Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje
To prawda, spalanie oleju zalezy od używanych obrotów, ale i tak mając bezpośrednie porównanie z niemcami uważam że oleju nie bierze dużo. Co do cykających popychaczy, u mnie pukają przy uruchomieniu, jednak wystarczy ze po 2 sek. zgaszę silnik i uruchomię jeszcze raz i cisza. Ale pomijając te wszystkie minusy to silniczek jest elegancki. Znajomy gazownik jak zobaczył że kupiłem autko to odrazu zaczął przebierać nogami by zajrzeć pod maskę (wiadomo po co), ale jak spojrzał to stwierdził że tu nawet H*JA nie włoży. Czasem przy piwie jakimś faciom-budowlańcom (tym co to znają tylko golfa, passata, vectre i audi80)co nigdy nie widzieli żadnej V-ki, pokazuje silniczek jednocześnie wspominając o liczbie zaworów, robią wtedy śmieszne miny.
PS. ZUBECK fajne fotki znalazłeś
PS. ZUBECK fajne fotki znalazłeś
m126p > Polonez > VectraA2.0 > Xedos6
MZ251 > Y XJ600'86 > K ZR1100Zephyr
A500 > PSX > PS2 > X360
MZ251 > Y XJ600'86 > K ZR1100Zephyr
A500 > PSX > PS2 > X360
- Od: 13 cze 2009, 21:42
- Posty: 52
- Skąd: Lublin
- Auto: 2.0 V6 CA
heh mam to samo wszyscy co tylko na oczy prostą rzędówkę widzieli lub posiadają na widok silnika Xedosa, gdy pokazuję co tam siedzi pod maską – słyszę – o ku**a nie ma gdzie ręki włożyć
u mnie na szczęście nic nie klekota – raz rano mi się zdarzyło że przez 2sek słyszałem – potem cisza choć z tego co słszyałem to jęsli rano troszkę poklekocze to norma ważne by nie puszczał z rana nawet małej niebieskiej chmurki.
Kto mi powie – bo zaczyna mnie pewna rzecz wkurzać w moim Xedzie – jak skecam ostro czy to w prawo czy w lewo skaczą mi obroty do góry – z 650rpm (jadąc na luzie) skręcam i na sekundę mam ok 900rpm – po skręcie – wracają do 650rpm biegu jałowego.
Dodam że mam poklejone kolanko dolotu, czyżby łapał lewe powietrze jak silnik łapie przechył?
a wracając do oliwy.. ma ktoś w Xedosie Motul? toż to podobno najlepszy olej na rynku no i pachnie landrynkami
5!
u mnie na szczęście nic nie klekota – raz rano mi się zdarzyło że przez 2sek słyszałem – potem cisza choć z tego co słszyałem to jęsli rano troszkę poklekocze to norma ważne by nie puszczał z rana nawet małej niebieskiej chmurki.
Kto mi powie – bo zaczyna mnie pewna rzecz wkurzać w moim Xedzie – jak skecam ostro czy to w prawo czy w lewo skaczą mi obroty do góry – z 650rpm (jadąc na luzie) skręcam i na sekundę mam ok 900rpm – po skręcie – wracają do 650rpm biegu jałowego.
Dodam że mam poklejone kolanko dolotu, czyżby łapał lewe powietrze jak silnik łapie przechył?
a wracając do oliwy.. ma ktoś w Xedosie Motul? toż to podobno najlepszy olej na rynku no i pachnie landrynkami
5!
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
A ja mam pytanie na jakich obrotach silnika podczas jazdy słychać u was najbardziej (najgłośniej) to przyjemne V6 buczenie, mruczenie (czyt.bulgotek:) z wydechu? (czyli to co nam się najbardziej podoba:) U mnie jest to ok 2900-3000 obrotów. Dodam że już nie mam tłumika oryginała tylko dedykowany do 626 (o większej pojemności pucha niż 'xedowa') A jak to jest na innych pojemnościach puszek?
Ostatnio edytowano 1 maja 2010, 00:30 przez Zubeck, łącznie edytowano 1 raz
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
ja mam fabryczny wydech i do 3500rpm dźwiek jest najbardziej słyszalny
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
potwierdzam – mam wrazenie, ze ton wydobywajacego sie dzwieki staje sie agresywny wraz z otwarciem II VRISa (w tych okolicach jezeli chodzi o obroty).
W okolicach 3,5tys w górę Coś pięknego
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
U mnie podobnie, od 4200 już zaczyna się ładna jazda. Zwłaszcza teraz- po wymianie tłumika na custom przelot od maxitune Na obrotach do <3500RPM lekki basik, a później to już piękny bulgot.. Postaram się zarzucić niebawem jakiś filmik.Tubi napisał(a):W okolicach 3,5tys w górę Coś pięknego
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
Panowie pytanie za 100pkt, czy zakładał ktoś z Was blosa do Xeda? Chce kupić ale na moje oko nie zmieści się pod maske, tzn. maska się nie domknie
''Podobasz mi się, nie spie...l tego''
- Od: 22 lis 2009, 10:51
- Posty: 62
- Skąd: Navan
- Auto: Xedos V6
Chłopaki szybkie pytanie szybka odpowiedź
chce kupić białe kierunki do Madzi ... które wybrać z tych te smoke czy te białe
http://www.mtuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=3_34_67&products_id=1101 białe
http://www.mtuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=3_34_316&products_id=5246 smoke
i mam nadzieję że obydwa będą pasować do mojego X6 ? mazda 626 w sumie piszę dlatego pytam ...
chce kupić białe kierunki do Madzi ... które wybrać z tych te smoke czy te białe
http://www.mtuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=3_34_67&products_id=1101 białe
http://www.mtuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=3_34_316&products_id=5246 smoke
i mam nadzieję że obydwa będą pasować do mojego X6 ? mazda 626 w sumie piszę dlatego pytam ...
- Od: 30 kwi 2008, 13:28
- Posty: 1388
- Skąd: warszawa / żory
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0 92'
ja bym chyba wybral biale kwestia tylko czy beda pasowac... moga sie roznic wielkoscia lub ksztaltem w porownaniu z 626, musialbys to jakos sprawdzic (moze ktos ma na czesci oba autka i moglby przymierzyc, wtedy mialbys pewnosc
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Pasować pasują, ale jak pisze jarusiek jest mała szczelina.
626 ma kształt taki jak w linkach jest to "symetryczna elipsa" z kolei xed ma bardziej kształt klina także w części przedniej(tak mi się wydaje) kierunkowskazu będzie widać zagłębienie na kierunek.
Wydaje mi się, że większego problemu z wymianą niema pierwszy pewnie idzie klosik potem jakieś śrubki,
ale więcej niech się wypowie Olka lub Mev.
626 ma kształt taki jak w linkach jest to "symetryczna elipsa" z kolei xed ma bardziej kształt klina także w części przedniej(tak mi się wydaje) kierunkowskazu będzie widać zagłębienie na kierunek.
Wydaje mi się, że większego problemu z wymianą niema pierwszy pewnie idzie klosik potem jakieś śrubki,
ale więcej niech się wypowie Olka lub Mev.
przesuwa sie kierunek do przodu i lekko podważyć z drugiej i powinien wyskoczy
ps jeszcze lekko trzeba przerobić kierunek pod mocowanie żarówki żeby weszło w gniazdo
ps jeszcze lekko trzeba przerobić kierunek pod mocowanie żarówki żeby weszło w gniazdo
Ostatnio edytowano 4 maja 2010, 18:06 przez DymeK, łącznie edytowano 1 raz
Panowie mam prośbę,
mógłby ktoś podać wymiary bagnetu oleju w 2.0 V6? takie szczegółowe
nie mam pewności czy mój jest oryginalny.
mógłby ktoś podać wymiary bagnetu oleju w 2.0 V6? takie szczegółowe
nie mam pewności czy mój jest oryginalny.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6