Mazda6 GY RF '05 2,0 MZR-CD 136KM AERO
Witam.
Już dłuższy czas jestem na forum ale dopiero ostatnio postanowiłem pokazać swoją M6 ogółowi. Produkcja w styczniu 2005. Sprowadzona i zakupiona w maju 2010 roku od pierwszego właściciela z Mediolanu. Nie była tam serwisowana w ASO, ale jednak zadbana. Jedynie zderzaki poobijane, ale to już włoska przypadłość podobno. Do tej pory zrobiłem nią 40 000 km i nie narzekam, chociaż początkowo mnie trochę zawiodła (głośniejsza niż myślałem i inna dynamika w porównaniu z moimi dotychczasowymi benzyniakami).
Wyposażenie ponad to co zawsze:
– radio, zestaw BOSE
– zestaw głośnomówiący NOKIA
– dogrzewanie silnika WEBASTO
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele
– pełna elektryka szyb, lusterek i fotela (brak mi jednak funkcji pamięci fotela)
– ksenony
– światła przeciwmgielne
– klimatronik
– i coś jeszcze?
Serwisowanie:
2010
– wymiana rozrządu bez pompy wody
– czyszczenie smoka
– pasek klinowy
– wymiana elastycznego przewodu sprzęgła
– wymiana tylnego łożyska z jednej strony
– naprawa urwanej regulacji reflektora
– konserwacja podwozia i profili
– geometria kół i zbieżność – profilaktyka
– klocki hamulcowe na przód
2011
– wymiana szyby czołowej
– dwa wtryskiwacze
– czujnik (zawór?) regulacji ciśnienia w pompie do wtrysków
– pompka na obudowie filtra paliwa
– podkładki pod wtryskami
2012
– sprężarka klimatyzacji
– klocki hamulcowe tył
– przewód elastyczny wysprzęglika sprzęgła ponownie
– przeczyszczenie przewodów od turbiny
– wymiana sprzęgiełka alternatora
– akumulator Exide 100Ah 720A
2013
– komplet sprzęgła LUK
– koło dwumasowe EXEDY
– wahacz przedni poprzeczny P i L
– zaciśnięte hamulce przednie z powodu korozji
– wybierak drążka zmiany biegów
– jeszcze raz przewód elastyczny sprzęgła
2014
– tulejki drążka stabilizatora P
– poduszka pod silnikiem
– pasek alternatora
– ponownie podkładki pod wtryskami
– trzy wtryski
– sprzęgło alternatora
– regeneracja alternatora
– usunięcie korozji z tylnych i przednich błotników oraz tylnych drzwi
– czyszczenie smoka olejowego
– pęknięty kolektor
– klocki na przód TRW
– czyszczenie zacisków zapieczonych hamulcowych
2015
– wymiana rozrządu (pasek, rolki i pompa)
– załatanie dziury po wkręcie w oponie
2016
– wahacz dół prawy przód i tuleja w poprzecznym
– znów zapieczony zacisk hamulca (teraz prawy)
– polerka zderzaka po przetarciu
Moje modyfikacje i poprawki (nie w kolejności ich wykonywania):
2010
– rozbudowa webasto do pełnego ogrzewania (super sprawa)
– montaż mgłowych dysz spryskiwacza
– żarówki Philips Nightbreaker H1 i H3
– założenie czujników cofania
– wyciszenie wszystkich drzwi i przestrzeni bagażnika farbą, matami bitumicznymi i matą wygłuszającą (efekt zadowalający)
– przyciemnienie szyb tylnej części
– LED jako postojówki
– wymiana dywaników na welurowe
– siatki zabezpieczające w bagażniku
– montaż elektrycznego podgrzewacza paliwa
– czyszczenie reflektorów i soczewek – leczenie
2011
– czyszczenie EGR – profilaktyka
– czyszczenie przepływomierza – profilaktyka
– czyszczenie SCV – profilaktyka (oznaczenie wersji z prawdopodobną wadą)
– czyszczenie sitka w zbiorniku paliwa – profilaktyka
– oświetlenie LED – drzwi, tablica rejestracyjna, kabina z przodu (tył został na żarówkach dla gości lubiących żółte światło), bagażnik z przerobieniem na większe i jaśniejsze oświetlenie rurkowe. Wszystko kolor biały zimny.
– początki oklejania folią wnętrza (na razie kierownica i pojemnik na napoje)
– montaż siłowników maski – Fotorelacja
– klubowe podkładki pod tablice (przód standard, z tyłu „speszyl lymyted edyszyn” pod kolor auta)
– podświetlenie LED panelu klimatyzacji na czerwono
– polerowanie tylnych lamp
– pasek przyciemniający na przednią szybę
2012
– naklejka grupy lubelskiej
– światła do jazdy dziennej w kratce
– podwójne oświetlenie pozycyjne lamp tylnych (3 stopy, 4 pozycje, 1 p/mgielna, 2 cofania) – taki US
– pomalowanie wszystkich zacisków hamulców na czerwono
– dodatkowe gniazdo zapalniczki w górnym schowku niezależne od pozycji kluczyka
2013
– zmiana podświetlenia zegarów na blady niebieski, a wskazówek na mocną czerwień
– gumowe dywaniki na zimę
– box racechip pro – obecnie 159 KM
2014
– pakiet aero – tylny zderzak, przedni, progi, lotka, grill
– polerka całego auta
– koła "17
– dzwoniąca tablica rejestracyjna uciszona
– klamka klapy bagażnika
– kluczyk scyzoryk
– czarne przednie lampy
– przyciemnione tylne lampy
– czarny tylny słupek
2015
– welurowe dywaniki
2016
– pogrubiona, wyprofilowana i obszyta nową skórą kierownica
– nowa skóra mieszka i gałki zmiany biegów z czerwonym obszyciem
– nowa skóra dźwigni hamulca ręcznego
– nowa skóra z czerwonym obszyciem podłokietnika
– fotele z czerwonymi obszyciami
Do zrobienia w:
2011
– porządek z oświetleniem panelu ogrzewania (świeci za mocno i na pomarańczowo, bo ktoś założył zwykłe czerwone żaróweczki i nie zostawił mi tych kapturków) – zrobione
– dokończenie prac nad kluczykiem-scyzorykiem – zrobione w 2014
– domykanie szyb – nie będzie chyba
– podkładki pod wtryskami – zrobione
– zmiana podświetlenia zegarów – zabrakło weny
2012
– czyszczenie czego się tylko da jeszcze – zrobione (pomysłów na więcej brak, ale pewnie jeszcze coś się znajdzie z czasem)
– porządny przegląd wszystkiego (wtryski, sprzęgło, dwumasa, turbo, zawieszenie, układ kierowniczy) – zrobione
– nakładka ochronna na próg bagażnika – może na innym zderzaku
– dodatkowy przezroczysty filtr za filtrem paliwa – zrobione – już wywalone
2013
– polerka szyb z rys – częściowo zaczęte z pozytywnym skutkiem
– dołożenie mocy (box, chip, czy coś – jeszcze nie wiem) zrobione
– zmiana podświetlenia zegarów na niebieskawe – zrobione
2014
– rdza na nadkolach i rancie drzwi – zrobione
– tuning optyczny – pakiet aero – zrobione
– felgi 17 – zrobione
– oczyszczenie i zabezpieczenie tapicerki oraz lakieru – zrobione
– obszycie kierownicy nową skórą – nie podoba mi się jakość wykonania i nie zrobię
– dywaniki welurowe – zrobione w 2015
– wyciszenie przedniej części kabiny – zrobione
– wygłuszenie i zabezpieczenie nadkoli z zewnątrz – brak natchnienia do pracy
– sesja zdjęciowa – zrobione
2015
– stuki wyeliminować z prawej strony – mechaników 3 nie dało rady
– tarcze nowe – nie ma jeszcze potrzeby jednak
– dywaniki welurowe – zrobione
– oklejenie niektórych elementów wnętrza – zrobione, nie spodobały się i nie ma
– obszycie kierownicy nową skórą – zrobione w 2016
2016
– obszycie gałki, mieszka, dźwigni ręcznego, podłokietnika na nowo – zrobione
– poprawa wizualna foteli – zrobione
– stuki zawieszenia – zrobione
Eksploatacja:
– paliwo na BP lub Orlen, czasem Lukoil + czasem depresator Kleen-Flo
– filtry Knecht
– wycieraczki Motgum, Alca, Valeo
– opony letnie Uniroyal Rainexpert 205/55 R16 91V, + Dunlop SP Sport Fastresponse + felgi alu oryginalne
– opony letnie Continental ContiSportContact 5 205/50 R17 V
– opony zimowe Dunlop SP Wintersport 3D 195/65 R15 91T + felgi stalowe + kołpaki
– olej Dexelia 5W30, Elf 900SXR 5W30
Udział MAZDY w konkursach fotograficznych
2010
– jeden raz gdzieś daleko bez podium i nie ma się czym chwalić
2011
– cztery podejścia (dwukrotnie gdzieś dalekie miejsca i nie zasługują na pokazanie)
1 miejsce
2 miejsce i później miejsce w kalendarzu 2012
2012
– jeden raz i
1 miejsce i później miejsce w kalendarzu 2013
2013
– dwa razy
2 miejsce
1 miejsce i później miejsce w kalendarzu 2014
2014
– jeden raz
3 miejsce
2015
– dwa razy
2 miejsce
1 miejsce
Kilka zdjęć z momentu zakupu:
znikły
Obecne fotki auta i modyfikacji.
Już dłuższy czas jestem na forum ale dopiero ostatnio postanowiłem pokazać swoją M6 ogółowi. Produkcja w styczniu 2005. Sprowadzona i zakupiona w maju 2010 roku od pierwszego właściciela z Mediolanu. Nie była tam serwisowana w ASO, ale jednak zadbana. Jedynie zderzaki poobijane, ale to już włoska przypadłość podobno. Do tej pory zrobiłem nią 40 000 km i nie narzekam, chociaż początkowo mnie trochę zawiodła (głośniejsza niż myślałem i inna dynamika w porównaniu z moimi dotychczasowymi benzyniakami).
Wyposażenie ponad to co zawsze:
– radio, zestaw BOSE
– zestaw głośnomówiący NOKIA
– dogrzewanie silnika WEBASTO
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele
– pełna elektryka szyb, lusterek i fotela (brak mi jednak funkcji pamięci fotela)
– ksenony
– światła przeciwmgielne
– klimatronik
– i coś jeszcze?
Serwisowanie:
2010
– wymiana rozrządu bez pompy wody
– czyszczenie smoka
– pasek klinowy
– wymiana elastycznego przewodu sprzęgła
– wymiana tylnego łożyska z jednej strony
– naprawa urwanej regulacji reflektora
– konserwacja podwozia i profili
– geometria kół i zbieżność – profilaktyka
– klocki hamulcowe na przód
2011
– wymiana szyby czołowej
– dwa wtryskiwacze
– czujnik (zawór?) regulacji ciśnienia w pompie do wtrysków
– pompka na obudowie filtra paliwa
– podkładki pod wtryskami
2012
– sprężarka klimatyzacji
– klocki hamulcowe tył
– przewód elastyczny wysprzęglika sprzęgła ponownie
– przeczyszczenie przewodów od turbiny
– wymiana sprzęgiełka alternatora
– akumulator Exide 100Ah 720A
2013
– komplet sprzęgła LUK
– koło dwumasowe EXEDY
– wahacz przedni poprzeczny P i L
– zaciśnięte hamulce przednie z powodu korozji
– wybierak drążka zmiany biegów
– jeszcze raz przewód elastyczny sprzęgła
2014
– tulejki drążka stabilizatora P
– poduszka pod silnikiem
– pasek alternatora
– ponownie podkładki pod wtryskami
– trzy wtryski
– sprzęgło alternatora
– regeneracja alternatora
– usunięcie korozji z tylnych i przednich błotników oraz tylnych drzwi
– czyszczenie smoka olejowego
– pęknięty kolektor
– klocki na przód TRW
– czyszczenie zacisków zapieczonych hamulcowych
2015
– wymiana rozrządu (pasek, rolki i pompa)
– załatanie dziury po wkręcie w oponie
2016
– wahacz dół prawy przód i tuleja w poprzecznym
– znów zapieczony zacisk hamulca (teraz prawy)
– polerka zderzaka po przetarciu
Moje modyfikacje i poprawki (nie w kolejności ich wykonywania):
2010
– rozbudowa webasto do pełnego ogrzewania (super sprawa)
– montaż mgłowych dysz spryskiwacza
– żarówki Philips Nightbreaker H1 i H3
– założenie czujników cofania
– wyciszenie wszystkich drzwi i przestrzeni bagażnika farbą, matami bitumicznymi i matą wygłuszającą (efekt zadowalający)
– przyciemnienie szyb tylnej części
– LED jako postojówki
– wymiana dywaników na welurowe
– siatki zabezpieczające w bagażniku
– montaż elektrycznego podgrzewacza paliwa
– czyszczenie reflektorów i soczewek – leczenie
2011
– czyszczenie EGR – profilaktyka
– czyszczenie przepływomierza – profilaktyka
– czyszczenie SCV – profilaktyka (oznaczenie wersji z prawdopodobną wadą)
– czyszczenie sitka w zbiorniku paliwa – profilaktyka
– oświetlenie LED – drzwi, tablica rejestracyjna, kabina z przodu (tył został na żarówkach dla gości lubiących żółte światło), bagażnik z przerobieniem na większe i jaśniejsze oświetlenie rurkowe. Wszystko kolor biały zimny.
– początki oklejania folią wnętrza (na razie kierownica i pojemnik na napoje)
– montaż siłowników maski – Fotorelacja
– klubowe podkładki pod tablice (przód standard, z tyłu „speszyl lymyted edyszyn” pod kolor auta)
– podświetlenie LED panelu klimatyzacji na czerwono
– polerowanie tylnych lamp
– pasek przyciemniający na przednią szybę
2012
– naklejka grupy lubelskiej
– światła do jazdy dziennej w kratce
– podwójne oświetlenie pozycyjne lamp tylnych (3 stopy, 4 pozycje, 1 p/mgielna, 2 cofania) – taki US
– pomalowanie wszystkich zacisków hamulców na czerwono
– dodatkowe gniazdo zapalniczki w górnym schowku niezależne od pozycji kluczyka
2013
– zmiana podświetlenia zegarów na blady niebieski, a wskazówek na mocną czerwień
– gumowe dywaniki na zimę
– box racechip pro – obecnie 159 KM
2014
– pakiet aero – tylny zderzak, przedni, progi, lotka, grill
– polerka całego auta
– koła "17
– dzwoniąca tablica rejestracyjna uciszona
– klamka klapy bagażnika
– kluczyk scyzoryk
– czarne przednie lampy
– przyciemnione tylne lampy
– czarny tylny słupek
2015
– welurowe dywaniki
2016
– pogrubiona, wyprofilowana i obszyta nową skórą kierownica
– nowa skóra mieszka i gałki zmiany biegów z czerwonym obszyciem
– nowa skóra dźwigni hamulca ręcznego
– nowa skóra z czerwonym obszyciem podłokietnika
– fotele z czerwonymi obszyciami
Do zrobienia w:
2011
– porządek z oświetleniem panelu ogrzewania (świeci za mocno i na pomarańczowo, bo ktoś założył zwykłe czerwone żaróweczki i nie zostawił mi tych kapturków) – zrobione
– dokończenie prac nad kluczykiem-scyzorykiem – zrobione w 2014
– domykanie szyb – nie będzie chyba
– podkładki pod wtryskami – zrobione
– zmiana podświetlenia zegarów – zabrakło weny
2012
– czyszczenie czego się tylko da jeszcze – zrobione (pomysłów na więcej brak, ale pewnie jeszcze coś się znajdzie z czasem)
– porządny przegląd wszystkiego (wtryski, sprzęgło, dwumasa, turbo, zawieszenie, układ kierowniczy) – zrobione
– nakładka ochronna na próg bagażnika – może na innym zderzaku
– dodatkowy przezroczysty filtr za filtrem paliwa – zrobione – już wywalone
2013
– polerka szyb z rys – częściowo zaczęte z pozytywnym skutkiem
– dołożenie mocy (box, chip, czy coś – jeszcze nie wiem) zrobione
– zmiana podświetlenia zegarów na niebieskawe – zrobione
2014
– rdza na nadkolach i rancie drzwi – zrobione
– tuning optyczny – pakiet aero – zrobione
– felgi 17 – zrobione
– oczyszczenie i zabezpieczenie tapicerki oraz lakieru – zrobione
– obszycie kierownicy nową skórą – nie podoba mi się jakość wykonania i nie zrobię
– dywaniki welurowe – zrobione w 2015
– wyciszenie przedniej części kabiny – zrobione
– wygłuszenie i zabezpieczenie nadkoli z zewnątrz – brak natchnienia do pracy
– sesja zdjęciowa – zrobione
2015
– stuki wyeliminować z prawej strony – mechaników 3 nie dało rady
– tarcze nowe – nie ma jeszcze potrzeby jednak
– dywaniki welurowe – zrobione
– oklejenie niektórych elementów wnętrza – zrobione, nie spodobały się i nie ma
– obszycie kierownicy nową skórą – zrobione w 2016
2016
– obszycie gałki, mieszka, dźwigni ręcznego, podłokietnika na nowo – zrobione
– poprawa wizualna foteli – zrobione
– stuki zawieszenia – zrobione
Eksploatacja:
– paliwo na BP lub Orlen, czasem Lukoil + czasem depresator Kleen-Flo
– filtry Knecht
– wycieraczki Motgum, Alca, Valeo
– opony letnie Uniroyal Rainexpert 205/55 R16 91V, + Dunlop SP Sport Fastresponse + felgi alu oryginalne
– opony letnie Continental ContiSportContact 5 205/50 R17 V
– opony zimowe Dunlop SP Wintersport 3D 195/65 R15 91T + felgi stalowe + kołpaki
– olej Dexelia 5W30, Elf 900SXR 5W30
Udział MAZDY w konkursach fotograficznych
2010
– jeden raz gdzieś daleko bez podium i nie ma się czym chwalić
2011
– cztery podejścia (dwukrotnie gdzieś dalekie miejsca i nie zasługują na pokazanie)
1 miejsce
2 miejsce i później miejsce w kalendarzu 2012
2012
– jeden raz i
1 miejsce i później miejsce w kalendarzu 2013
2013
– dwa razy
2 miejsce
1 miejsce i później miejsce w kalendarzu 2014
2014
– jeden raz
3 miejsce
2015
– dwa razy
2 miejsce
1 miejsce
Kilka zdjęć z momentu zakupu:
znikły
Obecne fotki auta i modyfikacji.
Ostatnio edytowano 1 lip 2016, 11:44 przez Magoor, łącznie edytowano 51 razy
- Od: 16 gru 2009, 23:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
No w końcu się pokazał Śliczna jest, prawie jak moja Tak coś czułem, że ta Twoja tylna podkładka jest lepszego sortu, niemniej jestem bardzo wdzięczny i za to co dostałem
Trzeba się spotkać mazda w mazdę i popatrzeć co by tu jeszcze...
Trzeba się spotkać mazda w mazdę i popatrzeć co by tu jeszcze...
IraZ napisał(a):Fajna arabska tablica rejestracyjna z przodu
Takie coś wyszło. Po normalnej sesji będą normalne tablice, a tak to miałem jakąś składankę zdjęć i zapodałem aby coś było. A może i to ciekawy pomysł na kreatywną kontynuację.
IraZ napisał(a):chyba będę miał na zbyciu na wiosnę 2012 wraz z oponkami
A jaki wzór?
lukias81 napisał(a):Trzeba się spotkać mazda w mazdę i popatrzeć co by tu jeszcze...
Z tym to się w pełni zgadzam.
Pawciu&Elvii napisał(a):Same srebrne ostatnio oglądam ale te są najpiękniejsze
Teraz to faktycznie tak się posypały te kolory. Ciężko przez to na indywidualizm, a więc można się bawić w pewne modyfikacje coby nie było za nudno. Srebrne są fajne.
- Od: 16 gru 2009, 23:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
silver the best!!! Fajny zadbany egzemplarz. Szerokości
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 20 mar 2011, 23:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
Elegancka Mazdzianka. Fajnie by się prezentowała z przyciemnionymi szybkami. Zadowolenia i bezawaryjności życzę!
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
lukias81 napisał(a):Ona już ma przyciemnione
Sorki, ale jakaś zaćma mi się rzuciła na oczy i nie zauważyłem tych zdjęć.
Piwko z zamian
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
A taka dobra była mazda moja. A tu jestem dziś po wymianie dwóch wtryskiwaczy. Ale jeździć będę dalej.
- Od: 16 gru 2009, 23:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
lukias81 napisał(a):Hehe, jak będę w okolicach Oslo to na pewno się po piwko zgłoszę
Zapraszam serdecznie, bądź po 20 grudnia w stolicy, w Wyszkowie lub na mazurach
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Magoor napisał(a):A taka dobra była mazda moja. A tu jestem dziś po wymianie dwóch wtryskiwaczy. Ale jeździć będę dalej.
Nie ma sie co lamac ja wymienilem 4 z wlasnej glupoty ;/
Ps.ladna sztuka
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 14:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
I podświetlenie pokręteł klimy zrobione. Z powodu braku kapturków i przez to świecenia w bliżej nieokreślonym kolorze żółtym wymieniłem żaróweczki na diody w kolorze czerwonym. Teraz świecą na kolor mocno czerwony (taki jak w seatach), ale jaśniej niż dotychczas. Nawet mi się podoba teraz.
- Od: 16 gru 2009, 23:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości