WYMIANA 2.0 CITD NA 2.0 BENZYNA
Strona 1 z 1
Jak w tytule. Mam do wzięcia od znajomego za dobrą cenę anglika M6 2005 2.0 benzyna automat lekko uszkodzony lewy bok, a z racji, że mam taką samą mazde tylko z silnikiem diesla w manualu (którego mam już dosyć!!) chciałbym kupić tego anglika i wymienić kompletny silnik ze skrzynią automatyczną. Orientuje się ktoś jakby wyglądała taka wymiana? Mocowanie silnika tj łapy i podłużnice są takie same? Wiem, że musiałbym wymienić cały układ wydechowy, zbiornik paliwa,osprzęt silnika, dźwignie zmiany biegów itd.. Jak wygląda sprawa instalacji elektrycznej w komorze silnika i wewnątrz samochodu? Czy pedały tj. z automatu angielskiego do manuala euro będą pasowały? Jest to wykonalne? Proszę o pomoc!
- Od: 31 mar 2009, 22:14
- Posty: 107
- Skąd: kalisz
- Auto: Mazda5 Sport 2.3i 166KM A/T 2006
no to "niezły" składak wyjdzie – ściągali i składali takie w latach 90-tych
Kolego rób jak chcesz, ale zdecydowanie lepiej byłoby sprzedać klekota i kupić (dokładając trochę) w DE poliftową benzynę 2.0 AT.
Nie znam nikogo zdrowo myślącego, co robił przekładkę diesla na benzynę, do tego manuala na AT i jeszcze żeby było weselej, to z angola na europejczyka – oj lubisz sobie utrudniać życie
Kolego rób jak chcesz, ale zdecydowanie lepiej byłoby sprzedać klekota i kupić (dokładając trochę) w DE poliftową benzynę 2.0 AT.
Nie znam nikogo zdrowo myślącego, co robił przekładkę diesla na benzynę, do tego manuala na AT i jeszcze żeby było weselej, to z angola na europejczyka – oj lubisz sobie utrudniać życie
dopisuje się do poprzednika – bardzo ale to bardzo wyjątkowo poroniony pomysł ...
p.s. a nie myślałeś co by tak dorzucic jeszcze ze 4 silniki elektryczne od pralek i porządny aku od Jelcza – miałbyś pierwszą Madzię 6 Hybrydę to dopiero szacun na mieście
p.s. a nie myślałeś co by tak dorzucic jeszcze ze 4 silniki elektryczne od pralek i porządny aku od Jelcza – miałbyś pierwszą Madzię 6 Hybrydę to dopiero szacun na mieście
Mazda 6 (2003 r.) 2.0 benzyna, kombi, automat, 150 tys km, LPG sekwencja – ElpiGaz
- Od: 1 maja 2010, 22:15
- Posty: 55
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 2003 r. 2.0 benzyna automat LPG sekwencja
skad u was ten sceptycyzm...
przeca robi sie z dwoch samochodow jeden, to takiej malej podmianki sie nie da sie?
nie widzieliscie kaszlaka z silnikiem porsche? nie da sie? a wlasnie ze da!
przeca robi sie z dwoch samochodow jeden, to takiej malej podmianki sie nie da sie?
nie widzieliscie kaszlaka z silnikiem porsche? nie da sie? a wlasnie ze da!
Pozdrawiam,
MarQs
MarQs
- Od: 21 lut 2007, 01:06
- Posty: 92
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04
Po pierwsze wszystkie angliki są w dobrej cenie, a uszkodzone to powinni za darmo dawać;) Po drugie potrzebny bedzie garaz i moze nawet kilka miesiecy, aby na spokojnie sobie powoli skladac (przekladac). Bo to jasne, ze nie skonczy sie tylko na wymianie samego silnika. Masz wtedy przed soba wymiane prawie polowy.... auta Jak lubisz grzebac w autach po nocach to wszyskto jest mozliwe, bo mechanika wykluczam – wtedy to zupelnie nie oplacalne.
Da sie! Ale po co?
Latwiej bedzie sprzedac diesla i kupic porzadne autko...
Po co utrudniac sobie zycie...
Nikt tobie nie zaplaci za czas, ktory wlozysz w taka wymiane silnika i skrzyni... a dokladniej polowa anglika znajdzie sie w karoserii diesla...
chyba , ze nie musisz uzywac auta przez jakis miesiac... i masz urlop...
Powodzenia
Latwiej bedzie sprzedac diesla i kupic porzadne autko...
Po co utrudniac sobie zycie...
Nikt tobie nie zaplaci za czas, ktory wlozysz w taka wymiane silnika i skrzyni... a dokladniej polowa anglika znajdzie sie w karoserii diesla...
chyba , ze nie musisz uzywac auta przez jakis miesiac... i masz urlop...
Powodzenia
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
kixi4 – nie przejmuj się tymi wypowiedziami. Jak masz chęć to przekładaj, to Twoja Mazda i Twój czas! Również mam klekota M6 i mam go serdecznie dość, chociaż jeżdżę nim od 2004 roku i w sumie to wymieniłem na razie tylko dwa przednie łożyska!
- Od: 23 lut 2009, 18:18
- Posty: 10
- Skąd: Wioseczka
- Auto: Madzia 6 GY (RF5C)
MZR-CD / 121 PS / 2003r
kixi4 napisał(a):Jak w tytule. Mam do wzięcia od znajomego za dobrą cenę anglika M6 2005 2.0 benzyna automat lekko uszkodzony lewy bok, a z racji, że mam taką samą mazde tylko z silnikiem diesla w manualu (którego mam już dosyć!!) chciałbym kupić tego anglika i wymienić kompletny silnik ze skrzynią automatyczną. ..!
zawsze po takiej akcji maozesz trafic na liste pozytywnie zakreconych, bynajmniej na tym forum
ale o ile mi wiadomo, ta akcja nie bedzie taka prosta, jak sie wydaje..
pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Na stacji diagnostycznej pytałem o wymianę silnika w swoim aucie,.
Diagnosta powiedział że mogę sobie jakikolwiek silnik zamontować tylko musi być to silnik benzynowy.
Poza tym robi się badanie: "zmiana parametrów technicznych pojazdu" i o ile taki silnik występował w tym modelu to kosztuje 80zł.
I z tym do wydziału komunikacji aby dowód wymienić.
Więc aby być pewnym czy można zamontować taki silnik trzeba się udać do odpowiedniej stacji diagnostycznej i zapytać.
Bo na podstawie kwita ze stacji, urzędowo już nie będzie problemu z załatwieniem nowego dowodu.
Diagnosta powiedział że mogę sobie jakikolwiek silnik zamontować tylko musi być to silnik benzynowy.
Poza tym robi się badanie: "zmiana parametrów technicznych pojazdu" i o ile taki silnik występował w tym modelu to kosztuje 80zł.
I z tym do wydziału komunikacji aby dowód wymienić.
Więc aby być pewnym czy można zamontować taki silnik trzeba się udać do odpowiedniej stacji diagnostycznej i zapytać.
Bo na podstawie kwita ze stacji, urzędowo już nie będzie problemu z załatwieniem nowego dowodu.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6