grzeją się bębny po wymianie szczęk na nowe

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez mr_willow » 10 lis 2011, 07:51

323f '97r.

Witam...
pojawił się dziwny dzwiek ( jak by ocieranie, tarcie) podczas cofania i hamowania jednoczesnie pomyslalem ze konczą sie szczęki więc wymieniłem je na nowe (stare były jeszcze grube ale wymieniełem) i teraz po wymianie strasznie grzeją się bębny (popuściłem reczny przy lewarku) już przejechałem ponad 300 km i pewnie powinny się dotrzeć... ale dalej sie bardzo grzeją
coś mogłem źle zalozyc ?? hamuje bardzo dobrze nie sciaga auta, reczny tez super pytanie czemu tak się grzeją ???

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 26 sie 2009, 15:55
Posty: 20
Skąd: Krynica

Postprzez flywin » 10 lis 2011, 10:02

zapewne zapiekły ci się samoregulatory

proponowałbym wyjąc szczęki hamulcowe ,na bębnach za pomocą szlifierki kątowej zeszlifować rant na bębnie , po czym wyjmij samoregulatory psiknij wd-40 bądz pochodnymi i w imadło w celu ruszenia sie mechanizmu ,jak mechanizm będzie ruszał się swobodnie wytrzyj w ścierkę wd'ka na samoregulatorach
dobrze jest użyć Smaru miedzianego na te mechanizmy, ponieważ Smar miedziany jest odporny na Temperaturę i na pewno będzie lepszy ,niż sam WD

jak będziesz składał szczeki mechanizm itp.. to szczeki na smoregulatorze cofnij do końca i załóż beben, następnie nacisnąć kilka razy pedał hamulca i zaciągnąć ręczny i spuścić , po tych czynnościach sprawdź czy koło swobodnie się rusza do przodu do tyłu.Jeżeli koło nie będzie miało oporu to i na bank koło nie będzie sie grzać

po tych czynnościach przejedz się autem zobacz jak pedał hamulca reaguje, jak będzie wpadał to proponuje odpowietrzyć układ hamulcowy wraz z wymianą płynu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 19:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323