Witam w temacie. Pierwszy raz z Mazdą
Dane techniczne:
Model: Mazda5
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 143KM Diesel
Wyposażenie:
-Wspomaganie, ABS
-Elektryczne lusterka, szyby
-6x Airbag
-Komputer pokładowy
-Kontrola trakcji
-Klimatyzacja
-Tempomat
-Sterowanie radiem na kierownicy
Felgi i opony:
Alufelgi OEM 16x6,5 ET50 + Kleber Quadraxer 2 205/55R16
Inwestycje i naprawy:
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (~190000)
-Wymiana chłodnicy (NRF 53465) i dwóch gumowych przewodów paliwowych pod maską (~199000)
-Nowe opony całoroczne Kleber Quadraxer 2 (~201000)
-Wymiana tłumika końcowego (Izavit) ~(203000)
-Wymiana amortyzatora prawy tył (Nipparts) (~203600)
-Regeneracja Intercoolera i czyszczenie EGR (~205100)
-Wymiana zerwanych śrub mocujących kompresor klimatyzacji (~206000)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~208850)
-Wymiana tarcz (Service Parts) i klocków hamulcowych (Roper) z tyłu (~215600)
-Nowy akumulator (Sebang 90Ah 730A) (~218400)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~219000)
-Remont zawieszenia przód (wahacze i końcówki drążka NTY, łączniki Mototechnika) (~225000)
-Wymiana napinacza paska klinowego (NTY) (~227000)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~228500)
-Wymiana amortyzatora lewy przód (Daco), łączników stabilizatora tył (NTY), oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~239000)
-Wymiana paska klinowego, tarcz hamulcowych przód (Maxgear), klocków hamulcowych przód (Ashika), prawego przedniego zacisku (Kamoka) (~241000)
Krótkie info:
Mazda u nas w rodzinie już kawał czasu bo od 2010r, sprowadzona z Niemiec od pierwszego właściciela z przebiegiem 105tys. Przeze mnie kupiona od taty w maju i od tego czasu nadrabiam kilometry jak na Diesla przystało a nie 10tys rocznie
Zdjęcia:
![Obrazek](https://zapodaj.net/images/0c5316dd8ab7c.jpg)
![Obrazek](https://zapodaj.net/images/46460e6193436.jpg)
![Obrazek](https://zapodaj.net/images/8dc67412e55a2.jpg)