Wyciek paliwa [Mazda 323, BJ, DiTD 2.0, RF2A]
1, 2
Witam,
Mazda ma następujące objawy:
– wyciek paliwa po pinach (zdiagnozowane źródło wycieku to czujnik
ciśnienia pompy paliwa),
– spadek mocy lub "szarpanie" przy przyspieszaniu.
Po tymczasowym (bez wymiany czujnika ciśnienia pompy paliwa) uszczelnieniu objawy (tzn. spadek mocy oraz szarpanie) ustały.
Pytanie gdzie w rejonie Warszawy mógłbym naprawić Mazdę 323 BJ, DiTD, RF2A?
Dzwoniłem na Sokratesa 15 to za rozebranie pompy, zdiagnozowanie problemu, złożenie pompy chcą ponad 2 tys. zł. Chcę wymienić czujnik ciśnienia pompy paliwa, chyba że wasze doświadczenie sugeruje co innego.
Mazda ma następujące objawy:
– wyciek paliwa po pinach (zdiagnozowane źródło wycieku to czujnik
ciśnienia pompy paliwa),
– spadek mocy lub "szarpanie" przy przyspieszaniu.
Po tymczasowym (bez wymiany czujnika ciśnienia pompy paliwa) uszczelnieniu objawy (tzn. spadek mocy oraz szarpanie) ustały.
Pytanie gdzie w rejonie Warszawy mógłbym naprawić Mazdę 323 BJ, DiTD, RF2A?
Dzwoniłem na Sokratesa 15 to za rozebranie pompy, zdiagnozowanie problemu, złożenie pompy chcą ponad 2 tys. zł. Chcę wymienić czujnik ciśnienia pompy paliwa, chyba że wasze doświadczenie sugeruje co innego.
Mazda 323, BJ, DiTD 2.0, RF2A, Sedan
- Od: 10 sie 2009, 22:58
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323 2.0 DiTD Sedan
skontaktuj się z Jaksa w Broniszach na pewno pomoże. co do zaworu to cieknie zapewne Tcv z prawej strony pompy na dole. na allegro za 785zł do kupienia można samemu wymienić. wpisz w szukajkę TCV to wyskoczy ci wszystko o tym zaworku.
lepiej 5 minut robić i godzinę myśleć niż 5 minut myśleć i godzinę robić
Witam, Ja mam podobny problem ze swoją BJ 2.0 DITD (90KM), Mianowicie Zauważyłem wyciek paliwa na pompce ręcznej z okolic filtra, Po uszczelnieniu filtra paliwa i wyciek został zlikwidowany, niestety w konsekwencji tego zaczeło mi zsadzać przewód paliwowy na wyjściu pompki ręcznej. Po wymianie zacisków na uniwersalne (zaciskane wkrętakiem) przewody się trzymały, ale zaczął się pocić na przewodach wchodzących do pompy wtryskowej.
No ale taki wyciek był do przeżycia.
Niestety oprócz tego ze zaczął mi spalać około 10l w trasie ( przy spokojniej jeździe do 140) no i przy dodawaniu gazu kopcić, to po jakich 2 tys KM okazało się ze sytuacja się powtórzyła, tylko tym razem zaczęło mi sadzić paliwo na zgrzewie. Po wymianie pompki paliwowej porządkowo było OK. Ale jak go przegoniłem ostatnio(spokojnie tak do 130) w sumie zrobiłem 250km wyciek powrócił.
Ktoś miał moze podobny przypadek.
Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu co może być nie tak.
No ale taki wyciek był do przeżycia.
Niestety oprócz tego ze zaczął mi spalać około 10l w trasie ( przy spokojniej jeździe do 140) no i przy dodawaniu gazu kopcić, to po jakich 2 tys KM okazało się ze sytuacja się powtórzyła, tylko tym razem zaczęło mi sadzić paliwo na zgrzewie. Po wymianie pompki paliwowej porządkowo było OK. Ale jak go przegoniłem ostatnio(spokojnie tak do 130) w sumie zrobiłem 250km wyciek powrócił.
Ktoś miał moze podobny przypadek.
Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu co może być nie tak.
Początki forum poświęconego telekomunikacji: http://forum.vitel.pl Zapraszam
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
- Od: 19 wrz 2009, 23:25
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F (BJ) 2.0 DITD
Był rozszczelnienie wewnątrz filtra, pomiędzy paliwem wchodzącym na filtr a już przefiltrowanym z tego co zrozumiałem a tego co mówił mechanik, i generalnie słabo był przykręcony sam filtr.
Początki forum poświęconego telekomunikacji: http://forum.vitel.pl Zapraszam
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
- Od: 19 wrz 2009, 23:25
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F (BJ) 2.0 DITD
serafin84 napisał(a):Był rozszczelnienie wewnątrz filtra, pomiędzy paliwem wchodzącym na filtr a już przefiltrowanym z tego co zrozumiałem a tego co mówił mechnik
Filtr paliwa to sie chyba wymienia a nie uszczelnia – koszt 60zl.
- Od: 8 sty 2008, 14:19
- Posty: 81
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '01
Na ile ja sie nie znam na naprawach samochodu, to nieważne jaki jest filtr paliwa to nie ma prawa na zewnątrz to paliwo wypływac
Początki forum poświęconego telekomunikacji: http://forum.vitel.pl Zapraszam
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
- Od: 19 wrz 2009, 23:25
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F (BJ) 2.0 DITD
serafin84 napisał(a):Na ile ja sie nie znam na naprawach samochodu, to nieważne jaki jest filtr paliwa to nie ma prawa na zewnątrz to paliwo wypływac
Owszem ale w zestawie nowego filtra masz tez nowa uszczelke ktora to moze przeciekac.
- Od: 8 sty 2008, 14:19
- Posty: 81
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '01
OK Możliwe, ale ostatnio przy wymianie pompki został wymieniony również filtr paliwa na nowy, wiec powinno być ok, a nie jest. Było przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów, do puki nie wypadłem na trasę.
Początki forum poświęconego telekomunikacji: http://forum.vitel.pl Zapraszam
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
- Od: 19 wrz 2009, 23:25
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F (BJ) 2.0 DITD
OK Zrobiłem fotki wreszcie, i pozaznaczałem gdzie mi wycieka i które przewody mi zssadza.
Fotki poniżej:
Wyciek z miejsca zaznaczonego strzałka
Przy oryginalnych zaciskach ten przewód był zsadzany prawie natychmiast po odpaleniu
Generalnie Pod pompką jest tak mokro jak widać na zdjęciu
Ten przewód Poczałkowo zaczął się zsuwać, ale doszedł do tego momentu i się zatrzymał
Fotki poniżej:
Wyciek z miejsca zaznaczonego strzałka
Przy oryginalnych zaciskach ten przewód był zsadzany prawie natychmiast po odpaleniu
Generalnie Pod pompką jest tak mokro jak widać na zdjęciu
Ten przewód Poczałkowo zaczął się zsuwać, ale doszedł do tego momentu i się zatrzymał
Początki forum poświęconego telekomunikacji: http://forum.vitel.pl Zapraszam
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
- Od: 19 wrz 2009, 23:25
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F (BJ) 2.0 DITD
Tak sobie patrzę na te zdjęcia i wydaje mi się że obudowa w którą wkręca się filtr jest pęknięta, od góry do dołu leci taka ryska. Tak w ogóle to jeśli wywala wężyki to oznacza jakieś nie naturalne ciśnienie, coś ewidentnie jest nie tak. Trzeba zdjąć filtr z pompką z samochodu, odkręcić filtr, obejrzeć czy obudowa jest cała i czy jest przepływ ropy.
pzdr
pzdr
kupię webasto do DITD
- Od: 24 paź 2008, 13:41
- Posty: 155
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 DITD
Filtr był rozkręcany kilka razy, nie powinno być tam żadnych pęknięć, no ale zwrócę uwagę mechanikowi aby się przyjrzał dobrze.
Początki forum poświęconego telekomunikacji: http://forum.vitel.pl Zapraszam
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
- Od: 19 wrz 2009, 23:25
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F (BJ) 2.0 DITD
sqader napisał(a):witam
ja mam podobny problem, mianowicie mi na 100% cieknie zawor cisnienia,
jak zdejme kostke to w nim jest ropa, naszczescie nic narazie sie innego nie dzieje ale co z tym zrobic?
temat wałkowany setki forumogodzin Wrzuć TCV w wyszukiwarkę
pzdr
kupię webasto do DITD
- Od: 24 paź 2008, 13:41
- Posty: 155
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 DITD
Problem wyeliminowany już jakiś czas temu.
Usunięcie zaworu z korka wlewu paliwa wyeliminowało problemy całkowicie.
Usunięcie zaworu z korka wlewu paliwa wyeliminowało problemy całkowicie.
Początki forum poświęconego telekomunikacji: http://forum.vitel.pl Zapraszam
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
Konta Rapidshare – Oficjalny polski dystrybutor
Backup i Dyski OnLine
- Od: 19 wrz 2009, 23:25
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F (BJ) 2.0 DITD
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6