Mazda 323F BA KL-ZE '97
MAZDA 323F (BA) GT 2,5 V6 KL-ZE J-SPEC
MODEL:
Baza: Mazda 323F BA GT 2.0 V6 1997 rok (SWAP na 2.5 V6 KL-ZE)
SILNIK:
KL-ZE 2,5 V6 J-Spec
– Odświeżony by xXx,
– Olej: Valvoline VR1 Racing 5W50,
– Filtr oleju: K&N,
– Lekkie koło pasowe OBX,
– Nowy pasek rozrządu,
– Nowa pompa wody,
– Wymienione wszystkie oleje i płyny,
PLANY:
– Sprężynki zaworowe interprep i talerzyki z KL-DE,
– Wymiana rozrządu,
– Kute korby K1 RODS lub korby z Milleni S,
– Kute tłoki WISECO,
– Turbo,
MALOWANIE:
– Dekle: Czarny,
– Kolektor ssący: Czarny,
– Detale: Czarny,
– Spolerowane napisy na deklu,
PLANY:
...
UKŁAD ZAPŁONOWY:
– Przyśpieszony zapłon,
– Świece irydowe NGK,
– Przewody WN – NGK,
– Nowa kopułka + palec,
PLANY:
...
UKŁAD PALIWOWY:
– Pompa Paliwowa (Walbro 255),
– Regulator ciśnienia paliwa (SARD),
PLANY:
– Wtryski 280cc,
UKŁAD DOLOTOWY:
– Przepustnica KL-ZE,
– Kolektor Curved Neck KL-ZE,
– Carbon Box (BMC CDA),
– CAI ze stali nierdzewnej doprowadzający powietrze bezpośrednio z wlotu zamontowanego w zderzaku,
– Uszczelki pod kolektor ssący OUTLAW,
– Łączniki FMIC PERFORMANCE,
– Filtr odmy SIMOTA + przewód AOMA,
PLANY:
– Przebudowa dolotu,
UKŁAD WYDECHOWY:
– Kolektory wydechowe 6-2-1 ze stali nierdzewnej,
– Kolektory oplecione bandażem termoizolacyjnym,
– Wydech (przelotowy) 2,5 cala z kwasówki,
– Tłumik końcowy (przelotowy) made by EL-TEC,
– Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu,
PLANY:
– Wymiana osłon wydechu,
ELEKTRONIKA:
– ECU MASTER DET III,
– Akumulator Bosch S5,
– Wskaźnik temperatury oleju AUTO GAUGE (czkeka na montaż),
– Wskaźnik ciśnienia oleju AUTO GAUGE (czeka na montaż),
– Wskaźnik afr AUTO GAUGE (czeka na montaż),
PLANY:
– Przeniesienie akumulatora do bagażnika,
UKŁAD NAPĘDOWY:
– Short Shifter,
– Skrzynia biegów (K8) (Pomalowana w kolor czarny),
– Skrzynia zalana olejem Valvoline 75W90,
– Odchudzone koło zamachowe (K8),
– Sprzęgło EXEDY,
– Piąty bieg od FS'a,
PLANY:
– Szpera,
– Lekkie koło zamachowe Fidanza,
– Sprzęgło ACT lub XTD,
ZAWIESZENIE:
– Zawieszenie gwintowane K-Sport Coilover Set Street,
– Seryjna rozpórka kielichów (przód) pomalowana w kolor srebrny,
– Ultra Racing UR-LA4-553 – Front Lower Bar,
– Ultra Racing UR-AR19-163 – Rear Anti-roll Bar 19mm (Swaybar),
– Ultra Racing UR-RL2-554 – Rear Lower Bar,
PLANY:
– Ultra Racing UR-TW2-550 – Front Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-551 – Rear Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-552 – Rear Upper Bar,
– Ultra Racing UR-RO2-555 – Room Bar / Rear Cross Bar,
– Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawieszenia (tył),
– Poliuretanowe tuleje ... (DEUTER lub SUPERPRO),
KOŁA:
Lato:
– Alufelgi: Advan Racing RG II 17" ET40,
– Opony: Toyo Proxes 215/45/17,
Zima:
– Alufelgi: Oryginalne 16" z Mazda 323F GT odnowione i pomalowane na biało,
– Opony: Fulda Control HP 205/50/16,
PLANY:
– Alufelgi: 18" Rota 'Boost',
– Opony: Yokohama Parada Spec lub Federal 215/40/18 lub 215/35/18,
UKŁAD HAMULCOWY:
– Przerobiona pompa hamulcowa,
– Przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge'a,
– Zaciski hamulcowe (przód) ... (SWAP z M6 – pomalowane farbą do zacisków MOTIP),
– Tarcze EBC Turbo Groove (nacinane, nawiercane) – przód,
– Klocki EBC Green Stuff – przód,
– Tarcze nacinane i nawiercane (Bozarto GTR) – (tył),
– Klocki hamulcowe Ferodo Premier – tył,
– Płyn hamulcowy FERODO,
– Usunięte osłony tarcz przód/tył,
PLANY:
– Wymiana linki hamulca ręcznego (prawa/lewa),
– Regeneracja i malowanie zacisków (tył),
– Klocki EBC RED STUFF (przód) (czekają na montaż),
– Płyn hamulcowy EBC RACING (czeka na wymianę),
BODY:
– Cały samochód polakierowany,
– Komora silnika w kolorze felg,
– Mocowanie chłodnicy pomalowane w kolor srebrny,
– Badlook (maska w kolorze Black Panther Mica ze złotym brokatem),
– Usunięte wygłuszenie maski oraz pomalowanie w kolor komory silnika,
– Dach i kawałek klapy bagażnika w kolorze Black Panther Mica,
– Wnęka przedniego i tylnego zderzaka w kolorze Black Panther Mica,
– Usunięcie znaczka (przedni zderzak),
– Oryginalny pakiet GT w którym została wymieniona przednia dokładka zderzaka oraz usunięte przednie jak i tylne chlapacze,
– Progi z pakietu MAZDASPEED,
– Dokładki tylnego zderzaka,
– Lusterka w kolorze nadwozia,
– Blenda bez oznaczenia – pomalowana w kolor Black Panther MIca ze złotym brokatem,
– Wszystkie belki, łączniczki, uchwyty itp elementy pod autem jak i w komorze silnika zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno (do odnowy pozostało tylne zawieszenie i elementy przedniego),
– Uchwyty wycieraczek pomalowane proszkowo na czarno,
– Usunięte przeciwmgielne (dwa białe klosze),
– Żarówki 1/3 chrom w kierunkowskazach przednich,
– Boczne kierunkowskazy – CLEAR DYMIONE,
– Białe diody w światłach pozycyjnych (przód),
– XENONY 8000k,
– Philips Blue Vision (w światłach drogowych),
– Światła przeciwmgłowe w zderzak (ORI),
– Blacharka nadwozia i podwozia (Wymiana progów na oryginalne),
– Zakonserwowane podwozie, nadkola, profile itd,
PLANY:
– Blenda z Lantisa,
– Elektrycznie składane lusterka z Lantisa,
– Ramiona wycieraczek w czarny połysk,
– Emblemat Efini lub nowe logo Mazdy na przedni zderzak,
– Obklejenie auta firmowymi naklejkami,
AUDIO:
– Radio: Pioneer DEH-P6900IB,
– Głośniki przód: Blaupunkt,
– Głośniki tył: Alpine,
– Zabudowa pod Car-Audio z płyty MDF powleczonej czarną wykładziną,
PLANY:
– Przebudowa bagażnika i zabudowy (w trakcie),
– Maty wygłuszające (DYNAMAT),
– Nowsze radio,
ŚRODEK:
– Dido Aluringi,
– Moman Indiglo (Seledyn),
– Pomalowane na czarną perłę plastiki zegarów i panelu środkowego,
– Podświetlenie przycisków i panelu nawiewu na niebiesko,
– Żarówka diodowa w bagażniku,
PLANY:
– Żarówki diodowe w podsufitce,
– Obszycie podsufitki na czarno,
– Fotele z Mazdy RX-8 a w przyszłości MAZDASPEED lub SPARCO Torino,
– Gałka zmiany biegów z pakietu Toruing A-Spec,
DODATKOWE:
– Mżawkowe dysze spryskiwaczy (C3),
– Centralny sterowany z pilota,
– Podwyższona podłoga bagażnika,
– Nakładki na pedały MOMO,
– KLIMATYZACJA,
– Dywaniki welurowe,
– NAKRĘTKI do felg (VERMILION),
– Drugi komplet nakrętek (TPI),
– Wycieraczki Valeo Silencio X-TRM,
– Diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej,
PLANY:
– Wymiana dyszy z C3 na nowe,
– Centralny zamek RTX z funkcją domykania szyb, alarmem itd,
– Napełnienie klimy + przerobienie wentylatora lub wrzucenie mniejszego,
– Wymiana filtra kabinowego,
– Słupek na zegary AUTO GAUGE,
– Fotele Sparco Torino,
Fabryczna MOC i MOMENT:
– 195 km / 224 nm
MOC i MOMENT po modyfikacjach:
– 195,2 hp / 248,1 nm
GALERIA:
...
MODEL:
Baza: Mazda 323F BA GT 2.0 V6 1997 rok (SWAP na 2.5 V6 KL-ZE)
SILNIK:
KL-ZE 2,5 V6 J-Spec
– Odświeżony by xXx,
– Olej: Valvoline VR1 Racing 5W50,
– Filtr oleju: K&N,
– Lekkie koło pasowe OBX,
– Nowy pasek rozrządu,
– Nowa pompa wody,
– Wymienione wszystkie oleje i płyny,
PLANY:
– Sprężynki zaworowe interprep i talerzyki z KL-DE,
– Wymiana rozrządu,
– Kute korby K1 RODS lub korby z Milleni S,
– Kute tłoki WISECO,
– Turbo,
MALOWANIE:
– Dekle: Czarny,
– Kolektor ssący: Czarny,
– Detale: Czarny,
– Spolerowane napisy na deklu,
PLANY:
...
UKŁAD ZAPŁONOWY:
– Przyśpieszony zapłon,
– Świece irydowe NGK,
– Przewody WN – NGK,
– Nowa kopułka + palec,
PLANY:
...
UKŁAD PALIWOWY:
– Pompa Paliwowa (Walbro 255),
– Regulator ciśnienia paliwa (SARD),
PLANY:
– Wtryski 280cc,
UKŁAD DOLOTOWY:
– Przepustnica KL-ZE,
– Kolektor Curved Neck KL-ZE,
– Carbon Box (BMC CDA),
– CAI ze stali nierdzewnej doprowadzający powietrze bezpośrednio z wlotu zamontowanego w zderzaku,
– Uszczelki pod kolektor ssący OUTLAW,
– Łączniki FMIC PERFORMANCE,
– Filtr odmy SIMOTA + przewód AOMA,
PLANY:
– Przebudowa dolotu,
UKŁAD WYDECHOWY:
– Kolektory wydechowe 6-2-1 ze stali nierdzewnej,
– Kolektory oplecione bandażem termoizolacyjnym,
– Wydech (przelotowy) 2,5 cala z kwasówki,
– Tłumik końcowy (przelotowy) made by EL-TEC,
– Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu,
PLANY:
– Wymiana osłon wydechu,
ELEKTRONIKA:
– ECU MASTER DET III,
– Akumulator Bosch S5,
– Wskaźnik temperatury oleju AUTO GAUGE (czkeka na montaż),
– Wskaźnik ciśnienia oleju AUTO GAUGE (czeka na montaż),
– Wskaźnik afr AUTO GAUGE (czeka na montaż),
PLANY:
– Przeniesienie akumulatora do bagażnika,
UKŁAD NAPĘDOWY:
– Short Shifter,
– Skrzynia biegów (K8) (Pomalowana w kolor czarny),
– Skrzynia zalana olejem Valvoline 75W90,
– Odchudzone koło zamachowe (K8),
– Sprzęgło EXEDY,
– Piąty bieg od FS'a,
PLANY:
– Szpera,
– Lekkie koło zamachowe Fidanza,
– Sprzęgło ACT lub XTD,
ZAWIESZENIE:
– Zawieszenie gwintowane K-Sport Coilover Set Street,
– Seryjna rozpórka kielichów (przód) pomalowana w kolor srebrny,
– Ultra Racing UR-LA4-553 – Front Lower Bar,
– Ultra Racing UR-AR19-163 – Rear Anti-roll Bar 19mm (Swaybar),
– Ultra Racing UR-RL2-554 – Rear Lower Bar,
PLANY:
– Ultra Racing UR-TW2-550 – Front Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-551 – Rear Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-552 – Rear Upper Bar,
– Ultra Racing UR-RO2-555 – Room Bar / Rear Cross Bar,
– Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawieszenia (tył),
– Poliuretanowe tuleje ... (DEUTER lub SUPERPRO),
KOŁA:
Lato:
– Alufelgi: Advan Racing RG II 17" ET40,
– Opony: Toyo Proxes 215/45/17,
Zima:
– Alufelgi: Oryginalne 16" z Mazda 323F GT odnowione i pomalowane na biało,
– Opony: Fulda Control HP 205/50/16,
PLANY:
– Alufelgi: 18" Rota 'Boost',
– Opony: Yokohama Parada Spec lub Federal 215/40/18 lub 215/35/18,
UKŁAD HAMULCOWY:
– Przerobiona pompa hamulcowa,
– Przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge'a,
– Zaciski hamulcowe (przód) ... (SWAP z M6 – pomalowane farbą do zacisków MOTIP),
– Tarcze EBC Turbo Groove (nacinane, nawiercane) – przód,
– Klocki EBC Green Stuff – przód,
– Tarcze nacinane i nawiercane (Bozarto GTR) – (tył),
– Klocki hamulcowe Ferodo Premier – tył,
– Płyn hamulcowy FERODO,
– Usunięte osłony tarcz przód/tył,
PLANY:
– Wymiana linki hamulca ręcznego (prawa/lewa),
– Regeneracja i malowanie zacisków (tył),
– Klocki EBC RED STUFF (przód) (czekają na montaż),
– Płyn hamulcowy EBC RACING (czeka na wymianę),
BODY:
– Cały samochód polakierowany,
– Komora silnika w kolorze felg,
– Mocowanie chłodnicy pomalowane w kolor srebrny,
– Badlook (maska w kolorze Black Panther Mica ze złotym brokatem),
– Usunięte wygłuszenie maski oraz pomalowanie w kolor komory silnika,
– Dach i kawałek klapy bagażnika w kolorze Black Panther Mica,
– Wnęka przedniego i tylnego zderzaka w kolorze Black Panther Mica,
– Usunięcie znaczka (przedni zderzak),
– Oryginalny pakiet GT w którym została wymieniona przednia dokładka zderzaka oraz usunięte przednie jak i tylne chlapacze,
– Progi z pakietu MAZDASPEED,
– Dokładki tylnego zderzaka,
– Lusterka w kolorze nadwozia,
– Blenda bez oznaczenia – pomalowana w kolor Black Panther MIca ze złotym brokatem,
– Wszystkie belki, łączniczki, uchwyty itp elementy pod autem jak i w komorze silnika zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno (do odnowy pozostało tylne zawieszenie i elementy przedniego),
– Uchwyty wycieraczek pomalowane proszkowo na czarno,
– Usunięte przeciwmgielne (dwa białe klosze),
– Żarówki 1/3 chrom w kierunkowskazach przednich,
– Boczne kierunkowskazy – CLEAR DYMIONE,
– Białe diody w światłach pozycyjnych (przód),
– XENONY 8000k,
– Philips Blue Vision (w światłach drogowych),
– Światła przeciwmgłowe w zderzak (ORI),
– Blacharka nadwozia i podwozia (Wymiana progów na oryginalne),
– Zakonserwowane podwozie, nadkola, profile itd,
PLANY:
– Blenda z Lantisa,
– Elektrycznie składane lusterka z Lantisa,
– Ramiona wycieraczek w czarny połysk,
– Emblemat Efini lub nowe logo Mazdy na przedni zderzak,
– Obklejenie auta firmowymi naklejkami,
AUDIO:
– Radio: Pioneer DEH-P6900IB,
– Głośniki przód: Blaupunkt,
– Głośniki tył: Alpine,
– Zabudowa pod Car-Audio z płyty MDF powleczonej czarną wykładziną,
PLANY:
– Przebudowa bagażnika i zabudowy (w trakcie),
– Maty wygłuszające (DYNAMAT),
– Nowsze radio,
ŚRODEK:
– Dido Aluringi,
– Moman Indiglo (Seledyn),
– Pomalowane na czarną perłę plastiki zegarów i panelu środkowego,
– Podświetlenie przycisków i panelu nawiewu na niebiesko,
– Żarówka diodowa w bagażniku,
PLANY:
– Żarówki diodowe w podsufitce,
– Obszycie podsufitki na czarno,
– Fotele z Mazdy RX-8 a w przyszłości MAZDASPEED lub SPARCO Torino,
– Gałka zmiany biegów z pakietu Toruing A-Spec,
DODATKOWE:
– Mżawkowe dysze spryskiwaczy (C3),
– Centralny sterowany z pilota,
– Podwyższona podłoga bagażnika,
– Nakładki na pedały MOMO,
– KLIMATYZACJA,
– Dywaniki welurowe,
– NAKRĘTKI do felg (VERMILION),
– Drugi komplet nakrętek (TPI),
– Wycieraczki Valeo Silencio X-TRM,
– Diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej,
PLANY:
– Wymiana dyszy z C3 na nowe,
– Centralny zamek RTX z funkcją domykania szyb, alarmem itd,
– Napełnienie klimy + przerobienie wentylatora lub wrzucenie mniejszego,
– Wymiana filtra kabinowego,
– Słupek na zegary AUTO GAUGE,
– Fotele Sparco Torino,
Fabryczna MOC i MOMENT:
– 195 km / 224 nm
MOC i MOMENT po modyfikacjach:
– 195,2 hp / 248,1 nm
GALERIA:
...
Ostatnio edytowano 23 paź 2014, 20:59 przez TR4PSTAR, łącznie edytowano 136 razy
- Od: 4 paź 2008, 11:51
- Posty: 435
- Skąd: Tuchów
- Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE
radekkm napisał(a):jakie plany na przyszlosc
beda jakies modyfikacje w kierunku mocy
Plany jak najbardziej są, ale na pierwszy rzut myślę o zawieszeniu, układzie hamulcowym oraz poprawie wyglądu zewnętrznego
Co do mocy to dopiero za rok coś pomyślimy ...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
- Od: 4 paź 2008, 11:51
- Posty: 435
- Skąd: Tuchów
- Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE
A niby skąd Tyle mocy Ci się nabrało, byłeś na hamowni, masz jakiś papier?
Patryk zrobił auto, Badyl je doprowadzał do serii a teraz znowu będzie zabawa w obniżanie itd.
Jeden samochód a tylu ludzi się przy nim pobawi.
No i dawaj jakieś foty skoro już umieściłeś w dziale projekty to auto.
Patryk zrobił auto, Badyl je doprowadzał do serii a teraz znowu będzie zabawa w obniżanie itd.
Jeden samochód a tylu ludzi się przy nim pobawi.
No i dawaj jakieś foty skoro już umieściłeś w dziale projekty to auto.
Hazu napisał(a):A niby skąd Tyle mocy Ci się nabrało, byłeś na hamowni, masz jakiś papier?
Patryk zrobił auto, Badyl je doprowadzał do serii a teraz znowu będzie zabawa w obniżanie itd.
Jeden samochód a tylu ludzi się przy nim pobawi.
No i dawaj jakieś foty skoro już umieściłeś w dziale projekty to auto.
Do czego pijesz ... ?
Jeszcze nie byłem na hamowni ... Tyle Badyl uzyskał na hamowni ... Był w jego wątku skan wykresu ...
Zdjęcia dodam jak tylko będe miał czas ... Obecnie ze względu na prace nie mam go za wiele ...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
- Od: 4 paź 2008, 11:51
- Posty: 435
- Skąd: Tuchów
- Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE
Bo wiesz, patrząc na auta Pita-a, lukster-a, czy marka 323s BA itp. to montaż nowych kół trochę trudno nazwać projektem.
Bo według mnie tylko pierwszy właściciel tego auta coś w nim zrobił, a Wy to tylko użytkownicy.
Bo według mnie tylko pierwszy właściciel tego auta coś w nim zrobił, a Wy to tylko użytkownicy.
Własnie mnie to tez zaciekawiło dlaczego ktos pozwolił aby to auto znów trafiło do tego działu skoro własciciel kupił gotowe...Przeciez to nie jego projekt A plany to ma każdy a jednak w tym dziale nie ma wszystkich aut Czyli przykładowo jeśli obecny właściciel sprzeda auto i następca zgłosi je tutaj to będzie kolejny projekt itd itd
dziwny ten regulamin
dziwny ten regulamin
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
koledzy tamte tematy są zamknięte, ten dział pokazuje ciekawe auta, gdzie można porozmawiać z właścicielem. Jest nowy właściciel jest nowy temat, tak samo jak z autem fivea.
Proszę o nie kontynuowanie takich rozmów tutaj. Jest wątek zgłoś swoje auto.
Proszę o nie kontynuowanie takich rozmów tutaj. Jest wątek zgłoś swoje auto.
Hazu napisał(a):Bo wiesz, patrząc na auta Pita-a, lukster-a, czy marka 323s BA itp.
Moje ? Ja mam dolot i wydech zrobiony
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):Moje ? Ja mam dolot i wydech zrobiony
Ale w sumie to masz rację, powinieneś dodać, że jeszcze do tego dolotu odpowiednio wysterowałeś mieszankę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A może tak zakończycie offtop i poczekacie na uzupełnienie tematu? Bo na rozmowę o aucie Lukstera macie miejsce w temacie Lukstera itp.
Tak, tak dawaj foty.
Pokaż komorę silnika, zobaczymy co się zmieniło od czasu gdy wyszła spod rąk Patryka.
No i oczywiście shamuj tego potwora, zobaczymy z czym przyjdzie Ci się zmierzyć w dalszych modach.
Ja tam myślę że teraz to ten gad nawet 170KM może nie złapać.
Hamulce seryjne ?
Nie kopci się z nich jak się trochę poszaleje?
Zawias seryjny daje radę opanować tego potwora na drodze?
Pokaż komorę silnika, zobaczymy co się zmieniło od czasu gdy wyszła spod rąk Patryka.
No i oczywiście shamuj tego potwora, zobaczymy z czym przyjdzie Ci się zmierzyć w dalszych modach.
Ja tam myślę że teraz to ten gad nawet 170KM może nie złapać.
Hamulce seryjne ?
Nie kopci się z nich jak się trochę poszaleje?
Zawias seryjny daje radę opanować tego potwora na drodze?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość