[Mazda 6 MPS] Tuning
1, 2
siems,
czyli np czy ktos robił wydech i sprawdzał zyski?
sam program , poprawa 0-100, 0-200?
Dolot(cos mi sie obilo o ucho ze nie wyrabia seryjny ic ..czasem...
Zakładał ktos mocniejsze sprzegło??
pozdros
czyli np czy ktos robił wydech i sprawdzał zyski?
sam program , poprawa 0-100, 0-200?
Dolot(cos mi sie obilo o ucho ze nie wyrabia seryjny ic ..czasem...
Zakładał ktos mocniejsze sprzegło??
pozdros
Ostatnio edytowano 31 sty 2011, 21:08 przez eempes6, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a):czyli np czy ktos robił wydech i sprawdzał zyski?
żadnych zysków poza zayebistym (moim zdaniem) dźwiękiem jedna uwaga co do zysków, nie wiadomo czy nie było więcej zysków po dolocie który był robiony później w porównaniu z sytuacją gdybym nie miał wydechu
eempes6 napisał(a):sam program , poprawa 0-100, 0-200?
programu jeszcze nie mam, poprawy od 0 (zera) w 3 MPS dużo ciężej zmierzyć bo trudno się tym rusza a na zmierzenie 100-200 jakoś qrde nie wpadłem
mam zmierzone dwa oficjalne czasy na fotokomórkach:
14,96 – wydech i seryjne opony 215/45 RE050A
13,88 – obecny setup czyli wydech, dolot, FMIC ale na Toyo R888 235/45R17 – mimo R888 trakcja i tak była słaba więc moim zdaniem ten czas też można zrobić lepszy na obecnym setupie
eempes6 napisał(a):Dolot(cos mi sie obilo o ucho ze nie wyrabia seryjny ic ..czasem...
czasem to on wyrabia głównie w zimie
eempes6 napisał(a):Zakładał ktos mocniejsze sprzegło??
jeszcze nie
Z tym seryjnym IC to nie moge sie do konca zgodzic. Caly czas jezdze na serii i niezauwazylem, zeby samochod dostawal zadyszki. Nawet dzisiaj, przy temperaturze 34'C. Nie mam porownania do Miska setupu, ale koszmarnej roznicy w porownaniu z zima nie ma. Oczywiscie mowa o ulicy, na torze to czas pewnie bylby zdecydowanie gorszy.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Z tym seryjnym IC to nie moge sie do konca zgodzic. Caly czas jezdze na serii i niezauwazylem, zeby samochod dostawal zadyszki. Nawet dzisiaj, przy temperaturze 34'C. Nie mam porownania do Miska setupu, ale koszmarnej roznicy w porownaniu z zima nie ma. Oczywiscie mowa o ulicy, na torze to czas pewnie bylby zdecydowanie gorszy.
co kto lubi niektórzy nie czuja że TDI z SMICem puchnie
u mnie 250KM na serii, po catback'u remusa, tespipe'ie i SRI wyszło +20KM, ostatnio założyłem również bov'a HKS i z tego mam dodatkowe 40KM
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
BUrdoror napisał(a):NIektorzy nie maja po prostu porownania.
Ale to nie jest kwestia tego czy ktoś ma porównanie czy nie. Auto albo jedzie albo nie i albo się to czuje, albo nie zwraca na to uwagi Tylko jeśli się nie zwraca uwagi to może nie to auto A może masz FMICa i nie wiesz
dobrze gada, dac mu wódki
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
misiekwaw napisał(a):BUrdoror napisał(a):NIektorzy nie maja po prostu porownania.
Ale to nie jest kwestia tego czy ktoś ma porównanie czy nie. Auto albo jedzie albo nie i albo się to czuje, albo nie zwraca na to uwagi Tylko jeśli się nie zwraca uwagi to może nie to auto A może masz FMICa i nie wiesz
Mnie to wyglada na serie... Kolorem sie nie wyroznia, biela po aczach nie swieci. Nazwy firmy nigdzie dojrzec nie moglem...
Ale faktycznie pewnosci nie mam, co siedzi w srodku. Jedno jest pewne, przy 35 stopniach samochod przypiesza. Moze nie rwie jak szalony (jak to jest w ptemaertaturze pokojowej ), ale zbiera sie calkiem, calkiem.
habzimierz napisał(a):u mnie 250KM na serii, po catback'u remusa, tespipe'ie i SRI wyszło +20KM, ostatnio założyłem również bov'a HKS i z tego mam dodatkowe 40KM
40KM z samego BOV-a? Jasne...
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Mnie to wyglada na serie... Kolorem sie nie wyroznia, biela po aczach nie swieci. Nazwy firmy nigdzie dojrzec nie moglem...
nie bardzo rozumiem ironię albo jest seria pod plastikiem na środku na silniku, albo jest większy zamiennik w tym samy miejscu i plastiku nie ma, albo jest w zderzaku żadnej filozofii z napisami to nie wymaga
BUrdoror napisał(a):Ale faktycznie pewnosci nie mam, co siedzi w srodku. Jedno jest pewne, przy 35 stopniach samochod przypiesza. Moze nie rwie jak szalony (jak to jest w ptemaertaturze pokojowej ), ale zbiera sie calkiem, calkiem.
wynika z tego że nie potrzebujesz żadnych inwestycji w to auto, ani stożków ani innych bo po co wydawać kasę bez sensu jeśli Ci ta różnica w jeździe nie sprawia różnicy piszę zupełnie poważnie
BUrdoror napisał(a):habzimierz napisał(a):u mnie 250KM na serii, po catback'u remusa, tespipe'ie i SRI wyszło +20KM, ostatnio założyłem również bov'a HKS i z tego mam dodatkowe 40KM
40KM z samego BOV-a? Jasne...
powaga
misiekwaw napisał(a):BUrdoror napisał(a):Mnie to wyglada na serie... Kolorem sie nie wyroznia, biela po aczach nie swieci. Nazwy firmy nigdzie dojrzec nie moglem...
nie bardzo rozumiem ironię albo jest seria pod plastikiem na środku na silniku, albo jest większy zamiennik w tym samy miejscu i plastiku nie ma, albo jest w zderzaku żadnej filozofii z napisami to nie wymaga
Nie bylo w tym kszty ironii. Zle mnie zrozumieales. Po prostu nie WIEM, czy jest to seria, czy nie. Jak wiesz, moja przygoda z motoryzacja zaczela sie od tego samochodu. I po prostu jestem kompletnie zielony w temacie. No moze juz paczkuje, ale nadal wiem tyle, co nic. Oslona na silnik jest, a za zderzakiem jest intercooler... i tu wydaje mi sie, ze seryjny. Jak mam sprawdzic, czy faktycznie to seria, czy nie? Bez ironii – to powazne pytanie.
wynika z tego że nie potrzebujesz żadnych inwestycji w to auto, ani stożków ani innych bo po co wydawać kasę bez sensu jeśli Ci ta różnica w jeździe nie sprawia różnicy piszę zupełnie poważnie
No wlasnie nie do konca. To, ze przyspiesza – to jedno. A to, ze chcialbym zwiekszyc moc akcelereacji – to drugie. A to akurat poczuje, a przynajmniej mam taka nadzieje.
misiekwaw napisał(a):BUrdoror napisał(a):habzimierz napisał(a):u mnie 250KM na serii, po catback'u remusa, tespipe'ie i SRI wyszło +20KM, ostatnio założyłem również bov'a HKS i z tego mam dodatkowe 40KM
40KM z samego BOV-a? Jasne...
powaga
No to juz wiem, co bedzie kolejnym zamowieniem
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror jak Ty masz IC za zderzakiem to chyba nieserytjny masz
ps. mialem nadzieje, ze z BOVa bedzie 60, ale 40 nie jest zle
ps. mialem nadzieje, ze z BOVa bedzie 60, ale 40 nie jest zle
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
BUrdoror napisał(a):Nie bylo w tym kszty ironii. Zle mnie zrozumieales. Po prostu nie WIEM, czy jest to seria, czy nie. Jak wiesz, moja przygoda z motoryzacja zaczela sie od tego samochodu. I po prostu jestem kompletnie zielony w temacie. No moze juz paczkuje, ale nadal wiem tyle, co nic. Oslona na silnik jest, a za zderzakiem jest intercooler... i tu wydaje mi sie, ze seryjny. Jak mam sprawdzic, czy faktycznie to seria, czy nie? Bez ironii – to powazne pytanie.
jeżeli pod maską wyglada tak:
To na 99,9% masz seryjny intercooler a za zderzakiem widzisz chłodnicę klimy lub silnika, nie wiem która jest pierwsza. Bardzo mało prawdopodobne jest żeby ktoś załozył FMICa i zostawił seryjny TMIC na swoim miejscu
Jeżeli masz FMIC to widać go w ten sposób:
BUrdoror napisał(a):No wlasnie nie do konca. To, ze przyspiesza – to jedno. A to, ze chcialbym zwiekszyc moc akcelereacji – to drugie. A to akurat poczuje, a przynajmniej mam taka nadzieje.BUrdoror napisał(a):No to juz wiem, co bedzie kolejnym zamowieniem
ta ikonka " " nie oznacza nic dobrego
OK, wielkie dzieki. Czyli mam serie. Przynajmniej to juz wiem Ale zrobie zdjecie, bo nie wyrobie. Wiesz w czym moze byc problem. Ze jak zima kupowalem samochod, to tak wlasciwie poznawalem jego i swoje mozliwosci. Uczylem sie, jak operowac. Stad moze porownanie jest kiepskie – bo teraz cisne gaz, a zima obchodzilem sie z nim jak z jajkiem.
Co do BOVa... zostawiam swoja indolencje bez komentarza Byl watek o tym BOVie
@EDYTA@
Intersruler jest mocno cofniety – nie jest przy samym zderzaku. Czyli seria. Dzisiaj probowalem, mimo upalu, na trojce ciagnal jak diabli, ale... pierwszy bieg – troche mniej jalowy od jalowego, dwojka tez nie daje rady....
Czyli wszystko w normie. Malo mocy w tym upale.
Co do BOVa... zostawiam swoja indolencje bez komentarza Byl watek o tym BOVie
@EDYTA@
Intersruler jest mocno cofniety – nie jest przy samym zderzaku. Czyli seria. Dzisiaj probowalem, mimo upalu, na trojce ciagnal jak diabli, ale... pierwszy bieg – troche mniej jalowy od jalowego, dwojka tez nie daje rady....
Czyli wszystko w normie. Malo mocy w tym upale.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
na razie nikt sie z chipsem nie zgłosił , wszyscy idą powoli...ale dobrze, ja nie mam siana teraz zeby zrobic dolot,ic wydech (cały jak juz), chip, mocniejsze sprzegło bo "[podobno to wytrzymuje do 450nm") zastanawiam sie nad modem dolotu i ic jak myslicie w jakich kosztach bym sie wyrobił? Bo panowie z 44 t za 3500 oferują przyrost ok 40 km i 70nm a to kusiiiiiiiiiiiiiiiii....
Respecto!!!
a i dodam ze w mojej poprzedniej e 46(330d) robiłem cały przelot na 2,5 cala 2tłum, powycinane wszystko,i program miałem wczesniej juz a powiem ze turbo dziura o wiele mniejsza i moze to przyrostu nie daje(ja nie mieżyłem) ale efektywnosc pracy turbo ...odczuwalne
Respecto!!!
a i dodam ze w mojej poprzedniej e 46(330d) robiłem cały przelot na 2,5 cala 2tłum, powycinane wszystko,i program miałem wczesniej juz a powiem ze turbo dziura o wiele mniejsza i moze to przyrostu nie daje(ja nie mieżyłem) ale efektywnosc pracy turbo ...odczuwalne
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
fazer ma program 44, mógłby się wypowiedzieć
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości