MX6 2.0 V6 ile moze byc warta
Bartez, mam jeszcze kilka V6 u siebie, coś by się znalazło.... ale... KL-ZE nigdy za wiele, chyba że Ty chcesz wrzucić do HR-V
Czekamy na fotki jak to wygląda oraz oznaczenie i numer silnika znajdujący się na stopce silnika nad pompą wspomagania...
Jak mocno dymi ten silnik ?
Czekamy na fotki jak to wygląda oraz oznaczenie i numer silnika znajdujący się na stopce silnika nad pompą wspomagania...
Jak mocno dymi ten silnik ?
Zobaczcie na zdjecia, troche malo wyrazne ale bylo juz szarawo... lepszych nie udalo mi sie zrobic.
Silnik nie dymi...
http://swspm.cba.pl/mx6/index.html
Silnik nie dymi...
http://swspm.cba.pl/mx6/index.html
- Od: 11 lis 2010, 17:59
- Posty: 13
- Auto: MX 6 2.0 16V
tyle ile da Ci kupujący -ile chcesz? ,ze Świnoujścia jesteś? to może luknę
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
fruchu napisał(a):Ok, wracajac do tematu. Ile to auto moze byc warte?
Najwięcej na nim zarobisz rozbierając go na części, niestety .
Z zewnątrz auto wygląda jak typowy JDM, więc skoro w papierach masz 2.0L to na pewno masz KFZE.
Silnik mógł być wymieniany bo mi to wygląda na zwykłego kf-a -w sumie dziwi mnie fakt wkładania takiego silnika do mx-6 skoro był KL ,na częściach oprócz gratów jdm nie zarobi za wiele -mogę Ci powiedzieć z własnego doświadczenia że u mnie na półkach leżą części z siedmiu mx-6 i na prawdę w ostatnim czasie sprzedać coś pomimo śmiesznych cen to wielka sztuka .Jeśli masz do niego papiery i chcesz go zarejestrować to mogę Ci go przełożyć na lewą stronę -koszt takiej przekładki łącznie z częściami powinien się zmieścić w 3tyś złotych (prawie wszystkie części mam ,brakuje mi tylko drobnostek),z tym że 4ws będzie do wywalenia bo maglownicy nie znajdziemy ,pozostałe rzeczy będą działać czyli klimatronic ,składane lusterka i wszystkie inne elektryczne rzeczy .Naprawdę szkoda takiego auta na części -byłby oryginalny jdm .A może ktoś jest zainteresowany taką przekładką i odkupi taki rarytas?
Tak na marginesie znam te auta do najmniejszej śrubki tak że nie będzie najmniejszych problemów z przekładką ,kwestia tylko rejestracji pozostaję bo nie wszędzie chcą rejestrować po przekładce
Tak na marginesie znam te auta do najmniejszej śrubki tak że nie będzie najmniejszych problemów z przekładką ,kwestia tylko rejestracji pozostaję bo nie wszędzie chcą rejestrować po przekładce
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
...jeżeli jest komplet dokumentów z kraju pochodzenia to nie będzie problemu z zarejestrowaniem. Wczoraj nawet oddawaliśmy z kolegą S14A po przekładce, które przyjechało z Anglii. Przegląd taki samochód przeszedł bez problemu oczwiście dostosowany w 100% pod LHD, dalej to już formalności...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
fruchu napisał(a):Ok, wracajac do tematu. Ile to auto moze byc warte?
na rynku mx6 nie jest chodliwym towarem... egzemplarz perfect mozna wyrwac za ok 6-7 tys... (pomijam kaskadero co wolaja po 15 ale chciec zawsze mozna)
ok – kalkulacja
7000 zl – cena wyjsciowa gotowego auta
minus przekladka kierownicy 3000
minus rejestracja z 1500 – 2000
zostaje 2 tys zloty.... to kwota za ktora pojdzie auto chyba ze na czesci to moze wyjdzie troche lepiej...
Perfect stan za 7tyś to niestety nierealne w przypadku v6 ....,powiedzmy że będzie to dobra baza do odbudowy jak nie trafimy totalnej miny
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):Perfect stan za 7tyś to niestety nierealne w przypadku v6 ....,powiedzmy że będzie to dobra baza do odbudowy jak nie trafimy totalnej miny
Dokładnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6