Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje
kontrolki od drzwi nie mam a gaśnica leży kole zapasowym
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
co do kontrolki niedomkniętych drzwi to fakt, po lifcie nawet w instrukcji kontrolki nie ma
znalazłem temat jak aktywować tę kontrolkę (w liczniku jest miejsce na zarówkę i kontrolka też jest),co prawda z 323F po lifcie ale powinno być tak samo w Xedos 6:
pozdr
znalazłem temat jak aktywować tę kontrolkę (w liczniku jest miejsce na zarówkę i kontrolka też jest),co prawda z 323F po lifcie ale powinno być tak samo w Xedos 6:
- Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=116&t=66997&hilit=kontrolka+drzwi+dioda
pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
- Od: 13 sty 2006, 12:36
- Posty: 204
- Auto: xedos 6 V6
bazakbal napisał(a):http://motoryzacja.interia.pl/news/straszny-wypadek-na-siodemce,1469451
Już jest ten temat (nie chciałem go wstawiać tutaj żeby nie śmiecić)
viewtopic.php?f=94&t=96460
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
XsiX napisał(a):super auto, chore ceny na większość części (eksploatacyjne ujdą w tłoku),
silniki 2.0 padają jak muchy, 1.6 w automacie to pomyłka (jak w manualu nie wiem)
cena jest wygórowana, ale jeśli auto jest w dobrym stanie technicznym,
nie bite (czy to wogóle możliwe? ) i kompletne to można się zastanowić.
pozdrawiam
Silniki 2.0 padaj jak muchy ?
Nie pal tego zielska albo zmien dealera... ;–)
Zprzyjemnoscia moge zaprezentowac mojego XEDOSA 2.0 V6 z 1993 roku !, autko ma 17 lat, silniczek chodzi jak ta lala, elektronika jest w swietnym stanie.
Nie strasz chetnych do zakupu najlepszej marki ! ;–)
Pozdrawiam,
[b]www.oprawa-muzyczna.com[/b]
- Od: 15 wrz 2007, 21:08
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r
Ale odgrzebałeś posta z początku wątku
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Ogółem K-series mają bardzo dobrą opinie.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Hazu napisał(a):V-ki z serii K mazdy to najlepsze silniki mazdy z tych lat reszta to szrot.
punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia Ja nie nazwalbym ich najlepszymi jednostkami napedowymi Mazdy z tamtych lat. Prawda jest taka, ze w K-series (najczesicje KF, K8, mniej w KL) padaly pierscienie olejowe oraz uszczelniacze co objawialo sie wciaganiem oleju – i nikt mi nie powie, ze to wina uzytkownika, bo nie wierze, zeby znakomita wiekszosc nie dbala o swoje auta (wszystkie KF'y jakie znam ze swojego (i nie tylko) podworka, mialy, badz maja ten problem) – ja to po prostu uznaje za wade, a ze da sie to naprawic i jezdzic dalej cieszac sie dzwiekiem i osiagami to druga sprawa. Kolejny problem, bardzo popularny w tych silnikach to 'cykajace' popychacze – takze zmora wielu uzytkownikow. Podsumowujac uwazam, ze jednostki K-series sa fajne ale nie sa idealne (jak kazde inne maja swoje plusy i minusy).
Wiem że to nie temat o braniu oleju ale:
Te pierścienie i uszczelniacze były jakieś wadliwe czy jak? ciekawe które roczniki najbardziej? KL-a a np KF-a składały inne fabryki? Inne cześci mieli? inne materiały na części ?
Mój Xed z początku produkcji (92r) nie łyka prawie nic oleju (zaczynam się zamartwiać ) Może w początkach produkcji nie żałowali jakości? ma ktoś jeszcze niełykającego 92-93? kto ma łykającego 92-93? kto ma niełykającego KFa z poźniejszych lat produkcji?
W ramach odgrzebanej dyskusji załączam dwie fajne fotki z allegro
Te pierścienie i uszczelniacze były jakieś wadliwe czy jak? ciekawe które roczniki najbardziej? KL-a a np KF-a składały inne fabryki? Inne cześci mieli? inne materiały na części ?
Mój Xed z początku produkcji (92r) nie łyka prawie nic oleju (zaczynam się zamartwiać ) Może w początkach produkcji nie żałowali jakości? ma ktoś jeszcze niełykającego 92-93? kto ma łykającego 92-93? kto ma niełykającego KFa z poźniejszych lat produkcji?
W ramach odgrzebanej dyskusji załączam dwie fajne fotki z allegro
Ostatnio edytowano 28 kwi 2010, 23:58 przez Zubeck, łącznie edytowano 1 raz
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
Ja mam rocznik 1993 i jak na razie – odpukac – silniczek pracuje jak nowy ;–)
Zgadzam sie z przedmowca (poprzednim ;–) kazdy ma swoje zdanie, byc moze "podyktowane" doswiadczeniem nabytym podczas uzytkowania silnika KF V...
Tak naprawde to nie ma samochodu oraz czesci iedealnych oraz perfekcyjnie skonstruowanych – jesli takie byłyby – inzynierowie z pewnoscia otrzymaliby nagrode Nobla ;–)
Pozdrawiam,
Zgadzam sie z przedmowca (poprzednim ;–) kazdy ma swoje zdanie, byc moze "podyktowane" doswiadczeniem nabytym podczas uzytkowania silnika KF V...
Tak naprawde to nie ma samochodu oraz czesci iedealnych oraz perfekcyjnie skonstruowanych – jesli takie byłyby – inzynierowie z pewnoscia otrzymaliby nagrode Nobla ;–)
Pozdrawiam,
[b]www.oprawa-muzyczna.com[/b]
- Od: 15 wrz 2007, 21:08
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r
Ja mam z 98r.... na razie jest cisza i nie łyka oleju.
Dla inżynierów to żaden problem...... kwestia zastosowania odpowiednich metali, ale co im by się opłacało zrobić raz i porządnie.....części w ogóle by nie sprzedawali....nie ekonomicznie....
Bebek0 napisał(a):Tak naprawde to nie ma samochodu oraz czesci iedealnych oraz perfekcyjnie skonstruowanych – jesli takie byłyby – inzynierowie z pewnoscia otrzymaliby nagrode Nobla ;–)
Dla inżynierów to żaden problem...... kwestia zastosowania odpowiednich metali, ale co im by się opłacało zrobić raz i porządnie.....części w ogóle by nie sprzedawali....nie ekonomicznie....
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
moj lyka ale w normie Po naprawie – litra na 10 000km
EDIT:
na Elf Evolution SXR 5w30, na Shell Helix Ultra 5w40 spala troche mniej oleju (ponizej 1l na 10k km) jednak zdecydowanie glosniej i dluzej graja popychacze na zimnym silniku.
EDIT:
na Elf Evolution SXR 5w30, na Shell Helix Ultra 5w40 spala troche mniej oleju (ponizej 1l na 10k km) jednak zdecydowanie glosniej i dluzej graja popychacze na zimnym silniku.
Ostatnio edytowano 30 kwi 2010, 00:00 przez sq2jul, łącznie edytowano 1 raz
Moj 92r nie łyka nic oleju od wymiany 11tys a oleju nie przybyło ani nie ubyło. Tylko klekocze troszke ale wydaje mi się ,że to wina filtra oleju A lubie go pogonić do 7tysi.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
tiaaa... ale trza sobie zadać jedno ale za to proste pytania: Na jakim oleju ujeżdżam Xeda?? a dopiero się chwalić ile pali oliwy
np. ja zalewam castrola 5W-40 i łyknie jakieś 1,5l na 10000 co i tak jest dobrym wynikiem a jak bym zalał
10W-40 zeszłoby pewnie jakieś 0,5-1l a jak nalałbym smoły
15W-40 to pewnie w ogóle by nie palił
i na co tu się chwalić ile komu bierze jak ktoś naleje smoły i kręci kf'a do 3tysiecy to grama mu nie spali a drugi naleje syntetyka i butuje po6-7tysięcy i zechla mu 4litry
a tak naprawdę to gdyby wziąć obie fury na tor i jeździć w kółko na tym samym to tyle samo by spaliły, oczywiście są mocno zajeżdżone wyjątki ale to na prawdę wyjątki
pozdro
np. ja zalewam castrola 5W-40 i łyknie jakieś 1,5l na 10000 co i tak jest dobrym wynikiem a jak bym zalał
10W-40 zeszłoby pewnie jakieś 0,5-1l a jak nalałbym smoły
15W-40 to pewnie w ogóle by nie palił
i na co tu się chwalić ile komu bierze jak ktoś naleje smoły i kręci kf'a do 3tysiecy to grama mu nie spali a drugi naleje syntetyka i butuje po6-7tysięcy i zechla mu 4litry
a tak naprawdę to gdyby wziąć obie fury na tor i jeździć w kółko na tym samym to tyle samo by spaliły, oczywiście są mocno zajeżdżone wyjątki ale to na prawdę wyjątki
pozdro
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
KacY dobrze prawi
Ale od reguły zawsze jest jakiś wyjatek – mi na mineralnym 15w40 Shell brał olej, na pósyntetyku 10w40 Midland prawie nic, na syntetyku Elf 5w40 coś pomiędzy – ale uczę go syntetyku to może się przyzwyczai
Ale od reguły zawsze jest jakiś wyjatek – mi na mineralnym 15w40 Shell brał olej, na pósyntetyku 10w40 Midland prawie nic, na syntetyku Elf 5w40 coś pomiędzy – ale uczę go syntetyku to może się przyzwyczai
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6