Mam okazję kupić takie właśnie autko. 1 właściciel, 120.000 km przebiegu, tapicerka welurowa, czarny metalik, 2 komplety kół z nowymi oponami cena 4500euro + opłaty.
jak myślicie warto?
czy ktoś miał styczność z tym autkiem? jakieś wrażenia/opinie byłyby pomocne
Toyota Celica 1.8 2003r – opinie
Strona 1 z 1
Fajne autko, ale malo funkcjonalne jak brać to tylko ta odmianę TS. Moge Ci dać numer do naszego byłego juz właściwie forumowicza z Bielska. Przesiadl sie w tym roku z 323 Ba do Celica TS Oglądałem, prezentuje sie autko ładnie
zawsze możesz iść ze mną na zamianę na Wejrona plus ewentualna dopłata z twojej strony bo wiesz...
Czerwone są droższe
A tak serio to lepiej szukaj jakieś M6 2.3 w autonomi
Czerwone są droższe
A tak serio to lepiej szukaj jakieś M6 2.3 w autonomi
sewo napisał(a):2.3
Podobno te silniki mają fatalną opinie... Kilka tematów niżej była o nich dyskusja na przykładzie M6.
Jak już chcesz coupe to od Celi zdecydowanie bardziej bym wolał Accorda Coupe.
IraZ napisał(a):sewo napisał(a):A tak serio to lepiej szukaj jakieś M6 2.3 w autonomi
yhy
radzi89 napisał(a):Pomijajac to , ze takie dluganie jest kompletnie bezsensowne to osobiscie nie polecam Ci silnika 2.3 .
Mialem go w jednej z Mazd 3. Rownolegle mialem tez Mazde 3 z silnikiem 2.0. Mazda z silnikiem 2.0 osiagami byla lepsza od tej z 2.3, po drugie palila znacznie mniej . 2.3 w miescie palila ok 14-15 litrow.
Kolejny powod dyskrymijuacy silnik 2.3 to jego awaryjnosc. Wiem bo mialem. W aucie np. poszly wszystkie panewki , zatem silnik nadawal sie do remontu. Bardzo czesto sie zdarzalo, ze na dystansie np. 200 km potrafil zjesc caly olej. Odpusc sobie, to jest kiepski silnik, do ktorego chcesz dolozyc LPG , i jeszcze jakies grzebanie uskuteczniac. Bedzie to mialo dramatyczne skutki, zaufaj mi.
Kup sobie 1.8 lub 2.0 ( nimi tez nie zejdziesz ponizej 10 l w miescie ) i miej spokoj
tez kiedys myslalem nad mazda 6 2.3 top. ale wyczytalem wiele negatywnych opinii na temat tego silnika rowniez od ludzi z za granicy.
żre olej na poptęgę, awaryjny i mułowaty – takie były główne powtarzające się zarzuty. do tego dochodziła rdza w podwoziu
żre olej na poptęgę, awaryjny i mułowaty – takie były główne powtarzające się zarzuty. do tego dochodziła rdza w podwoziu
Radex napisał(a):tez kiedys myslalem nad mazda 6 2.3 top. ale wyczytalem wiele negatywnych opinii na temat tego silnika rowniez od ludzi z za granicy.
...a ja nawet oglądałem, bo mają niezłe ceny . Ale jednak bałem się.
Gdybym już tak bardzo chciał auto z większym i silniejszym silnikiem, to pewnie bym poszukał takiego jak mam, tylko 2.5 V6 (na forum MKP czytałem, że to najbardziej udany silnik w całej gamie MK3) . Ewentualnie ST220 .
A ja słyszę same pozytywne opinie na temat tego silnika w M6 z 2003 manual. Ma ją brachol mojego dobrego kolegi. Auto zagazowane instalacja z dodatkowym wtryskiem oleju. Oliwy z silnika nie żłopie. Osiągami Odstawia M6 2.0 bezproblemowo. Rdzy na aucie nie ma. Ma w niej wszystko co jest możliwe i jest zadowolony. Miał jedna awarię silnika co skoczyło się robieniem głowicy ale to z winy mechanika który spartolił robotę...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 31 gości