witam
jestem nowy na forum ( )i chciał bym poznać Waszą opinię o tej bryczce
co jest lepsze diesel czy benzynka?
jestem na etapie poszukiwań samochodziku dla rodziny (2+ 3+ 2) i nie wiem co wybrać
mogę wydać do 30k.pln
MPV ON czy Pb, co wybrać?
Strona 1 z 1
Debata o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi. Parę tematów wyżej poczytaj opinie o MPV LW – tam jest i o benzynie i o dieslu. Więcej na temat dizla znajdziesz w linku poniżej
http://forum.mazdaspeed.pl/viewforum.php?f=33
który nie bez powodu ma podtytuł : usterki......
IMHO 30kzł to trochę mało na zadbanego diesla, ale dobrze utrzymaną benzynę z roku 2000/01 to może znajdziesz
http://forum.mazdaspeed.pl/viewforum.php?f=33
który nie bez powodu ma podtytuł : usterki......
IMHO 30kzł to trochę mało na zadbanego diesla, ale dobrze utrzymaną benzynę z roku 2000/01 to może znajdziesz
-
pdrog
Jestem użytkownikiem MPV od grudnia. Kupiłem ją dlatego, że potrzebowałem auta dla 6-os rodziny. Jest to duży i wygodny samochód dający naprawdę sporo miejsca dla kompletu pasażerów. Bagażnik może być olbrzymi – przy dwóch os na pokładzie, duży – przy pięciu oraz całkiem znośny – przy siedmiu.
Autko prowadzi się nieźle, powiedziałbym "dostojnie" choć precyzją prowadzenia oraz stabilnością rozczarowuje jeśli ktoś tak jak ja zasiadał wcześniej za kółkiem typowo osobowego Forda Mondeo.
Diesel w MPV to świetny silnik, w trasie daje poczucie komfortowych wyprzedzań a na stacji benzynowej nie przyprawia o zawał.
MPV jest za to dość słabo wyposażonym samochodem jak na rocznik 2004. Brakuje mi w niej kilku elementów, które już wtedy były dość powszechne – automatyczna klima, el. siedzenia, ksenony. Brak trip komputera to dla mnie kuriozum.
Za 30tys złotych w Niemczech znajdziesz MPV sprzed FL, rocznik w okolicach 2002. Nie jest trudno znaleźć egzemplarz o niskim przebiegu, ale Niemcy wysoko cenią mały kilometraż, więc sobie nie ponegocjujesz za wiele.
Pozdrawiam
Bartek
Autko prowadzi się nieźle, powiedziałbym "dostojnie" choć precyzją prowadzenia oraz stabilnością rozczarowuje jeśli ktoś tak jak ja zasiadał wcześniej za kółkiem typowo osobowego Forda Mondeo.
Diesel w MPV to świetny silnik, w trasie daje poczucie komfortowych wyprzedzań a na stacji benzynowej nie przyprawia o zawał.
MPV jest za to dość słabo wyposażonym samochodem jak na rocznik 2004. Brakuje mi w niej kilku elementów, które już wtedy były dość powszechne – automatyczna klima, el. siedzenia, ksenony. Brak trip komputera to dla mnie kuriozum.
Za 30tys złotych w Niemczech znajdziesz MPV sprzed FL, rocznik w okolicach 2002. Nie jest trudno znaleźć egzemplarz o niskim przebiegu, ale Niemcy wysoko cenią mały kilometraż, więc sobie nie ponegocjujesz za wiele.
Pozdrawiam
Bartek
Najpierw planowalem kupic benzyne i zagazowac, ale w koncu wzialem diesla i nie zaluje. Jest bardzo ekonomiczny. Dzis zrobilem trase Debica-Gliwice-Debica bez autostrady w tym zalatwialem sprawy w centrum Krakowa oraz na Slasku. Srednie spalanie calej trasy wynioslo 6,1l/100km. Odczyt wziety z komputera potwierdzony kilometrami przez gps a nie licznik. Komputer wyskalowalem juz dokladnie poniewaz przy dzisiejszym tankowaniu 33,64 litra ON komputer podal 33,6 ON. Oczywiscie nie spieszylem sie.
- Od: 25 wrz 2006, 14:42
- Posty: 200
- Skąd: Gliwice, Dębica
- Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05
skarkop napisał(a):Najpierw planowalem kupic benzyne i zagazowac, ale w koncu wzialem diesla i nie zaluje. Jest bardzo ekonomiczny. Dzis zrobilem trase Debica-Gliwice-Debica bez autostrady w tym zalatwialem sprawy w centrum Krakowa oraz na Slasku. Srednie spalanie calej trasy wynioslo 6,1l/100km. Odczyt wziety z komputera potwierdzony kilometrami przez gps a nie licznik. Komputer wyskalowalem juz dokladnie poniewaz przy dzisiejszym tankowaniu 33,64 litra ON komputer podal 33,6 ON. Oczywiscie nie spieszylem sie.
no a ja mam 2 dni benzynię
jadąc z niemiec ok 1100 km auto spaliło benzynki niecałe 10 l/100 a wsadzałem mu cały czas na autostradzie po niemczech 130-160 ,a jak schodziłem do prędkości na naszych drogach do 70 90 auto spala 7-8 l
gaz montuję i śmigam
ciesząc się piękną MPV z niewielkim przebiegiem
ale wiem jedno MPV to super auto i polecam innym za komfort podróżowania.
Ja wziołem benzynę bo tańsze w zakupie i w eksploatacji no i rocznik 2000 bo tańszy
Czolem forumowicze!
Sledze z zainteresowaniem tematy MPV i jako szczesliwy posiadacz Mazdy MX5 zdecydowalem sie na zakup kolejnej Mazdy, w troche innym rozmiarze ( rodzina sie powieksza).
Wiem juz , ze chce kupic benzyniaka 2.0 lub 2.3 najchetniej w automacie.
Czy moglibyscie mi polecic solidny i nie najdrozszy serwis w Warszawie lub okolicach.
Z gory dziekuje za pomoc!
D
Sledze z zainteresowaniem tematy MPV i jako szczesliwy posiadacz Mazdy MX5 zdecydowalem sie na zakup kolejnej Mazdy, w troche innym rozmiarze ( rodzina sie powieksza).
Wiem juz , ze chce kupic benzyniaka 2.0 lub 2.3 najchetniej w automacie.
Czy moglibyscie mi polecic solidny i nie najdrozszy serwis w Warszawie lub okolicach.
Z gory dziekuje za pomoc!
D
-
rabe
Tak samo jak skarkop – i ja planowałem brać benzynę w celu zagazowania ale trafił mi się doby egzemplarz dieslowski i kupiłem.
Niewątpliwym plusem jest duży moment obrotowy silnika i – co za tym idzie – jego elastyczność.
Minusem – wymuszona lektura działów o smokach olejowych itd.
Na mój gust to auto powinno mieć 6-biegową skrzynią, bo w dieslu na 5-tce jadę od 80 do 180 kmh.
(tento ostatni wyczyn nie planuje zamienić w żadną tradycję).
Niewątpliwym plusem jest duży moment obrotowy silnika i – co za tym idzie – jego elastyczność.
Minusem – wymuszona lektura działów o smokach olejowych itd.
Na mój gust to auto powinno mieć 6-biegową skrzynią, bo w dieslu na 5-tce jadę od 80 do 180 kmh.
(tento ostatni wyczyn nie planuje zamienić w żadną tradycję).
- Od: 3 lip 2010, 23:34
- Posty: 13
- Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2004 Karakuri
Ja wybrałem benzynę 2.0 do zagazowania w roczniku 2000 (od helmuta rzecz jasna). Ponieważ przy tym roczniku uważam (może mylnie) że koszty związane z turbina, dwumasą, itp. jeśli chodzi o diesla to kompletnie nie opłacalny interes. Dodam że robię ok 40kkm/rok. Trasa powrotna do 110 km/h spaliła 8 litrów. 122KM dają radę to nie MX więc nie wymagam zbyt wiele.
wiosna, Wiosna, WIOSNA, ACH TO TY
wiosna, Wiosna, WIOSNA, ACH TO TY
Minęło 1,5 roku od zakupu Już ponad rok latam na podtlenku LPG, spalanie ok. 10l/100km (ok. 80% poza miastem)
Czyli zdecydowanie, jestem za Pb z LPG.
Czyli zdecydowanie, jestem za Pb z LPG.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość