M6 – silnik 2.0 czy 1.8 PB? Który wybrać?
1, 2
Światła można zamalować-żart Choć mi się podobają.. ale to Ty kupujesz nie ja:) Blachy zabezpieczone trochę lepiej to fakt.. kolejna M6 to już pewnie po 2008 będzie Ale bierz tą Trojeczkę w 2.0 i będzie dobrze Domyślam się że sedan..
Przed tobą długie poszukiwania, po jakimś czasie nie będziesz patrzał czy sedan czy hatchback, bo M3 sedan 2.0 jest bardzo mało. Mi się udało ale 4 miesiące na szukanie straciłem
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
Witam!
Przymierzam się do kupna M6 (Hatch lub Kombi) ale nie wiem którą jednostkę napędową wybrać.
Wiem z forum, że różnica spalania między silnikami to około 1l. 2.0 silnik jest bardziej dynamiczny. Ktoś też pisał, że silnik L8 ma mniej zamienników części. Wszystkie te fakty przemawiają za 2.0. Ale czy to wszystkie ważne sprawy? Może są jeszcze jakieś istotne różnice które mają znacznie?
Proszę wyraźcie swoje opinie w tej kwestii (plusy i minusy obu jednostek).
Pozdrawiam
Przymierzam się do kupna M6 (Hatch lub Kombi) ale nie wiem którą jednostkę napędową wybrać.
Wiem z forum, że różnica spalania między silnikami to około 1l. 2.0 silnik jest bardziej dynamiczny. Ktoś też pisał, że silnik L8 ma mniej zamienników części. Wszystkie te fakty przemawiają za 2.0. Ale czy to wszystkie ważne sprawy? Może są jeszcze jakieś istotne różnice które mają znacznie?
Proszę wyraźcie swoje opinie w tej kwestii (plusy i minusy obu jednostek).
Pozdrawiam
- Od: 2 sie 2012, 12:51
- Posty: 26
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Była mazda 323 BJ 1.6PB rok 2000/2001
Jest M6 2.0PB Sport Active 06'
roznica w spalaniu jest nawet mniejsza, a roznica w osiagach i komforcie z jazdy juz bardziej wyczuwalna.
biorąc 1,8 bedziesz naszekał że pali ci tyle co 2,0
od strony technicznej ja akurat niewiele podpowiem, ale jedno mnie życie nauczylo, aby już nigdy więcej nie brać najmniejszego silnika w ofercie, ponieważ on się męczy i trzeba go piłować , żeby pojechał jak większy silnik na normalnym wysiłku.
biorąc 1,8 bedziesz naszekał że pali ci tyle co 2,0
od strony technicznej ja akurat niewiele podpowiem, ale jedno mnie życie nauczylo, aby już nigdy więcej nie brać najmniejszego silnika w ofercie, ponieważ on się męczy i trzeba go piłować , żeby pojechał jak większy silnik na normalnym wysiłku.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości