Wycięcie katalizatora

Postprzez ADi » 22 mar 2004, 12:23

temat na tuningu umarł dlatego stworzyłem nowy...czy jak usune katalizator w mojej 626 2.0 '92 to nie zgłupieje komp?...czy nic nie będe musiał przestawiać? i co się zmieni oprócz dźwięku? bo wiem, że auta róznie reagują na usuwanie kata np. w Xantii po wycięciu praktycznie nie dało się jeździć...pytam bo niedługo planuje wyciąć kata z auta i nie wiem czy dobrze robie... :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Koleś » 22 mar 2004, 12:58

U mnie niema kata usunoł go poprzedni własciciel i komp niezbzikował zamiast mam załozona strumienice
Głosnosc moze sie zwiekszyc ale niezaduzo
Kumpel w Toyocie wycioł kata i jest spoko.
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 00:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez kaktus » 22 mar 2004, 18:42

Jak masz jedną sondę lambda to komputer nie zbzikuje.Są samochody które mają za katalizatorem jeszcze jedną wtedy niemożna usunąć katalizatora bo komputer napewno zwarjuje (aż mu się słabo zrobi) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2004, 21:12
Posty: 33
Skąd: Łódż
Auto: 323f

Postprzez Zombi » 22 mar 2004, 19:18

W teorii zero reakcji w praktyce być może masz te parę KM do przodu. Ja wywalałem z GE kata i nawet przelotu nie było także zapychał układ na 100%. Z katem na hamowni miałem 101KM po wycięciu niestety nie hamowałem auta bo nie było okazji (czytaj promocji) a jak już wyciąłem to i tak cały układ miałem przelotowy do tłumików tylnych absorpcyjnych po obu stronach auta. Więc nie byłoby sensu mierzyć auta.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7 ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez ADi » 22 mar 2004, 23:36

no właśnie chodzi mi tylko o model 626 GE z 92r jak on reaguje...i skoro mówisz Zombi że wyciąłeś w swojej GE i było ok to ja poewnie też tak zrobie...a wyciąć chce tylko dlatego, że autko mi się muli i wszystkie nzaki wskauzją na 12lteniego juz kata...

pozdro...
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Zombi » 23 mar 2004, 09:22

Wytnij zobaczysz. Co znaczy muli??? Mi z takim katem auto chodziło 210.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7 ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez ADi » 24 mar 2004, 11:55

Zombi napisał(a):Wytnij zobaczysz. Co znaczy muli??? Mi z takim katem auto chodziło 210.


wyprzedzają mnie potencjalnie słabsze auta... :D a przed zimą tak nie było... :P
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez GREGCH » 24 mar 2004, 21:22

Ja też się przymierzam do wbicia w niego rury o odpowiedniej średnicy.
Ale to już betka w porównaniu do tego co wniej wymieniłem.
Apropo wiecie jak pomniejszyś spalanie auta z 17 litrów gazu na 12 literków w mieście?
Mnie się udało.
Zamieniłem skrzynie z automatu na manual.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2003, 21:02
Posty: 38
Skąd: Białystok
Auto: 6 2.0CD 136kM TOP

Postprzez XsiX » 24 mar 2004, 21:45

Apropo wiecie jak pomniejszyś spalanie auta z 17 litrów gazu na 12 literków w mieście?
Mnie się udało.
Zamieniłem skrzynie z automatu na manual.

<lol> i jak wrażenia ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Zombi » 25 mar 2004, 08:29

Zamieniłem skrzynie z automatu na manual.


Czyżby Cronos??
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7 ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez GREGCH » 25 mar 2004, 21:17

Wrażenia zadawalające przez pozytywne do szokujące. <jupi>
Nie to nie Cronos ale obudowa skrzyni była uszkodzona do takiego stopnia że mechanicy bali się ją otwierać co jest potrzebne w celu jej serwisowania.
Tak więc 180 tys. przebiegu na jednym oleju to tak sporo.
Teraz pora na kata i tak sobie składam na pułkach w garażu drugą 626 GE. hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2003, 21:02
Posty: 38
Skąd: Białystok
Auto: 6 2.0CD 136kM TOP

Postprzez GREGCH » 25 mar 2004, 21:29

Podziękowania dla Greyga z Siedlec za pomoc przy kompletowaniu części do zamiany skrzyń biegów,
za bogate doradztwo techniczne,
i przepraszam za zakłócenie odpoczynku nocnego. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2003, 21:02
Posty: 38
Skąd: Białystok
Auto: 6 2.0CD 136kM TOP

Postprzez GREGCH » 27 mar 2004, 20:31

Mam usunięty katalizator a dokładniej mówiąc obudowa kata została a środek został przebity rurą na wylot. <kurczak>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2003, 21:02
Posty: 38
Skąd: Białystok
Auto: 6 2.0CD 136kM TOP

Postprzez ADi » 28 mar 2004, 01:26

GREGCH napisał(a):Mam usunięty katalizator a dokładniej mówiąc obudowa kata została a środek został przebity rurą na wylot. <kurczak>


i jak??? wszystko w porządalu??
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez ross » 3 kwi 2004, 16:12

Witam
Adi jak wytniesz kata to wypowiedz się na forum czy cos się dzieje ,ja mam Mazde z '93 roku i tez się nad tym zastanawiam .Prosze o wiadomość o wrażeniech .
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2003, 15:01
Posty: 35
Skąd: Bochnia
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI

Postprzez ross » 6 kwi 2004, 00:00

Witam
Dowiedziałem, się ze najlepiej usunąć kata tak jak "GREGCH" pisał poprzez przebicie go odpowiednią rurą,najlepiej wstawić ,a nie wycinać ,a po drugie wypalający się katalizator może zapchać ostatni tłumik i wtedy bedzie trzeba go wyrzucić.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2003, 15:01
Posty: 35
Skąd: Bochnia
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI

Postprzez mtaranti » 8 kwi 2004, 23:43

ja wyrzuciłem katalizator a na jego miejsce wrzuciłem strumienice o średnicy 50mm pasowała jak ulał oczywiście musiałem tylko dorobić kołnierze identyczne jak w katalizatorze (1,5 godz.) i odrazu pare km więcej dało się odczuć
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2004, 23:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez Danio » 12 kwi 2004, 21:20

GREGCH napisał(a):Ja też się przymierzam do wbicia w niego rury o odpowiedniej średnicy.
Ale to już betka w porównaniu do tego co wniej wymieniłem.
Apropo wiecie jak pomniejszyś spalanie auta z 17 litrów gazu na 12 literków w mieście?
Mnie się udało.
Zamieniłem skrzynie z automatu na manual.

Chłopie ( bez urazy ) jak to zrobiłeś i jaka kasa wchodzi w grę , co trzeba wymienić . Ja mam 626 GE 2,5 v6 94r. i też bym tak chciał chociaż moja żona nie jest za tym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2004, 18:00
Posty: 223
Skąd: Warszawa
Auto: mazda 626 2,5 v6

Postprzez Globy » 13 kwi 2004, 10:03

Jest taki warsztat kolo Bialegostoku, zamiana kosztuje 3000 zl. O ile pamietam, wstawia sie auto do warsztatu na 3 dni i nic Cie nie obchodzi, odbierasz je potem i jezdzisz. Na pewno takie zaklady sa w innych miastach Polski. Danio, nie jestes zadowolony z automatu?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez LoB » 13 kwi 2004, 11:59

hmmm.... i robia dziure w podlodze...i wkladaja pedal sprzegla..?? :|
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2004, 23:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje