Artur S napisał(a):jarek.6s napisał(a):Ja też będę usuwał katy w GG AJ. Wrzucę dokładniejsze fotki tych emulatorów, jak wrócę z roboty
to czekam na foty. dokładny widok emulatora rozwije wszystkie nasze wątpliwości
Wycięcie katalizatora
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Mam pytanko : czy moze mi ktos doradzic czy warto zamiast kata załozyc cos z tehj firmy ??? http://allegro.pl/show_item.php?item=1224218774 i tak teraz mam zamiar wyjac kat a załozyc strumienice ale chcialem tylko zapytac czy ktos cos wie na temat tego produktu na allegro??? jest napisane ze z nierdzewki:)? wierzyc czy nie??? BARDZO PROSZE O POMOC !:) bo musze sie w szybki czasie zdecydowac.
- Od: 22 mar 2008, 14:34
- Posty: 90
- Skąd: KielcE/ Niemcy
- Auto: Mazda 323 F BA 1.8 16v '96
Mazda rx8
Fiveopac napisał(a):Jest to zwykla rurka, ktora odsuwa czujnik sondy od glownego strumienia spalin dzieki czemu nie odczytuje prawdziwego skladu mieszanki. Dzialac bedzie nawet gdy zrobi sie ja z kartonu. Co prawda tylko chwile bo karton sie zjara ale material jako taki jest zupelnei obojetny. Ponoc rurka skutecznie rozwiazuej problem sondy za katalizatorem
Przetestowane w saabie, jak zaczął wywalać błąd drugiej sondy. 5 centymetrów rurki wspawać, nagwintować, wkręcić sondę. No i CE zniknęło z deski.
Artur S napisał(a):mogę spokojnie wyciąć kata wstawić w jego miejsce w jego obudowie zwykłą rurę a jeżeli chodzi o sondę lambda to dać zwykłą przedłużkę odsuwając jej główny rdzeń ze środka rury wydechowej na jej brzeg.
W BJ masz dwie sondy ? Mnie się zdawało, że tam jest jedna i wtedy nie musisz z nią nic robić. Pierwszej przed katem nie wolno ruszać.
wiem, że mam 2 sondy. pierwsza zostaje bez zmian a druga zostanie odsunięta przez wspawanie 5-cio centymetrowej rurki. ale jak zauważyłem na fotce, to ma ona na początku tylko małą dziórkę :O myślałem, że będzie tam normalny prześwit.
mateu5z masz cały temat na twoje pytanie. Czy z tej firmy czy innej nikt Ci nie odpowie.
Strumiennica to akurat zły pomysł, nawet bardzo zły. Jak już Ci bardzo przeszkadza wspawaj zwykł a rurkę, będzie lepiej i taniej.
Ja od kilku dni mam założony uniwersalny katalizator. O wiele lepiej.
Strumiennica to akurat zły pomysł, nawet bardzo zły. Jak już Ci bardzo przeszkadza wspawaj zwykł a rurkę, będzie lepiej i taniej.
Ja od kilku dni mam założony uniwersalny katalizator. O wiele lepiej.
sorki za odgrzanie kotleta
ale mam pytanko
zerkłem sobie ze nie mam kata w aucie a wspawana jest strumienica
poziom hałasu jest podniesiony o kilkanaście dB porównując z autem z takim samym silnikiem podobnym rocznikiem
czy ktoś z was próbował wspawać tłumik żeby wyciszyć układ wydechowy ew przesunąć dźwięk maksymalnie do tyłu
ale mam pytanko
zerkłem sobie ze nie mam kata w aucie a wspawana jest strumienica
poziom hałasu jest podniesiony o kilkanaście dB porównując z autem z takim samym silnikiem podobnym rocznikiem
czy ktoś z was próbował wspawać tłumik żeby wyciszyć układ wydechowy ew przesunąć dźwięk maksymalnie do tyłu
- Od: 27 kwi 2009, 20:42
- Posty: 207
- Skąd: skierniewice
- Auto: volvo 850
Wywal strumienicę i wstaw zamiast niej tłumik. Będzie cichosza
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Znaczy się tłumik. Może być trochę większy ale bez przesady
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
..........
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:45 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
-
Arkadius 73
Jak chcesz żeby było eko i przechodziło bezproblemowo przeglądy to nowy kat, najlepiej metalowy Możesz założyć też mały tłumik przelotowy i zamaskować go obudową kata, wtedy nie będzie eko, ale na przeglądach dalej nie będzie problemu Trzecim sposobem jest po prostu wspawanie rurki w jego miejsce.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Bartosz_Mx6 napisał(a):chodzi mi tylko o to żeby czasem nie pogorszyć jakąkolwiek zamianą
to nie kombinuj z rurkami ,wstaw katalizator z metalowym wkładem tzw.sportowy ,za swój stary dostaniesz na allegro ok. 300zł tak że nie wiele dołożysz
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje