Pierwszy przegląd po zakupie M6
"inspekcję serwisową oleju"chcę skasować po wymianie...czy o to ci chodziło kristofc...pisząc że w ASO Wa-wa tyle biorą?czy to IDS to co innego?
Ja też gregg bronie sie rękami i nogami przed ASO
Ja też gregg bronie sie rękami i nogami przed ASO
Ostatnio edytowano 30 mar 2010, 14:08 przez grzegolas, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 mar 2010, 21:49
- Posty: 21
- Skąd: Ryki/Mińsk Mazowiecki
- Auto: MAZDA 6 SPORT Hatchback 2.0 CITD 2006r
No, po wymianie oleju. A jak? Przed?
A skasować trzeba – o ile wiem. Przy czym w ASO za samo podłączenie do kompa biorą już chyba ok. 100 zł (ale może się mylę...).
A skasować trzeba – o ile wiem. Przy czym w ASO za samo podłączenie do kompa biorą już chyba ok. 100 zł (ale może się mylę...).
Mój warsztat: MazVagTech. Jak będę chciał jechać do ASO, to niech mnie ktoś porządnie stuknie w głowę...
Grzyby napisał(a):Masz DPF? Dziwne gdybyś nie miał.
I masz się za świadomego użytkownika?
No to mnie zaskoczyłeś.
Hmm. No to mnie zaskoczyliście. A czym objawia się nie skasowanie inspekcji? Co może się stać? Faktycznie nie wiedziałem o tym, że coś należy skasować.
Wymianę oleju robiłem 5k km temu więc tragedii raczej jeszcze nie ma.
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Za bardzo się nie znam ale na mój rozum to ta serwisuwka czy jak to tam zwią...oblicza zużycie oleju i w końcu jakaś lampka się zapali na blacie czyż nie?
Niech fachowcy się wypowiedzą...
Niech fachowcy się wypowiedzą...
- Od: 10 mar 2010, 21:49
- Posty: 21
- Skąd: Ryki/Mińsk Mazowiecki
- Auto: MAZDA 6 SPORT Hatchback 2.0 CITD 2006r
A to też się zdziwiłem
Kasowanie jest również w Madzi przed liftem?
Kasowanie jest również w Madzi przed liftem?
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
Stac to Ci sie nic nie stanie, ale w pewnym momencie ECU (PCM, zwal jak zwal, komputer pokladowy) uzna ze masz za duzo oleju napedowego w oleju silnikowym, obetnie moc i bedzie czekac na wymiane. Jesli jej nie dokonasz (a dokladnie skasowanie statusu wymiany, bo wymiany robic nie musisz), pewnie calkiem odmowi wspolpracy (ale tego nie wiem, bo nei sprawdzalem).
kasuje sie we wszystkich poliftach z DPF, czyli wszystkich.
kasuje sie we wszystkich poliftach z DPF, czyli wszystkich.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):kasuje sie we wszystkich poliftach z DPF, czyli wszystkich.
Heh ale fajnie napisałeś
Tzn. że co? Wszystkich – wszystkich? <
Czy tylko po lifcie, czyli z DPF
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
Tzn ze we wszystkich wszystkich poliftach z DPF, a ze wszystkie wszystkie maja DPF to we wszystkich wszystkich
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
aaaa nooo to teraz kumam
Więc nie mam o co się martwić...Madzia bez DPF'a
Więc nie mam o co się martwić...Madzia bez DPF'a
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
s4v4g3 napisał(a):aaaa nooo to teraz kumam
Więc nie mam o co się martwić...Madzia bez DPF'a
No Twoja tak, Tobo juz ma to badziewie na pokladzie.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Myślicie, że jak miałem zmieniane oprogramowanie PCM (akcja serwisowa związana z nadmiernym przybywaniem ropy w oleju) to przy okazji skasowała się inspekcja?
Po skasowaniu inspekcji po jakim czasie zacznie obcinać moc?
Po skasowaniu inspekcji po jakim czasie zacznie obcinać moc?
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Tobo napisał(a):Myślicie, że jak miałem zmieniane oprogramowanie PCM (akcja serwisowa związana z nadmiernym przybywaniem ropy w oleju) to przy okazji skasowała się inspekcja?
Po skasowaniu inspekcji po jakim czasie zacznie obcinać moc?
Raczej byc nie powinna. Nadal musisz skasowac.
Po czasie ktory ECU uzna za stosowne. Ocenia to na podstawie wtryskiwanego paliwa podczas wypalania jak sadze.
PS. U mnie np. ocenil o tyle zle, ze przejechalem 17 tysiecy km zamiast "ustawowe" 20.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Nie, najpierw miga DPF. Pozniej jest obciecie mocy
Ja z migajacym DPFem dojechalem spokojnie ponad 400 km bez obciecia mocy. Tak sie zastanawiam, czy to w ogole nie jest bajka z tym obcieciem (bo sam nie doswiadczylem)
Ja z migajacym DPFem dojechalem spokojnie ponad 400 km bez obciecia mocy. Tak sie zastanawiam, czy to w ogole nie jest bajka z tym obcieciem (bo sam nie doswiadczylem)
Ostatnio edytowano 30 mar 2010, 15:53 przez krzych, łącznie edytowano 1 raz
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Nie, najpierw miga DPF. Pozniej jest obciecie mocy
A więc nie ma się czym martwić
Czy takim uniwersalnym złączem diagnostycznym (nie pamiętam jak się to nazwa fachowo) będzie szło skasować tą inspekcję? Czy jednak tylko super hiper mega master blaster ASO będzie potrafiło to zrobić?
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Tylko hiper-duper-mega-IDS.
PS. Moze kiedys dojde jak swoim softem to zrobic, ale jeszcze nie czas, musze poukladac pewne rzeczy najpierw.
PS2. Maxkls ma IDSa, daleko nie masz.
PS. Moze kiedys dojde jak swoim softem to zrobic, ale jeszcze nie czas, musze poukladac pewne rzeczy najpierw.
PS2. Maxkls ma IDSa, daleko nie masz.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Tak sie zastanawiam, czy to w ogole nie jest bajka z tym obcieciem (bo sam nie doswiadczylem)
Obcina, obcina!
Mój warsztat: MazVagTech. Jak będę chciał jechać do ASO, to niech mnie ktoś porządnie stuknie w głowę...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6