M6 – silnik 2.0 czy 1.8 PB? Który wybrać?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Dominator » 14 cze 2011, 19:52

Światła można zamalować-żart :D Choć mi się podobają.. ale to Ty kupujesz nie ja:) Blachy zabezpieczone trochę lepiej to fakt.. kolejna M6 to już pewnie po 2008 będzie :) Ale bierz tą Trojeczkę w 2.0 i będzie dobrze :) Domyślam się że sedan.. :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Heniekkk » 14 cze 2011, 20:13

Sedan sedan!!! Tylko i wyłącznie:) Ta M6 II gen to już majstersztyk ale na razie za dużo zielonych kosztuje:) czyli M3 sedan 2.0:) yeah!!!:)
Początkujący
 
Od: 12 cze 2011, 23:10
Posty: 8

Postprzez adrian_rusinowicz » 14 cze 2011, 20:41

Przed tobą długie poszukiwania, po jakimś czasie nie będziesz patrzał czy sedan czy hatchback, bo M3 sedan 2.0 jest bardzo mało. Mi się udało ale 4 miesiące na szukanie straciłem :)
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 15:10
Posty: 121
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec

Postprzez harmonica » 4 sty 2013, 06:52

Witam!
Przymierzam się do kupna M6 (Hatch lub Kombi) ale nie wiem którą jednostkę napędową wybrać.
Wiem z forum, że różnica spalania między silnikami to około 1l. 2.0 silnik jest bardziej dynamiczny. Ktoś też pisał, że silnik L8 ma mniej zamienników części. Wszystkie te fakty przemawiają za 2.0. Ale czy to wszystkie ważne sprawy? Może są jeszcze jakieś istotne różnice które mają znacznie?
Proszę wyraźcie swoje opinie w tej kwestii (plusy i minusy obu jednostek).
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 sie 2012, 11:51
Posty: 26
Skąd: Zielona Góra
Auto: Była mazda 323 BJ 1.6PB rok 2000/2001
Jest M6 2.0PB Sport Active 06'

Postprzez matthies » 4 sty 2013, 13:15

roznica w spalaniu jest nawet mniejsza, a roznica w osiagach i komforcie z jazdy juz bardziej wyczuwalna.
biorąc 1,8 bedziesz naszekał że pali ci tyle co 2,0 ;)
od strony technicznej ja akurat niewiele podpowiem, ale jedno mnie życie nauczylo, aby już nigdy więcej nie brać najmniejszego silnika w ofercie, ponieważ on się męczy i trzeba go piłować , żeby pojechał jak większy silnik na normalnym wysiłku.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Moto