Regeneracja tylnego zacisku
Panowie ja korzystając z urlopu rozebrałem zaciski, przeczyścilem, co do lożyska igielkowego, to fizycznie go nie widziałem, nie rozebrałem zacisku na części pierwsze, ale dźwigienka od ręcznego przy owym zacisku prawym i lewym poruszala sie w całym zakresie bez oporów praktycznie- wysuwając odpowiednio tłoczek. Klocki poruszają sie po prowadnicach odpowiednio. Linka naciągnięta prawie maksymalnie a ręczny jest, choć nie taki zeby zblokowac koła na śliskim. Czy jest mozliwosc ze linki blokują sie w pancerzach, ewentualnie naciagly sie juz za bardzo? Mial ktos taki przypadek, lub orientuje sie o co kaman?
jak ja walczylem (nadal nie wiadomo czy wygralem) z zaciskami to niestety okazało się, że pomimo tłoczek chodził OK to ręczny nie był do końca tak jak u ciebie pomogła dwa razy wykonana regeneracja ale nie mam pewności na jak długo – metoda jest prosta lecz kosztowna sprawdzana ostatnio na niemieckiej 626 GF – wymiana na ori Mazda zaciski 700zł sztuka niestety
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
To juz wolał bym regenerowane z allegro w cenie poniżej 200 zl, lub ewentualnie nowe ori na allegro podwójna wartość regenerowanych. Jutro jeszcze sprawdze z ciekawosci jaka jest sprawność hamulca jak zdejmę te spręzyny rozpierajace dźwignię zacisku..
Jak pamiętam w poprzedniej GD i obecnej GW hamulec ręczny nie grzeszył mocą. Na przeglądach wyniki hamowania ręcznym zawsze były trochę ponad minimum. Myślę, ze ten typ tak ma i wiele się nie poprawi.
witam
Bylem dzisiaj w inter cars.Kupiłem zestaw naprawczy do zacisku tylnego hamulcowego do mazdy 626 99r DITD GF 101KM sedan.Ale oprócz tłoczka,gdyż powiedzieli ze potrzebują jego wymiary
Czy ktoś jest w stanie podać mi takie wymiary.Długość itd
Pozdrawiam i dziękuje
Bylem dzisiaj w inter cars.Kupiłem zestaw naprawczy do zacisku tylnego hamulcowego do mazdy 626 99r DITD GF 101KM sedan.Ale oprócz tłoczka,gdyż powiedzieli ze potrzebują jego wymiary
Czy ktoś jest w stanie podać mi takie wymiary.Długość itd
Pozdrawiam i dziękuje
- Od: 27 lip 2011, 12:08
- Posty: 14
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 626 99r DITD 101k
witam
dzięki dominator7 za pomoc.
Mam jeszcze pytanko znakomicie.Zaciągam ręczny i niestety słabo hamuje to koło????
A drugi mechanizm ręcznego hamulca przy zacisku stanął całkowicie w pozycjj zaciagnięty nie odbija i wcale nie hamuje.Jaka jest przyczyna,czy problem tkwi w łożysku które tam jest?????
Pozdrawiam
dzięki dominator7 za pomoc.
Mam jeszcze pytanko znakomicie.Zaciągam ręczny i niestety słabo hamuje to koło????
A drugi mechanizm ręcznego hamulca przy zacisku stanął całkowicie w pozycjj zaciagnięty nie odbija i wcale nie hamuje.Jaka jest przyczyna,czy problem tkwi w łożysku które tam jest?????
Pozdrawiam
- Od: 27 lip 2011, 12:08
- Posty: 14
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 626 99r DITD 101k
witam,
Mam pytanie, zrobilem reczny i pojechalem zmierzyc, sila recznego to1,12kN lewa strona , 1.35kN prawa strona czy te wartosci sa wporzadku? oraz hamulec roboczy 2.69kN LewyP, 2.84 kN PrawyP, 0,96kN LewyTyl, 1.09kN PrawyTyl??
Po wymianie klockow z tylu zapala mi sie kontolka abs/tcs ale czasami odpalam i wszystko jest ok, wie ktos o co chodzi,... czy moze to byc od za duzej ilosci plynu hamulcowego albo zle odpowietrzone hamulce? A moze pompa abs- kolega a seacie tak mial to mowil ze pompa abs wymagala korekty-ustawienia..? Sciagalem kleme na pare minut ale nie pomoglo.
Marcin
Mam pytanie, zrobilem reczny i pojechalem zmierzyc, sila recznego to1,12kN lewa strona , 1.35kN prawa strona czy te wartosci sa wporzadku? oraz hamulec roboczy 2.69kN LewyP, 2.84 kN PrawyP, 0,96kN LewyTyl, 1.09kN PrawyTyl??
Po wymianie klockow z tylu zapala mi sie kontolka abs/tcs ale czasami odpalam i wszystko jest ok, wie ktos o co chodzi,... czy moze to byc od za duzej ilosci plynu hamulcowego albo zle odpowietrzone hamulce? A moze pompa abs- kolega a seacie tak mial to mowil ze pompa abs wymagala korekty-ustawienia..? Sciagalem kleme na pare minut ale nie pomoglo.
Marcin
Konczy ci sie czujnik abs z tylu standardem jest lewy szukajka twoj PRZYJACIEL
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Po tym "odkleszczeniu" prowadników tylnych na ścieżce idealnie równo hamuje tył. Ręczny bardziej na lewe ale mnie to rybka, bo na każdym górskim wzniesieniu pięknie trzyma. Zimą też się pokręcę – już się żonka boi Już kilka aut kilkunastoletnich uciekało do rowu jak przed nimi hamowałem – to nie jest źle Bo ostatnio to jak tak musiałem uciekać.
Ale żeby nie było za słodko, to wyszło że lewy amorek z przodu 75% prawy 30%. Jakbym sypnął fotkę przy jakieś dziurze, to da radę coś zakombinować od zarządcy? Dziur Ci dostatek.
Ale żeby nie było za słodko, to wyszło że lewy amorek z przodu 75% prawy 30%. Jakbym sypnął fotkę przy jakieś dziurze, to da radę coś zakombinować od zarządcy? Dziur Ci dostatek.
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Czy o to łożysko chodzi
Może komuś link się przyda
http://moto.allegro.pl/lozysko-igielkow ... 26976.html
Może komuś link się przyda
http://moto.allegro.pl/lozysko-igielkow ... 26976.html
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
Dzis poszedłem śladami kolegi wyżej dgolf i odkleszczyłem wszystkie zaciski wczesniej zaopatrzyłem sie w smar "Ate" duża tubka podczas roboty zobaczyłem ze cześć tarczy z przodu od strony amortyzatora jest sporo cieńsza od drugiej strony oraz klocek jest prawie zużyty do końca a od drugiej strony jest dosyć gruby , dziwi mnie to bo klocki bardzo ładnie zbierają tarcze z obu stron .
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
Yans napisał(a):Z przodu jeszcze klocków nie zmieniałem osobiście, a z tyłu ta "sprężynka" u mnie BYŁA.
A ile macie tych sprężynek z tyłu ? U mnie było po 1 na koło. Pytam, bo od wczoraj moja M. jaja sobie robi, zapala kontrolki od ABSu, TSC i ręcznego i coś tam blokuje, ponieważ felga grzeje się jak patelnia znanej marki.
- Od: 28 cze 2010, 11:54
- Posty: 40
- Skąd: Świdnica
- Auto: 626 GF '99 2.0 115KM na Propan Butan
vomitory napisał(a):i coś tam blokuje,
pewnie zacisk się zacisnął
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6