Demontaż deski rozdzielczej w 89' GD
Chyba spaliła mi się żarówka od oświetlenia kabiny. pozostałe dwie te z wyłącznikami świeca, a ta główna nie. Jak się do niej dobrać, jak ściągnąć ten plastik żeby wymienić żarówkę? Proszę o pomoc tych którzy coś wiedzą na ten temat. próbowałem na różne sposoby ! HELP !
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Suwaki mi świecą, tylko ta co jest na podsufitce nie świeci. tam są jeszcze dwie które mająosobne włączniki. ta główna jak sięotwiera drzwi to powinna teżsię świecić – a nie świecie. jak ściągnąć ten plastik żeby nic nie uszkodzić?? HELP
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Riki, bodek ma inną lampke niż ty. Ja miałem taką. Jest jedno światło centralne i 2 kierunkowe, wszystko w jednej lampce.
Zdaje się że ten duży klosz również się podważa tylko chyba od tyłu (od fotela tylnego)
Zdaje się że ten duży klosz również się podważa tylko chyba od tyłu (od fotela tylnego)
Robiłem, ale nie pamiętam jak ba rozbierałem i tą dużą i tą małą, ale naprawde nie pamiętam Jeśli nie ma tam śróbek, a nie ma, to weź mały płaski śróbokręt i popróbuj popodważać delikatnie z każdej strony, a znajdziesz zatrzaski i musi sie podważyć.
OK, bęęjeszcze próbował. Jakbyście jeszcze wiedzieli jaką żarówkę mam kupić to kupie odrazu jak będęprzjeżdzął koło sklepu. zaoszczędzi mi to czas o specjalną jazdępo żarówkę. Dzięki wielkie. Dam znać jak mi się uda
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Riki napisał(a):myslalem ze jest ta sama procedura zdejmowania lampki
no właśnie nie, bo u nas są "kwadraciki" które robią pstryk i sąw ręku, a tam to cza sie nakombinować hehe
Hmmmm ja to robiłem u siebie... tylko jak to szlo hehe....
Robiłem mniej wieciej tak:
1. Wyjołem radio
2. Wyjołem ta czarna kwadratowa poleczke ktora znajduje sie pod radiem, jest na zatrzaski trzeba podwazyc.
3. Odkrecasz sroby ktore masz pod ta czarna poleczka, sa przykrecone do szarego plastiku.
4. Wyjmujesz popielniczke
5. Pod popielniczka masz 2 sroby, odkrecasz je
6. Bierzesz kombinerki i łapiesz przez szmate (zeby nie podrapac) za te male czarne "cycki" od wentylacji, ktore sa wcisniete ma metalowe "zapadki" do suwakow
7. I teraz przy uzyciu malej sily odciagasz ta czarna ramke do siebie. Jest na kilku zatrzaskach
8. Odkrecasz panel wentylacji jest na srobki
9. Masz 1 zarowke hmmm rodzaju nie podam bo nie pamietam ale to jest taka na wcisk jak masz w podswietleniu schowka czy tylnej tablicy rejestracyjnej
11. Wkladasz nowa i przy okazji proponuje oczyscic od tylu panel wentylacyjny zeby lepiej swiecil tylko uwazaj na ta zielona folie zeby nie odklejc
Aha ja u siebie zdjolem jeszcze schowek z calym plastikiem zeby byl lepszy dostep, ale chyba nie trzeba tego robic. Schowek jest na srobki i trzeba jeszcze wyjac z niego kabelek od podswietlenia schowka zeby go nie urwac.
Pozdrawiam Powodzenia!
Robiłem mniej wieciej tak:
1. Wyjołem radio
2. Wyjołem ta czarna kwadratowa poleczke ktora znajduje sie pod radiem, jest na zatrzaski trzeba podwazyc.
3. Odkrecasz sroby ktore masz pod ta czarna poleczka, sa przykrecone do szarego plastiku.
4. Wyjmujesz popielniczke
5. Pod popielniczka masz 2 sroby, odkrecasz je
6. Bierzesz kombinerki i łapiesz przez szmate (zeby nie podrapac) za te male czarne "cycki" od wentylacji, ktore sa wcisniete ma metalowe "zapadki" do suwakow
7. I teraz przy uzyciu malej sily odciagasz ta czarna ramke do siebie. Jest na kilku zatrzaskach
8. Odkrecasz panel wentylacji jest na srobki
9. Masz 1 zarowke hmmm rodzaju nie podam bo nie pamietam ale to jest taka na wcisk jak masz w podswietleniu schowka czy tylnej tablicy rejestracyjnej
11. Wkladasz nowa i przy okazji proponuje oczyscic od tylu panel wentylacyjny zeby lepiej swiecil tylko uwazaj na ta zielona folie zeby nie odklejc
Aha ja u siebie zdjolem jeszcze schowek z calym plastikiem zeby byl lepszy dostep, ale chyba nie trzeba tego robic. Schowek jest na srobki i trzeba jeszcze wyjac z niego kabelek od podswietlenia schowka zeby go nie urwac.
Pozdrawiam Powodzenia!
A wie ktośmoże jaka żarówa siedzi w podświetleniu stacyjki Bo mi się spaliła, a nie chce mi sie dwa razy rozkręcać, bo u mnie napewno takiej nie kupie
Pracowałem już nad deską rozdzielczą, było dokręcanie, uszczelnianie, klejenie i inne ale coś jest dalej nie tak gdzieś są elementy które słychać w czasie jazdy. Jest problem.
Jak ktoś ma za sobą problemy z deską w Maździe 626 trzeciej generacji to proszę o pomoc.
Jak ktoś ma za sobą problemy z deską w Maździe 626 trzeciej generacji to proszę o pomoc.
-
adiko2
Niestety muszę rozbebeszyć cały kokpit w moim autku... Dokłądniej muszę dostac się do kolumny kierowniczej od góry – powinna być przykręcona śrubami do kokpitu – dziś sie okazało że niestety ten element poprzedniemu właścicelowi uciekł przy skręcaniu i teraz ten obowiek spadł na mnie... Niestety wyjęcie zegarów nie rozwiązuje sprawy, nadal brak dojścia, więc czeka mnie najgorsze
W związku z pwyższym bardzo proszę o wszelkie uwagi, podpowiedzi, od której strony się zabrać do tematu... Może ktoś to przeroabiał i ma jakies złote myśl? Dól rozbierałem kilka razyw ięc nie będzie problamów – ostatnio utknąłem na środkowym kokpicie (ciężkie dojście do śrub) – mówie oczywiście o konstrukcji stalowej, nie platikach z zewnątrz. Widziałem że do GE ktoś miał rysuneczki z zaznaczonymi miejscami gdzie są spinki, śrubki – może równiez do GD coś takiego ktoś posiada?
Czas pracy ocenaim na około kilkanaście godzin (za drugim razem pewnie będzie szybciej), każda uwaga może mi go znacznie skrócić, a przy okazji zaoszczędzić kupowania połamanych elementów
Z góry dziękuję za pomoc
W związku z pwyższym bardzo proszę o wszelkie uwagi, podpowiedzi, od której strony się zabrać do tematu... Może ktoś to przeroabiał i ma jakies złote myśl? Dól rozbierałem kilka razyw ięc nie będzie problamów – ostatnio utknąłem na środkowym kokpicie (ciężkie dojście do śrub) – mówie oczywiście o konstrukcji stalowej, nie platikach z zewnątrz. Widziałem że do GE ktoś miał rysuneczki z zaznaczonymi miejscami gdzie są spinki, śrubki – może równiez do GD coś takiego ktoś posiada?
Czas pracy ocenaim na około kilkanaście godzin (za drugim razem pewnie będzie szybciej), każda uwaga może mi go znacznie skrócić, a przy okazji zaoszczędzić kupowania połamanych elementów
Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio edytowano 26 maja 2006, 09:45 przez Huano, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
o w morde
toć to dzień roboty. Musisz wybebeszyć wszystko zaczynając od dołu i idąc w kierunku góry. A to dlatego, że jest kilka ukrytych śrub od dołu kokpitu
toć to dzień roboty. Musisz wybebeszyć wszystko zaczynając od dołu i idąc w kierunku góry. A to dlatego, że jest kilka ukrytych śrub od dołu kokpitu
Waluś napisał(a):A to dlatego, że jest kilka ukrytych śrub od dołu kokpitu ysz
Tego się właśnie spodziewam Im więcej o tym myślę tym bardziej mi się chce... Podejrzewam że w 1 dzien się nie uda
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6