Jakie różnice między FS a FS2
1, 2
Czy ktoś wie jakie są różnice o ile w ogóle jakieś są między silnikami FS a FS2 Szukałem w Szukajce,ale nie znalazłem nic konkretnego.
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Nie wiem – nie spotkałem się z oznaczeniem FS2.
A jeśli chodziłoby o silnik FS 136KM to jest on "niemontowalny" w budzie GE.
Przede wszystkim ta wersja (136KM) jest na innym interfejsie niż "klasyczny" FS z GE. Bimbak kiedyś wałkował ten temat dokładnie.
A jeśli chodziłoby o silnik FS 136KM to jest on "niemontowalny" w budzie GE.
Przede wszystkim ta wersja (136KM) jest na innym interfejsie niż "klasyczny" FS z GE. Bimbak kiedyś wałkował ten temat dokładnie.
oznaczenie FS 2 znalazłem u siebie z przy aparacie zapłonowym a oznaczenie FS ma inny silnik,który oglądałem u swojego ojca stąd pytanie
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Chodzi o odlew na bloku?
Nie wiem co to, ale na pewno nie jest to inny silnik.
FS był produkowany w 1 wersji (w GE na Europę i USA) i ma 116KM. Tak w Cronosach, Specialach jak i w "zwykłych" 626 jest to ta sama jednostka napędowa.
Nie wiem co to, ale na pewno nie jest to inny silnik.
FS był produkowany w 1 wersji (w GE na Europę i USA) i ma 116KM. Tak w Cronosach, Specialach jak i w "zwykłych" 626 jest to ta sama jednostka napędowa.
Chodzi o odlew na bloku?
Tak No właśnie wiem,że była jedna wersja, ciekawe tylko po co robili FS i FS2 Chyba,że o czymś nie wiemy
Tak No właśnie wiem,że była jedna wersja, ciekawe tylko po co robili FS i FS2 Chyba,że o czymś nie wiemy
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
A może na innej części silnika jest FS 3 i jest to jakaś numeracja części montażowych?
oblivion napisał(a):A może na innej części silnika jest FS 3 i jest to jakaś numeracja części montażowych?
bardzo możliwe
szaman207, VIN wskazuje na:
Producer: Mazda Of motor Of corporation
Number of packages: 4
Color of the body: 16S Medium of blue of metallic
Color of the salon: GD9 Of blue/Off-black
Date of the production: 24.09.1997 Model: 626
Code of the body: GF (first generation of 04.1997-08.1999[gg])
FP, 1840, 4, 16V, DOHC
Jeśli chodzi o silniki FS to było ich kilka wersji, znaczy się podstawa była ta sama (mogły występować różnice np, stopień sprężania), a różniły się wersją ECU, mocą i latach produkcji, oraz w jakich autach występowały.
A takie występowały:
FS 2.0 16V 85KW 116KM 92-98r
FS1R 2.0 16V 90KW 122KM 99-00r
FS1R 2.0 16V 88KW 120KM 00-02r
FS2A 2.0 16V 85KW 116KM 99-08r
FS2B 2.0 16V 85KW 116KM 99-08r
FS2C 2.0 16V 100KW 136KM 99-08r
FS2C 2.0 16V 100KW 136KM 99-08r
FS31 2.0 16V 86KW 117KM 94-97r
FS4B 2.0 16V 83KW 113KM 99-02r
FS7E 2.0 16V 96KW 131KM 00-05r
FS7G 2.0 16V 96KW 131KM 00-08r
FS83 2.0 16V 86KW 117KM 91-97r
FS84 2.0 16V 86KW 117KM 91-97r
FSH9HP 2.0 16V 100KW 136KM 97-99r
FSJ1HP 2.0 16V 100KW 136KM 97-99r
FSJ2LP 2.0 16V 85KW 116KM 97-99r
FSJ4HP 2.0 16V 100KW 136KM 97-99r
FSS9 2.0 16V 85KW 115KM 97-99r
A takie występowały:
FS 2.0 16V 85KW 116KM 92-98r
FS1R 2.0 16V 90KW 122KM 99-00r
FS1R 2.0 16V 88KW 120KM 00-02r
FS2A 2.0 16V 85KW 116KM 99-08r
FS2B 2.0 16V 85KW 116KM 99-08r
FS2C 2.0 16V 100KW 136KM 99-08r
FS2C 2.0 16V 100KW 136KM 99-08r
FS31 2.0 16V 86KW 117KM 94-97r
FS4B 2.0 16V 83KW 113KM 99-02r
FS7E 2.0 16V 96KW 131KM 00-05r
FS7G 2.0 16V 96KW 131KM 00-08r
FS83 2.0 16V 86KW 117KM 91-97r
FS84 2.0 16V 86KW 117KM 91-97r
FSH9HP 2.0 16V 100KW 136KM 97-99r
FSJ1HP 2.0 16V 100KW 136KM 97-99r
FSJ2LP 2.0 16V 85KW 116KM 97-99r
FSJ4HP 2.0 16V 100KW 136KM 97-99r
FSS9 2.0 16V 85KW 115KM 97-99r
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
podlacze sie do kolegow bo nie moge znalesc nigdzie pomocy... posiadam mazde 626 Gf face lift z 99roku z silnikiem 2.0 i 116ps. Komputer ecu ktory mam to FS2A. Na serwisie mazdy powiedzieli mi ze jak zmienie na FS2C to bede mial 136 ps. niestety nie moge poradzic sobie z odpaleniem auta na tym komputerze. mam z mazdy kod do nauczenia kluczy ale nie moge wejsc w tryb serwisowy(5cio krotne szybkie przekrecanie kluczyka....). Na mazdzie tez nie moga sobie poradzic... prosze o pomoc....
- Od: 15 lip 2007, 16:26
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626GF 2,0i 99rok 136koni
W FS-ie 115KM, a FS-ie 136KM różnica jest też taka:
Skrzynia jest krótka, tzn. być może skrzynia jest ta sama (choć ma na 99% trochę inne przełożenia).
W FS-ie 115KM na 3-ce idzie jakieś 160km/h, a wersja 136KM ok. 150km/h, trzeba szybciej i częściej zmieniać biegi, takie jest odczucie jeżdżąc obydwoma wersjami
Przyjemniejsza jest wersja 115KM, ale jak ktoś lubi szaleć od świateł do świateł to lepsza będzie wersja H.P. czyli 136KM. Mocniejszym FS-em szybciej również się wyprzedza przy prędkości ok.80-120km/h, idzie odrazu a słabszy trzeba rozkręcać.
Skrzynia jest krótka, tzn. być może skrzynia jest ta sama (choć ma na 99% trochę inne przełożenia).
W FS-ie 115KM na 3-ce idzie jakieś 160km/h, a wersja 136KM ok. 150km/h, trzeba szybciej i częściej zmieniać biegi, takie jest odczucie jeżdżąc obydwoma wersjami
Przyjemniejsza jest wersja 115KM, ale jak ktoś lubi szaleć od świateł do świateł to lepsza będzie wersja H.P. czyli 136KM. Mocniejszym FS-em szybciej również się wyprzedza przy prędkości ok.80-120km/h, idzie odrazu a słabszy trzeba rozkręcać.
- Od: 26 cze 2007, 12:13
- Posty: 75
- Skąd: P-ń
- Auto: GF
roznice na kompie i skrzyni sie nie koncza, byl juz taki temat o roznicach tych dwoch silnikow, w 136 wystepowaly chyba tez inne walki rozrzadu
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mako napisał(a):roznice na kompie i skrzyni sie nie koncza
dokładnie i było już o tym
misio5986 napisał(a):Na serwisie mazdy powiedzieli mi ze jak zmienie na FS2C to bede mial 136 ps.
zmień szybko serwis ....
dziekuje za pomoc... dzisiaj udalo mi sie uruchomic ten komputer. w serwisie mazdy podali mi zly kod bo sie pomylili ale teraz jest juz dobrze. Auto jest mocniejsze co idzie odczuc szczegolnie na niskich obrotach. Roznicy w walkach weglug komputera serwisowego mazdy nie ma. sa te same silniki tylko rozne komputery. mimo to dziekuje za pomoc:)
- Od: 15 lip 2007, 16:26
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626GF 2,0i 99rok 136koni
misio5986 napisał(a):Roznicy w walkach weglug komputera serwisowego mazdy nie ma. sa te same silniki tylko rozne komputery
wg komputera serwisu mazdy moja 323F miala 4 filtry przeciw pylkowe , komputer swoje a fachowcy z forum swoje i kto ma racje roznice mozesz czuc bo pewnie masz teraz troche inny przebieg momentu obrotowego i mocy, przekonasz sie ile masz koni tylko w jeden sposob, jedz na hamownie i przebadaj madzie
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6