Filtry LPG Stag 300
Strona 1 z 1
Witam! Posiadam mazde mx-3 1,6 16v z gazem sekwencyjnym stag 300, wymienilem jeden filtr przy parowniku (taki mniejszy) byl troche zasyfiały, jest jeszcze drugi filtr taki wiekszy , mam pytanie czy go tez tzreba wymienic, czy on ma wpływ na dynamike oraz spalanie? bo moja mazda potrafi mi spalic w miescie kolo 16l przy ekonomicznej jezdzie ;/ wiec troche nie halo,bo wiem ze w moim poprzednim aucie ktory mial instalacje chyba 2gen wymiana tego filtra na parowniku pomogla, poproawila sie dynamika oraz spalanie. Czy wina spalania moze lezec po stronie tego filtra (Taki wiekszy metalowy)
- Od: 27 mar 2009, 19:29
- Posty: 32
- Skąd: Włocławek
- Auto: MX-3 1,6 16v 1993r
tomek533 napisał(a):Czy wina spalania moze lezec po stronie tego filtra (Taki wiekszy metalowy)
...jak najbardziej tak. Ten filtr "większy" ( fazy lotnej ) wymienia się co ok. 15 tys km – czyli dwa razy częściej niż ten "przy parowniku" Po wymianie podjedź do gazowników i niech Ci "mapy" sprawdzą
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
Najlepiej wyjmij stary ( dwie opaski tylko trzeba poluzować ) , idź do sklepu i kup taki – koszt. ok 15 pln lub "alledrogo" :
http://www.allegro.pl/item758023836_fil ... tools.html
...a STAG 300 to nazwa centralki sterującej...
http://www.allegro.pl/item758023836_fil ... tools.html
...a STAG 300 to nazwa centralki sterującej...
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
tomek533 napisał(a):a ten filt fazy lotnej to tzreba kupic dedykowany
One są chyba uniwersalne. A należy o nim pamiętać. Nie zmieniany zasyfi wtryskiwacze, a szkoda trochę.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości