy, są przegrzane ew. za cienkie – bezwarunkowo wymienić
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6