Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
czasy na mega zlocie były maksymalnie z pupy i w ogole ich nie mozna brac pod uwage.
Auto jarka idzie jak złe i jest szybsze od mojej ZE, a ja robie na pomiarze profi sprzetem TAGa 15:01 przed kolektorami. W finale dostałem ponad pól dlugosci auta. Graty.
Auto jarka idzie jak złe i jest szybsze od mojej ZE, a ja robie na pomiarze profi sprzetem TAGa 15:01 przed kolektorami. W finale dostałem ponad pól dlugosci auta. Graty.
Adrenaline Addiction.
Swapa wykonał xXx. Wielkie dzięki za wiedzę, pracę i czas włożony w to auto. Efekt jest świetny, jestem bardzo zadowolony .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Niutonów trochę mało wyszło. Ale poprawimy to i owo i będzie git
Tak się prezentowała przed i na zlocie w Piotrkowie:
Tak się prezentowała przed i na zlocie w Piotrkowie:
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.6s napisał(a):Swapa wykonał xXx. Wielkie dzięki za wiedzę, pracę i czas włożony w to auto. Efekt jest świetny, jestem bardzo zadowolony .
Cała przyjemność po mojej stronie, podstawa to 100% zadowolenie
Auto jeździ naprawdę dobrze, a zrobić można jeszcze sporo. Również jestem zadowolony z wyników, myślę że gdy poprawiona zostania trakcja nie dotykając silnika 14,5 pęknie bankowo, a mam nadzieję że właściciel nie poprzestanie na modyfikacjach i będziemy mieli okazję powalczyć o kilka KM i NM, szczególnie że gratisowe KM i NM dojdą z przyrostem kilometrów...
Myślę, że cel na koniec tego sezonu osiągnięty został w 100%, życzę podobnego podejcia do tematu i upartości w dążęniu do celu...
xXx
Dzisiaj najlepszy czas jaki pokazał mój g-tech to 14,79. Powtarzalne 15,1.
Plany na zimę to ogarnięcie nadkoli, zabezpieczenie podwozia i poprawienie dolotu .
Tutaj macie porównanie k8 z KL-ZE:
Plany na zimę to ogarnięcie nadkoli, zabezpieczenie podwozia i poprawienie dolotu .
Tutaj macie porównanie k8 z KL-ZE:
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
weede napisał(a):jarek.6s napisał(a):Tutaj macie porównanie k8 z KL-ZE:
najlepszy mod jaki mogles zrobic.
PS. juz kupilem prosty kolektor
szybko nie ma to jak zdrowa konkurencja
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Finał klasy Samurai, ja i weede:
autor: andrzejq
autor: andrzejq
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Start pod górkę, meta z górki
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Na filmiku widzę, że Weede po starcie jechał pierwszy...
Musisz pomyslec o lekkich kołach, bo te pancerne ładnie się prezentują ale tutaj niestety kończą się ich plusy, bardzo dużo przez to tracisz...
Trakcja, Trakcja, Trakcja...
Musisz pomyslec o lekkich kołach, bo te pancerne ładnie się prezentują ale tutaj niestety kończą się ich plusy, bardzo dużo przez to tracisz...
Trakcja, Trakcja, Trakcja...
Jarek pewnie nie zapomni mojej miny podjeżdża na start ja patrze i myśle o jarek i jego K8 ale dla upewnienia się podchodzę i pytam a jarek do mnie że 2.5 Mi odrazu na twarzy pojawił się uśmiech, i automatycznie musiałem zaspokoić moj głód wiedzy i dopytuje ZE? słysza prawie "sakramentalne tak" i odrazu wiem że jest dobrze
Jarek gratki serducha naprawde jest super
Jarek gratki serducha naprawde jest super
People_Hate_Me napisał(a):Jarek pewnie nie zapomni mojej miny podjeżdża na start ja patrze i myśle o jarek i jego K8 ale dla upewnienia się podchodzę i pytam a jarek do mnie że 2.5 Mi odrazu na twarzy pojawił się uśmiech, i automatycznie musiałem zaspokoić moj głód wiedzy i dopytuje ZE? słysza prawie "sakramentalne tak" i odrazu wiem że jest dobrze
Jarek gratki serducha naprawde jest super
PHM miło było Cię poznać, dzięki.
Gib napisał(a):Szperre
Z tym nie będzie tak łatwo. Mfactory lub JDM.
xXx napisał(a):Na filmiku widzę, że Weede po starcie jechał pierwszy...
Musisz pomyslec o lekkich kołach, bo te pancerne ładnie się prezentują ale tutaj niestety kończą się ich plusy, bardzo dużo przez to tracisz...
Trakcja, Trakcja, Trakcja...
Kółka będą 15 lub 16 w stylu JDM. Obecne są naprawdę ciężkie.
Druga sprawa kapcie- te Bridgestony nie kleją za dobrze.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.6s napisał(a):PHM miło było Cię poznać, dzięki.
mnie również
co do oponek to wiadomo że w tym wypadku lepiej jakies parady czy coś
chyba że auto ma też służyć na codzień to polecam Yokohama s-drive świetnie kleji na suchym jak i mokrym
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości