Mazda 323F BA KL 94' – projekt kac-mar
Witam.
Przedstawiam Mazdę 323F GT 2.0 V6 z 1994 roku.
Poprzednim właścicielem pojazdu był klubowicz z wielkopolski CRESCO ale po niemiłym incydencie jaki spotkał pojazd odkupiłem go z myślą przeznaczenia na części.
Wszystko było niby ok złom jak to złom, miał zostać rozkręcony i przydatne bebechy odłożone na sprzedaż.
Coś jednak we mnie pękło przechodząc po raz setny obok tego auta w ciągu ostatniej godziny i pomyślałem nie...nie mogę Ci tego zrobić...będziesz żyć
Planowane zmiany:
# Wyspawanie nadwozia – zrobione
# Rozpórka tylna – zrobione
# Zmiana foteli – zrobione
# KL, może drobne zmiany w silniku, nie wiem jeszcze, czas pokaże – zrobione
# Zawieszenie gwintowane – zrobione
# Odchudzenie auta – zrobione
# Pozostawiam pakiet GT z wyjątkiem spojlera tylnej klapy – zrobione
# Likwidacja anteny Elektrycznej – zrobione
# Demontaż halogenów – zrobione
# Kompletny układ wydechowy ( H.Kaliński) – zrobione
# Short shifter – zrobione
# Przyciemnienie szyb – zrobione
# Oklejenie auta – zrobione
# Hydrauliczny hamulec ręczny – zrobione
Auto będzie służyło mi na zloty i do zabawy, nie do codziennego użytku, będzie reklamowało moja firmę.
Marka – Model
Mazda 323F BA 2.0 V6 GT 94'
2x Airbag, 4x el szyby, el lusterka, szyberdach, wsp. kierownicy.
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 KL-DE
Wymiana oleju + filtrów
Układ dolotowy
"93-97 Mazda MX-6 LS MX6 626 2.5 2.5L V6 Cold Air Intake"
Układ wydechowy
Środkowy tłumik przelotowy, końcowy tłumik ULTER + 2 końcówki BUZZER. Całość 2,5 kwaśiak
Układ hamulcowy
Na razie seria z przodu i z tyłu (tył nowe klocki + tarcze)
Zawieszenie
Zawieszenie gwintowane FK od modelu BJ (przerobione)
Wnętrze
Odchudzone, fotele RECARO, kierownica MX6 JDM
Fabryczna moc
106KW – 144KM
Moc po modach
174,8KM
Waga auta
Seria – 1210KG
Waga po odchudzeniu
1120KG – na kołach 17
Fotorelacja z przeprowadzanych zmian i modów.
Fotki po rozbiórce auta – STEP I
Wizyta u mechanika i przełożenie serca – STEP II
Wizyta w kuźni – STEP III
Dawca organów dla "wściekłej"
Wyjazd do lakiernika – STEP IV
Auto polakierowane – STEP V
Składanie i montaż wydechu – STEP VI
Środkowy tłumik przelotowy, ostatni ULTER, końcówki BUZZER – 2,5 cala (całość)
Montaż i regulacja zawieszenia gwintowanego by 323F BJ – STEP VII
Na obecną chwilę to wszystkie fotki i zakres prac przy aucie
Kosztorys na dzień dzisiejszy:
– zakup auta – 1000zł ( sprzedaż części z niego nie potrzebnych mi do szczęścia – 750zł na te chwilę )
– zakup kompletnego KL'a ( 72tyś przebiegu ) – 1000zł
– montaż jednostki napędowej + olej do skrzyni biegów – 650zł
– części użyte do naprawy blacharki – własny magazyn (klapa tylna, błotnik lewy, progi + reperaturki)
– Zawieszenie gwintowane – własny magazyn
– robota blacharza – 1100zł
– lakiernik – 1100zł
– rozpórka tylna 200zł
– kierownica – 120zł
– tarcze tylne + klocki + płyn chłodniczy + obsady Macphersonów tył – 550zł
– "własny magazyn" = 2000zł
– oklejenie szyb + lusterka – 400zł
– geometria zawieszenia – 150zł
– reklama – 300zł
– hamulec ręczny – 300zł
– felgi aluminiowe "15" prostowanie, piaskowanie, malowanie – 550zł
całość – 8770zł
Przedstawiam Mazdę 323F GT 2.0 V6 z 1994 roku.
Poprzednim właścicielem pojazdu był klubowicz z wielkopolski CRESCO ale po niemiłym incydencie jaki spotkał pojazd odkupiłem go z myślą przeznaczenia na części.
Wszystko było niby ok złom jak to złom, miał zostać rozkręcony i przydatne bebechy odłożone na sprzedaż.
Coś jednak we mnie pękło przechodząc po raz setny obok tego auta w ciągu ostatniej godziny i pomyślałem nie...nie mogę Ci tego zrobić...będziesz żyć
Planowane zmiany:
# Wyspawanie nadwozia – zrobione
# Rozpórka tylna – zrobione
# Zmiana foteli – zrobione
# KL, może drobne zmiany w silniku, nie wiem jeszcze, czas pokaże – zrobione
# Zawieszenie gwintowane – zrobione
# Odchudzenie auta – zrobione
# Pozostawiam pakiet GT z wyjątkiem spojlera tylnej klapy – zrobione
# Likwidacja anteny Elektrycznej – zrobione
# Demontaż halogenów – zrobione
# Kompletny układ wydechowy ( H.Kaliński) – zrobione
# Short shifter – zrobione
# Przyciemnienie szyb – zrobione
# Oklejenie auta – zrobione
# Hydrauliczny hamulec ręczny – zrobione
Auto będzie służyło mi na zloty i do zabawy, nie do codziennego użytku, będzie reklamowało moja firmę.
Marka – Model
Mazda 323F BA 2.0 V6 GT 94'
2x Airbag, 4x el szyby, el lusterka, szyberdach, wsp. kierownicy.
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 KL-DE
Wymiana oleju + filtrów
Układ dolotowy
"93-97 Mazda MX-6 LS MX6 626 2.5 2.5L V6 Cold Air Intake"
Układ wydechowy
Środkowy tłumik przelotowy, końcowy tłumik ULTER + 2 końcówki BUZZER. Całość 2,5 kwaśiak
Układ hamulcowy
Na razie seria z przodu i z tyłu (tył nowe klocki + tarcze)
Zawieszenie
Zawieszenie gwintowane FK od modelu BJ (przerobione)
Wnętrze
Odchudzone, fotele RECARO, kierownica MX6 JDM
Fabryczna moc
106KW – 144KM
Moc po modach
174,8KM
Waga auta
Seria – 1210KG
Waga po odchudzeniu
1120KG – na kołach 17
Fotorelacja z przeprowadzanych zmian i modów.
Fotki po rozbiórce auta – STEP I
Wizyta u mechanika i przełożenie serca – STEP II
Wizyta w kuźni – STEP III
Dawca organów dla "wściekłej"
Wyjazd do lakiernika – STEP IV
Auto polakierowane – STEP V
Składanie i montaż wydechu – STEP VI
Środkowy tłumik przelotowy, ostatni ULTER, końcówki BUZZER – 2,5 cala (całość)
Montaż i regulacja zawieszenia gwintowanego by 323F BJ – STEP VII
Na obecną chwilę to wszystkie fotki i zakres prac przy aucie
Kosztorys na dzień dzisiejszy:
– zakup auta – 1000zł ( sprzedaż części z niego nie potrzebnych mi do szczęścia – 750zł na te chwilę )
– zakup kompletnego KL'a ( 72tyś przebiegu ) – 1000zł
– montaż jednostki napędowej + olej do skrzyni biegów – 650zł
– części użyte do naprawy blacharki – własny magazyn (klapa tylna, błotnik lewy, progi + reperaturki)
– Zawieszenie gwintowane – własny magazyn
– robota blacharza – 1100zł
– lakiernik – 1100zł
– rozpórka tylna 200zł
– kierownica – 120zł
– tarcze tylne + klocki + płyn chłodniczy + obsady Macphersonów tył – 550zł
– "własny magazyn" = 2000zł
– oklejenie szyb + lusterka – 400zł
– geometria zawieszenia – 150zł
– reklama – 300zł
– hamulec ręczny – 300zł
– felgi aluminiowe "15" prostowanie, piaskowanie, malowanie – 550zł
całość – 8770zł
Ostatnio edytowano 1 sie 2011, 20:44 przez Fasola, łącznie edytowano 24 razy
-
Fasola
fasola , jak podloga zdrowa i podluznice to mozna sie w to bawic, ale nie wiem czy warto bo kasy duzo w to trzeba wlozyc
-
Pyton162
Dzisiaj posiedziałem trochę w nowej laluni i wyrzuciłem z niej fotele,plastiki i rozebrałem prawie cała w środku jutro zerwę wykładzinę z podłogi i się okaże czy nie ma niespodzianki.
-
Fasola
Gratuluję wytrwałości !
A jeśli chodzi o podłogę to niestety może być niespodzianka
Najważniejsze,że masz drugie autko , a tego można potraktować jako " zabawkę " – W sensie pozytywnym !
A jeśli chodzi o podłogę to niestety może być niespodzianka
Najważniejsze,że masz drugie autko , a tego można potraktować jako " zabawkę " – W sensie pozytywnym !
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Niech to tylko Cresco zobaczy, omienieje z zachwytu
pozdrowienia dla niego
pozdrowienia dla niego
Przypadkiem natknąłęm się na ten temat i muszę stwierdzić, że w życiu nie widziałem tak zjedzonej BA...
...no i zeby nie wyrwało gornego mocowania amortyzatora, a samą górną wytłoczkę kielicha to jakiś kosmos...
Powodzenia w reaktywacji...
...no i zeby nie wyrwało gornego mocowania amortyzatora, a samą górną wytłoczkę kielicha to jakiś kosmos...
Powodzenia w reaktywacji...
Pierwsze dwie fotki się ciekawie zapowiadały,ale później te niżej to szok,ruda nie źle zaszalała czeka cię nie zła walka z nią.Mimo wszystko powodzenia w uratowaniu tej mazdy i w dalszych modyfikacja Bo z tego co piszesz to zapowiada się ciekawie
I jak obejrzałeś już podłogę?
Mam nadzieję, że starczy ci cierpliwości na doprowadzenie jej do ideału
Mam nadzieję, że starczy ci cierpliwości na doprowadzenie jej do ideału
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Idealna nigdy nie będzie,podłogi jeszcze nie widziałem ( nie che się denerwować przez weekend )
Ma być szybka i bezpieczna.
Dlaczego wy widzicie tylko zgniliznę a nie dostrzegacie tego co ja
Ma być szybka i bezpieczna.
Dlaczego wy widzicie tylko zgniliznę a nie dostrzegacie tego co ja
-
Fasola
Dzisiaj trochę pogadałem sobie do mojej kupy żelastwa i zdjąłem wykładzinę podłogową oraz zdemontowałem matę wygłuszającą......przyznam....mogło być lepiej ale nie poddaje się.
-
Fasola
Leszek napisał(a):Chciałbym wreszcie się przejechać KFem..
Przecież miałeś okazję wiele razy... Zwłaszcza jak na spocie byłem
Nigdy nie pytałeś więc...
Fasol, jak wybebeszysz crescowoza to czas na 1/4 będzie na poziomie
W Sochaczewie, Krzysztof miał czas nieco gorszy ode mnie
Chciał bym mieć autko i czas na pogrzebanie w nim.... jestem do tego stworzony ale życie robi mi na przekór...
Widzę, że antenkę mi zostawiłeś
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości