Regulacja zaworow – Mazda 626 GE FS 2.0 16V
1, 2
Dwa tygodnie temu wymienialem uszczelke pod glowica, niestety planowac tez trzeba bylo. Przy okazji wymienione uszczelniacze zaworowe. Po dwoch tygodniach silnik zaczal pracowac na trzech cylindrach. Pojechalem do mechanika ktory robil glowice, rozebral sprawdzil cisnienie i rzeczywiscie ostatni cylinder nie trzymal cisnienia. Po dwoch godzinach stwierdziil ze jedyne co moze byc to osadzenie sie zaworow na swoim miejscu a jako ze glowica byla mocno "zdarta" az 4 setne, to sa za duze albo za male? luzy i trzeba je regulowac.
Prosze o info czy w silnikach FS 2.0 16V trzeba robic regulacje zaworow po planowaniu glowicy i wymianie uszczelki.
Prosze takze o namiar na jakis zaufany warsztat w Warszawie lub okolicy Warszawy.
Pozdro
Prosze o info czy w silnikach FS 2.0 16V trzeba robic regulacje zaworow po planowaniu glowicy i wymianie uszczelki.
Prosze takze o namiar na jakis zaufany warsztat w Warszawie lub okolicy Warszawy.
Pozdro
- Od: 25 wrz 2005, 19:09
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS
hatetep napisał(a):Po dwoch godzinach stwierdziil ze jedyne co moze byc to osadzenie sie zaworow na swoim miejscu a jako ze glowica byla mocno "zdarta" az 4 setne, to sa za duze albo za male? luzy i trzeba je regulowac.
Co to za mechanik skoro robił ci głowice i nie zauważył hydralicznych regulatorów
ogólnie wciska ci niezły kit prawdopodobnie zrobił ci partaninę a nie remont.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
<lol>sołtys napisał(a):Co to za mechanik skoro robił ci głowice i nie zauważył hydralicznych regulatorów
O własnie,dobrze napisane.....sołtys napisał(a):prawdopodobnie zrobił ci partaninę a nie remont.
P.S. Jest tez FS na płytkach w GF.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Hatetep .. lepiej kup " nowy " uzywany silnik poprostu bedziesz mial mniejsze koszta i mniej nerwow a takze niespodzianek na drodze ... Tyle tego juz jest na rynku ze naprawde nie oplaca sie remontowac ja posluchalem sie Jaksy i nie zaluje ...
Aha no i mechanikowi to lepiej jak podziekujesz za wspolprace .. bedzie mial mniejsze koszta ..
Aha no i mechanikowi to lepiej jak podziekujesz za wspolprace .. bedzie mial mniejsze koszta ..
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
P.S. Jest tez FS na płytkach w GF.[/quote]
A wiadomo jak rozroznic ktory jest z plytkami a ktory z auto regulacja?
Czy ktos moze poliecic mechanika w Warszawie i okolicy bo ci do ktorych ja chodzilem to partacze i sciemniacze. Przyklad: Auto ADAM, Naprawa Samochodow Amerykanskich. NIE POLECAM NIKOMU!!! Facet nie wiedzial ze silnik sie dlawil i przegrzewal przy niskich obrotach dla tego ze uszczelka pod glowica byla strzelona. Kazal mi wymienic silnik wolnych obrotow i pompe wodna. Niestaty z pompa sie posluchalem i stracilem kolo 300zl z wymiana. Pompa byla sprawna a silniczka nie wymienilem, na szczescie. Po zrobieniu glowicy, wszystko bylo ok przez 2 tygodnie i nagle w trakcie jazy zaczal tracic sile i pracowac na 3 cylindrach.
Czy jest to mozliwe ze to wina zaworow czy tez strzelilo cos gorszego w dolnej czesci silnika...
Prosze o namiar na uczciwego mechanika – najlepiej jesli bedzie tani:)
Dzieki
Pozdro
HaTeTeP
A wiadomo jak rozroznic ktory jest z plytkami a ktory z auto regulacja?
Czy ktos moze poliecic mechanika w Warszawie i okolicy bo ci do ktorych ja chodzilem to partacze i sciemniacze. Przyklad: Auto ADAM, Naprawa Samochodow Amerykanskich. NIE POLECAM NIKOMU!!! Facet nie wiedzial ze silnik sie dlawil i przegrzewal przy niskich obrotach dla tego ze uszczelka pod glowica byla strzelona. Kazal mi wymienic silnik wolnych obrotow i pompe wodna. Niestaty z pompa sie posluchalem i stracilem kolo 300zl z wymiana. Pompa byla sprawna a silniczka nie wymienilem, na szczescie. Po zrobieniu glowicy, wszystko bylo ok przez 2 tygodnie i nagle w trakcie jazy zaczal tracic sile i pracowac na 3 cylindrach.
Czy jest to mozliwe ze to wina zaworow czy tez strzelilo cos gorszego w dolnej czesci silnika...
Prosze o namiar na uczciwego mechanika – najlepiej jesli bedzie tani:)
Dzieki
Pozdro
HaTeTeP
- Od: 25 wrz 2005, 19:09
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS
Jedz do Jaksy ... i bedziesz mial porzadek z autem .......www.autojaksa.com.pl
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
darusk napisał(a):uzupełnij profil i jedź do Jaksy
A czy uzupelnienie profilu cos da? npr. znizka w tym warszacie? jakie sa ceny w tym warsztacie? Czy jest polecany ze wzgledu na porzadne wykonanie czy tez ze wzgledu na ceny?
Pozdro
- Od: 25 wrz 2005, 19:09
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS
uzupełnienie profilu da tyle że wiadomo jakim wozem jeździsz i nie trzeba się tego domyślać.
No chyba się nie wstydzisz przyznać
A co do serwisu Jaksy, jest to serwis pewny i sprawdzony (sam możesz o tym poczytać w wielu postach).
Co do cen się nie wypowiadam bo jeszcze nie byłem (ale zamierzam !) jednak na pewno warto zapłacić klientowi który "robi w Mazdach" od lat i doskonale je zna, niż Panu Stasiowi, który będzie się uczył na twoim samochodzie co to jest Mazda i jak jest zbudowana (i oby jeszcze nic przy tym nie sp....ył to byłoby dobrze). Zresztą, jak piszesz już byłeś u "speca" który tylko naciągnął cię na niepotrzebne koszty. Jeszcze jakieś pytania w sprawie Jaksy?
Najlepiej sam zadzwoń lub podjedź – chyba nie masz daleko.
To chyba oczywiste.
pozdrawiam
No chyba się nie wstydzisz przyznać
A co do serwisu Jaksy, jest to serwis pewny i sprawdzony (sam możesz o tym poczytać w wielu postach).
Co do cen się nie wypowiadam bo jeszcze nie byłem (ale zamierzam !) jednak na pewno warto zapłacić klientowi który "robi w Mazdach" od lat i doskonale je zna, niż Panu Stasiowi, który będzie się uczył na twoim samochodzie co to jest Mazda i jak jest zbudowana (i oby jeszcze nic przy tym nie sp....ył to byłoby dobrze). Zresztą, jak piszesz już byłeś u "speca" który tylko naciągnął cię na niepotrzebne koszty. Jeszcze jakieś pytania w sprawie Jaksy?
Najlepiej sam zadzwoń lub podjedź – chyba nie masz daleko.
To chyba oczywiste.
pozdrawiam
mariusz.grzyb napisał(a):jednak na pewno warto zapłacić klientowi który "robi w Mazdach" od lat i doskonale je zna, niż Panu Stasiowi, który będzie się uczył na twoim samochodzie
No nie wiem, nie wiem... Z tego co pamietam, to moja mazda sluzyla Jarkowi za rozbudowany poligon doswiadczalny... uklad paliwowy, uklad zaplonowy, sterowanie silnika... Pewnie do tej pory masz koszmary Jareczku?
Wiec mimo calego szacunku do Jaksy i jego ekipy, nie obrazaj mi "Pana Stasia", bo roznie byc moze...
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):mariusz.grzyb napisał(a):jednak na pewno warto zapłacić klientowi który "robi w Mazdach" od lat i doskonale je zna, niż Panu Stasiowi, który będzie się uczył na twoim samochodzie
No nie wiem, nie wiem... Z tego co pamietam, to moja mazda sluzyla Jarkowi za rozbudowany poligon doswiadczalny... uklad paliwowy, uklad zaplonowy, sterowanie silnika... Pewnie do tej pory masz koszmary Jareczku?
Wiec mimo calego szacunku do Jaksy i jego ekipy, nie obrazaj mi "Pana Stasia", bo roznie byc moze...
A ten Pan Jarek to wlasnie facet z tego warszatu? Czy to negatywna opinia bo nie wiem jak mam to zrozumiec?
"The highest of insenity is to continue doing the same thing and expect to get a different results"
- Od: 25 wrz 2005, 19:09
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS
Tco, facio ma Jaksę o "rzut beretem" to niech podjedzie jak chce.
Widzę że jak dotychczas to ma raczej nieciekawe doświadczenia z "Panem Stasiem".
A tak na marginesie, to też mam takiego "Pana Stasia" a w zasadzie "Pana Jarka" u siebie, tylko że ten jest sprawdzony i przede wszystkim jak coś nie leży w jego zakresie robót (czysta mechanika bez elektryki i elektroniki) to tego nawet nie dotyka i mówi wprost że od tego są inni spece.
pozdr.
Widzę że jak dotychczas to ma raczej nieciekawe doświadczenia z "Panem Stasiem".
hatetep napisał(a):bo ci do ktorych ja chodzilem to partacze i sciemniacze
hatetep napisał(a):stracilem kolo 300zl z wymiana. Pompa byla sprawna ysz a silniczka nie wymienilem, na szczescie
A tak na marginesie, to też mam takiego "Pana Stasia" a w zasadzie "Pana Jarka" u siebie, tylko że ten jest sprawdzony i przede wszystkim jak coś nie leży w jego zakresie robót (czysta mechanika bez elektryki i elektroniki) to tego nawet nie dotyka i mówi wprost że od tego są inni spece.
pozdr.
hatetep napisał(a):A ten Pan Jarek to wlasnie facet z tego warszatu? Czy to negatywna opinia bo nie wiem jak mam to zrozumiec?
Jarek to imie Jaksy. Opinia bron Boze nie jest negatywna, wrecz przeciwnie, mozesz zobaczyc w moich postach, ze pozytywnie wypowiadam sie o moich przygodach z Auto-Jaksa. Nie zmienia to faktu, ze naprawa nie szla jak po sznurku i kilka rzeczy calkowicie zaskoczylo ekipe z Bronisz. Dlatego raczej powstrzymalbym sie z opiniami, ze Jaksa wie wszystko i ze wszystkim da sobie rade. Nie ma takich warsztatow na tym swiecie...
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):Dlatego raczej powstrzymalbym sie z opiniami, ze Jaksa wie wszystko i ze wszystkim da sobie rade. Nie ma takich warsztatow na tym swiecie... usmiech
to prawda, usterki mają to do siebie że potrafią wszystkich zaskoczyć , tylko że doświadczona ekipa powinna sobie z nimi poradzić szybciej niż inni.
mariusz.grzyb napisał(a):to prawda, usterki mają to do siebie że potrafią wszystkich zaskoczyć
Mowilem raczej o budowie samochodu. Musze jednak dodac, ze chodzi o Cronosa, a nie J-Spec'owa GE.
the right man in the wrong place...
No to mam nadzieję że jak się zjawię u Jaksy swoim Cronosem to po naukach wziętych na twoim nie będą mieć problemów
mariusz.grzyb napisał(a):No to mam nadzieję że jak się zjawię u Jaksy swoim Cronosem to po naukach wziętych na twoim nie będą mieć problemów
Hihi. Bez obaw.
the right man in the wrong place...
dokladnie no i ekipa z Bronisz do nich wlasnie nalezytylko że doświadczona ekipa powinna sobie z nimi poradzić szybciej niż inni
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6