Mazda 626 GE – Brak mocy, słabe osiągi

Postprzez STEffAN » 2 cze 2008, 16:16

zdrowa około 8.5s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 12:02
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)

Postprzez bucz » 11 lip 2008, 20:28

CYŚ napisał(a):Jeszcze jedno – zauwazylem, ze jak wcisne lekko pedal gazu na wolnych obrotach to zaraz na poczatku obroty spadna mi troszke o ok. moze 50 i dopiero wtedy sie zwiekszaja. Chce zawiezc cara do elektronika w mazdzie zeby sobie pomierzyl wszystko i moze mu cos wyjdzie – jak myslicie moze cos wyjsc na takich pomiarach?


od jakis 6 miesiecy mam identyczne objawy jak u ciebie – na oko brak ~30% mocy... szczegolnie na niskich obrotach (<3000)
brak roznicy miedzy benzyna a sekwencja LPG
sprawdzilem wszystko to co ty
szczegolnie rzucilo mi sie w oczy ta dziura w obrotach (50obr/min) zaraz po wcisnieciu gazu na biegu jałowym (szczegolnie zauwazalna na LPG)

moze ktos jeszcze doradzi gdzie szukac...?
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2006, 01:17
Posty: 107 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 626 1.8 16V LPG – 96r.

Postprzez DamianMX6 » 9 sty 2009, 21:29

Koledzy z zamulonymi autami a może w końcu sprawdzicie ciśnienie na cylindrach. <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 996 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez slav » 10 sty 2009, 01:08

DamianMX6 napisał(a):Koledzy z zamulonymi autami a może w końcu sprawdzicie ciśnienie na cylindrach.

po prawie 2 latach od ostatniej usterki chyba juz rozwiazali problem , albo sprzedali auta. hahaha
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez DamianMX6 » 10 sty 2009, 01:56

Ta informacja nie jest tylko dla nich w końcu o to chodzi na forum. Jeśli ktoś będzie miał podobny problem i ten temat będzie czytał, to może mu się to jednak przyda, nie sądzisz? <glupek2>

Inna sprawa że wielu pyta, ludzie im pomagają a po rozwiązaniu problemu nie chce im się opisać jak w końcu sprawa się zakończyła.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 996 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez mentos189 » 1 kwi 2009, 01:06

DamianMX6 napisał(a):Koledzy z zamulonymi autami a może w końcu sprawdzicie ciśnienie na cylindrach. <glupek2>


To ja mam w takim razie pytanko jakie ciśnienie powinno być w kl-u?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2008, 23:07
Posty: 55
Skąd: EPI
Auto: mx-6 KL

Postprzez DamianMX6 » 1 kwi 2009, 19:38

13,5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 996 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez diku » 9 kwi 2011, 18:24

Witam
jak w tytule moja madzia rozpędzi się do 120km/h a dalej to szkoda gadać co moze być powodem tego? głowica po remoncie wymienione pierścienie kable WN zapłon ustawiony od lampy , wkręca się ładnie do 5000 obr. ale 120 km i konieć co mozebyć powodem chyba ze zamało mocy a zaciężkie auto?
Proszeo podpowiedzi co z tym fantem począć
Ostatnio edytowano 9 kwi 2011, 20:42 przez diku, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez johny2007 » 9 kwi 2011, 20:11

ale taka predkosc na gazie czy na benzynie.......... jak na gazie to masz przykrecony i juz.........
ja mialem takie cos ale mialem uszkodozny licznik i pokazywał mi max 120;D musiałem wymienic...
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez diku » 9 kwi 2011, 20:17

jest to obojętne gaz czy benzyna do 120 jakoś dojdzie a potem czuć ze chciałby iść ale coś jak by dziura ...może na autostradzie by jeszcze troche pociągnoł ale trwało by to bardzo długo aby go rozpędzić
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez Siw-y » 9 kwi 2011, 20:20

diku napisał(a):wkręca się ładnie do 5000 obr. ale 120 km i konieć
A sprzęgło w jakim stanie jest?
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez johny2007 » 9 kwi 2011, 20:20

jestes pewien ze to nie licznik..... jak piszesz ze masz 5000 obrotów i 120 to cos cie oszukuje......
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez diku » 9 kwi 2011, 20:23

Sprzęgło jest ok poprostu to wygląda tak jak by mu się kończyła moc przy tej prędkości .
Nie jest to przypadkiem tryb awaryjny?
Edit:
Johny chodzi o to ze silnik rozkręce na 1,2,3 tak do około 5000 ale 4 i 5 to już brakuje mocy i koniec, sprzęgło sie nie slizga a pod pedałem jeszcze spory zapas
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

PostTen post został usunięty przez siegu 9 kwi 2011, 20:32.
Powód: nie piszemy postów pod swoim postem

Postprzez siegu » 9 kwi 2011, 20:30

Proszę o poprawne nazwanie tematu i zapoznanie się z regulaminem tego forum.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez diku » 9 kwi 2011, 20:58

Siegu z regulaminem się zapoznałem i temat poprawiłem .....dzieki za zwrócenie uwagi
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez johny2007 » 9 kwi 2011, 22:31

to ja sie poddaje....... nie mam pojecia....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 9 kwi 2011, 22:57

Weź wymień filtr powietrza i wymigaj błędy(jak to zrobić znajdziesz na forum)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez diku » 10 kwi 2011, 17:03

co prawda filtr pow. nie jest pierwszej młodości ...wymienie w poniedziałek i wymigam błędy jak jakieś będą . Dzięki za podpowiedzi
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez roccomistrz » 11 kwi 2011, 06:03

jeśli wkręca się tylko do 5k to rzeczywiście coś nie tak, może jednak zapłon źle ustawiony, albo wypalona uszczelka (przez złe założenie).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6