Zdejmowanie zapieczonego koła – stary sposób
Strona 1 z 1
Ponieważ ostatnio przekładałem kółka po raz kolejny stanąłem przed problemem zdjęcia kół, które po odkręceniu nakrętek siedziały na piaście 'jak przyspawane'. Po raz kolejny pomógł stary sposób polegający na ustawieniu przy kole drugiego koła (np. tego, które mamy założyć) równolegle w odległości 5-10cm, uchwyceniu go na godzinach 9-15 i obrotowo uderzaniu nim (oponą) o oponę owego zapieczonego koła. Polecam ten sposób jako bezbolesny i skuteczny !
2B || !(2B) ? by mcbeth
- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Obrotowo?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
A, ok, teraz kumam
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
mcbeth napisał(a):Obracamy wokół pionowej wielkiej cięciwy koła stojącego na oponie. Nie wiem, jak mam opisać prościej .
jeśli to nie pomoże – u mnie nie pomogło – to inny sposób:
popuszczamy śrubki (ca. 1,5 obrotu) ruszamy 1-2m i hamulec potem to samo w tył. W przypadku tyłu najlepiej pomóc sobie ręcznym.
Musi zadziałać
pzdr
U mnie w zeszłym roku też się tak zapiekły, że w żaden sposób nie chciały puścić.
Tylko u mnie nie pomogło 1,5 obrotu. Tylko z połowę, a i tak musiałem się najeździć w tą i z powrotem. Potem paper ścierny w dłoń. Na koniec popsikane jakimś miedzianym mazidłem i w tym roku zeszły od razu.
Tylko u mnie nie pomogło 1,5 obrotu. Tylko z połowę, a i tak musiałem się najeździć w tą i z powrotem. Potem paper ścierny w dłoń. Na koniec popsikane jakimś miedzianym mazidłem i w tym roku zeszły od razu.
u mnie z reguły wystarczał jeden laczek w oponę
Waluś napisał(a):u mnie z reguły wystarczał jeden laczek w oponę
Musisz miec strasznie wielkie laczki (albo delikatnie jezdzic )
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Najlepiej zabezpieczyć przed założeniem smarem miedzianym felgi od wewn. strony. Poza tym, śruby mocujące też należałoby tak potraktować. Wtedy nie będzie problemów. Mój stary sposób to twardy młotek gumowy i uderzenie w 4 pkt. felgi.
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Riki napisał(a):Dokładnie. Smar miedziowy i po problemie. Nigdy w aucie nie miałem problemów z zapieczonymi kółkami. Polecam.
Ja tez, ale teraz mam Mazde, hue hue (za pierwszym razem bylo ok, w tym roku trzeba bylo uzyc duuuuuuzo sily – kilka razy mlotek)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Ja mam oryginaly i jakos to niewiele pomaga z tylu.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
tollek napisał(a):na pocieszenie powiem Wam, że kolega ma to samo w focusie
jak odgrzany kotlet to i ja coś
mam na stanie foke i niema problema tylko jak pan gumka dokręcił kółka to 2 szpilki przeciągnął ,potem się urwały ,a jak koła zmieniałem na zime to w ruch poszła ryra ponad 2metrowa tak debil podokręcał
no, ostatnio jak przymierzałem inne koła to ledwo zimówki odkręciłem.szejk78 napisał(a): tak debil podokręcał
kretyni od opon/kół obrobili mi śruby zabezpieczające jak przykręcali koła zimowe
nie ma to jak samemu wszystko jednak robić.... przynajmniej wiem że dobrze zrobione
Radex napisał(a):no, ostatnio jak przymierzałem inne koła to ledwo zimówki odkręciłem.szejk78 napisał(a): tak debil podokręcał
kretyni od opon/kół obrobili mi śruby zabezpieczające jak przykręcali koła zimowe
nie ma to jak samemu wszystko jednak robić.... przynajmniej wiem że dobrze zrobione
bo idioci wszystko przykrecają na chama pneumatami
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki