Wymiana przegubu napędowego
1, 2
napewno jak widzę to przegub się kończy ( o ile stuka ) co do ceny ( wymiana 80 zl ) a przegub 160 JC ,GLo 200 lub HDK 260 zł
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Pewnie tak ! Ale wszystko zaczyna się od uszkodzonej oslony !
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
jaksa – a czy istnieje możliwość zdjęcia osłony i wyczyszczenia przegubu bez koniecznośći wymiany na nowy czy taka operacja wchodzi w grę?
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
- Od: 10 gru 2003, 17:02
- Posty: 641
- Skąd: Warszawa - Włochy
- Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP
dizzi napisał(a):jaksa – a czy istnieje możliwość zdjęcia osłony i wyczyszczenia przegubu bez koniecznośći wymiany na nowy czy taka operacja wchodzi w grę?
jak stuka to już nie
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
ja ostatnio też zauważyłem ze poszła mi manszeta z lewej strony, a ze byłem akurat na mazurach więc kupiłem w sklepie za 16,50pln i znalazłem warsztacik, gdzie wymieniono mi za 50 plnów (początkowa cena miała byc 30 ale gościu się narobił przeszło 2,5godziny)....
- Od: 13 sty 2004, 13:38
- Posty: 109
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0 cronos z LPG
masz już odpowiedz .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kiedyś już gdzieś to napisałem, ale nie było odzewu. Może podłączając się do tego postu zwrócę uwagę na moją skoromną osobę? Z góry dzięki za pomoc :
Mam zamiar wymienić oba przednie zewnętrzne przeguby na GLO (zgodnie z sugestiami Jaksy w którymś z postów). W jednym sklepie facet spytał się mnie ile mam ząbków 21 czy 22, bo to bardzo ważne. A skąd ja mam wiedzieć ile, skoro nie wymontowałem przegubu? Na razie chcę kupić, a wymienię kiedy będę miał czas. Może mi podpowiecie ile mam ząbków?
Jeszcze pytanko, jakiej firmy manszety polecacie, bo chyba GLO sprzedaje gołe przeguby?
Mam zamiar wymienić oba przednie zewnętrzne przeguby na GLO (zgodnie z sugestiami Jaksy w którymś z postów). W jednym sklepie facet spytał się mnie ile mam ząbków 21 czy 22, bo to bardzo ważne. A skąd ja mam wiedzieć ile, skoro nie wymontowałem przegubu? Na razie chcę kupić, a wymienię kiedy będę miał czas. Może mi podpowiecie ile mam ząbków?
Jeszcze pytanko, jakiej firmy manszety polecacie, bo chyba GLO sprzedaje gołe przeguby?
- Od: 29 kwi 2004, 07:08
- Posty: 58
- Skąd: Elbląg
- Auto: Mazda 323BG 1.3i 16V '92 Hatch
Jak dotąd zawsze była w komplecie z przegubemRobert W. napisał(a):jakiej firmy manszety polecacie, bo chyba GLO sprzedaje gołe przeguby?
Katalog zamiennika pokazuje dla silnika 1.3 16v 21 zębów a dla silnika 1.6 16v 22 zęby . Są czasami przypadki ze coś było wymieniane w napędach i moze być zonk , chyba lepiej będzie jak najpierw wymontujesz przegub a pozniej kupisz , ewentualnie dogadaj się z klientem ,wez 2 a drugi ( ten zly ) oddasz.Robert W. napisał(a): ile mam ząbków 21 czy 22,
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa, dzięki za odpowiedź , ale niestety już kupiłem. Facet powiedział, że w razie problemów wymieni mi na właściwe. W tych przegubach jest 21 ząbków.
W komplecie są: osłona, mały pierścień sprężynujący, smar, nakrętka, 2 opaski oraz oczywiście przegub (na zewnętrznej powierzchni obudowy widać ślady bardzo głębokiego hartowania bieżni kulek – "przebicia" hartowania oraz numer CVJ3239).
Teraz mam pytanko czy to rzeczywiście jest GLO jak mi obiecał facet. A oto wygląd pudełka:
The product of Timmen Group "Gennor"
Dwie nalepki:
1. Mazda 323 89/10 93/12
Przegub zewn.
GLO 53N
3239
2. CVJ3239
Czy to rzeczywiście GLO? . Nie ma numeru typu G1300(9?)GLO.
Za 1 przegub zapłaciłem 140 zł, choć cena wynosiła 150 zł, ale facet kazał kasjerce tyle policzyć, bo tak mi powiedział przez telefon.
W innym sklepie kupowałem kable Janmora (JP27) i choć kosztowały 62.45 zł, to policzono mi 60 zł, bo tyle powiedziano mi przez telefon.
Z góry dzięki za odpowiedź!
W komplecie są: osłona, mały pierścień sprężynujący, smar, nakrętka, 2 opaski oraz oczywiście przegub (na zewnętrznej powierzchni obudowy widać ślady bardzo głębokiego hartowania bieżni kulek – "przebicia" hartowania oraz numer CVJ3239).
Teraz mam pytanko czy to rzeczywiście jest GLO jak mi obiecał facet. A oto wygląd pudełka:
The product of Timmen Group "Gennor"
Dwie nalepki:
1. Mazda 323 89/10 93/12
Przegub zewn.
GLO 53N
3239
2. CVJ3239
Czy to rzeczywiście GLO? . Nie ma numeru typu G1300(9?)GLO.
Za 1 przegub zapłaciłem 140 zł, choć cena wynosiła 150 zł, ale facet kazał kasjerce tyle policzyć, bo tak mi powiedział przez telefon.
W innym sklepie kupowałem kable Janmora (JP27) i choć kosztowały 62.45 zł, to policzono mi 60 zł, bo tyle powiedziano mi przez telefon.
Z góry dzięki za odpowiedź!
- Od: 29 kwi 2004, 07:08
- Posty: 58
- Skąd: Elbląg
- Auto: Mazda 323BG 1.3i 16V '92 Hatch
Bo to jest numer w/g katalogu JC Auto.Robert W. napisał(a):Nie ma numeru typu G1300(9?)GLO.
Jak sam przegub jest srebrny to tak. Powinny byc napisy nabite gdzies na przegubie.Robert W. napisał(a):Czy to rzeczywiście GLO
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jazda próbnadizzi napisał(a):jak stwierdzić ktory przegub stuka
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dizzi, ale to jest proste, otwierasz okna na maxa , skręcasz koła np. w lewo ,ostro ruszasz i juz wiesz ktory stuka.Tę samą operacje wykonujesz na skręconych kołach w prawo. Spokojnie dasz sobie radę .dizzi napisał(a):gdyby to było takie proste to bym tu nie pisał.............
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dizzi, ale to jest proste, otwierasz okna na maxa , skręcasz koła np. w lewo ,ostro ruszasz i juz wiesz ktory stuka.Tę samą operacje wykonujesz na skręconych kołach w prawo. Spokojnie dasz sobie radę .
juz tak wcześniej probowałem ale nie moge namierzyć skąd dochodzi dżwięk wiec zapytałem ....
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
- Od: 10 gru 2003, 17:02
- Posty: 641
- Skąd: Warszawa - Włochy
- Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP
Że wsadzę swoje 3 grosze , u mnie w GE 626 też puka , i tu pytanie czy jeżeli puka mi przy skręcie w lewo to ze storony logicznej lewy do wymiany ale chcem się upewnić czy tym nalezy sie kierować
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
skręcasz w l lewo stuka prawy, i na odwrót.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości