Objawy awarii koła dwumasowego? W wersji benz. go nie ma!

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez ptaku » 23 gru 2008, 23:37

Może zachowam się jak "rasowa blondynka" ale zacząłem szukać na googlach kompletów i...... czyżby ten silnik nie miał koła dwumasowego? <lol> Z tych stron wynika, że diesle maja dwumasówki a benzyniaki nie. A przecież mam benzyniaka. To co w takim razie dolega mojej Madzi skoro ma objawy kończącego się koła dwumasowego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 20:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez Globy » 23 gru 2008, 23:59

Właśnie tak czytam ten temat, i czytam... I widzę, że jest 2.0 16V (chociaż Diesel też jest 2.0 16V), widzę wersję TS (Diesel to chyba TS2?). Poduszka skrzyni lub silnika siada.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Gość » 24 gru 2008, 00:32

Globy napisał(a):widzę wersję TS (Diesel to chyba TS2?).

TS2 to poprostu lepsza wersja Mazdy. Ktora ma dodatkowo Bose,szyberdach,sub, itd. Wystepuje zarowno w dieslu jak i benzino. Ale to tylko tak dla rozjasnienia. Nie bede robil OT.
Gość
 

Postprzez Globy » 24 gru 2008, 00:58

Dzięki za wyjaśnienie <spoko>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez zoomol » 24 gru 2008, 19:49

O mamo... Dołączę się do tematu, bo jak byłem w ASO z moją Maździnką, to też mi powiedzieli że mam koło dwumasowe do wymiany.
Jeśli chodzi o objawy w moim przypadku, to (opiszę lakonicznie, bo nie jestem fachowcem):
– gdy jadę na jakimkolwiek biegu powyżej 1 i R to przy delikatnym wciśnięciu sprzęgła (na kilka milimetrów – zdarza mnie się zostawiać nogę "opartą" delikatnie na sprzęle) czuję jakieś "wibracje"? jakby jakiś tryb tarł o sprzęgło.
– samochód nie szarpie – nie miałem tak jeszcze w ogóle
– sprzęgło jest dość "długie" – tzn zaczyna "ciągnąć" praktycznie od podłogi, ale ciągnie przez kilkadziesiąt milimetrów a później jest jałowe (czuć tylko to bicie, wibracje...).

Czy w moim przypadku na pewno chodzi o dwumasówkę? ASO (bez ściemy) zaśpiewało mi 7,5k pln za wymianę kompletnego sprzęgła z robocizną. To jest jakaś przesada!!!!!!! Nie chce mi się wierzyć że tyle to kosztuje!!! Na allegro widziałem kompletne sprzęgło za 1,3k pln (http://www.allegro.pl/item498652786_mazda_6_diesel_sprzeglo_kompletne.html)

Sam już nic z tego nie qmam... Może coś podpowiecie...
Pozdrawiam
Zoomol

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 16:07
Posty: 214
Skąd: Poznań
Auto: M6 GG z 2003r., 2.0 CiTD 136KM

Postprzez Globy » 24 gru 2008, 20:04

To na pewno nie koło. Które ASO? Jaki masz przebieg?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez zoomol » 24 gru 2008, 20:09

ASO w Poznaniu/Baranowie.
Przebieg?? :| licznik pokazuje 130,600km ale kupując go wiem że był cofany (niestety :( ). Mogę przypuszczać, że mógł mieć przekulane przynajmniej 180,000 lub nawet 200,000 – ale pewności nie mam.
Pozdrawiam
Zoomol

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 16:07
Posty: 214
Skąd: Poznań
Auto: M6 GG z 2003r., 2.0 CiTD 136KM

Postprzez Enduro » 24 gru 2008, 21:13

zoomol napisał(a):.....ASO (bez ściemy) zaśpiewało mi 7,5k pln za wymianę kompletnego sprzęgła z robocizną. To jest jakaś przesada!!!!!!! Nie chce mi się wierzyć że tyle to kosztuje!!! Na allegro widziałem kompletne sprzęgło za 1,3k pln (http://www.allegro.pl/item498652786_mazda_6_diesel_sprzeglo_kompletne.html)
.

to inny model Mazdy po lifcie!!
i chyba nie pasuje
mam uzywke kpl. po ok.67000 km
na 100%okay
i jutro jade do P-nia i moge ten kpl. zabrac
koszt i detale na PW
pozdr
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Gość » 25 gru 2008, 10:43

Globy napisał(a):Poduszka skrzyni lub silnika siada.

podtrzymuje.
Gość
 

Postprzez kiero » 25 gru 2008, 11:17

zoomol napisał(a):Czy w moim przypadku na pewno chodzi o dwumasówkę? ASO (bez ściemy) zaśpiewało mi 7,5k pln za wymianę kompletnego sprzęgła z robocizną. To jest jakaś przesada!!!! Nie chce mi się wierzyć że tyle to kosztuje!! Na allegro widziałem kompletne sprzęgło za 1,3k pln


Nowy zamiennik sprzęgła (komplet)np LUK to jakieś 1200 zł plus dwumas jakieś 2100 zł no i plus robocizna, tak mi się mniej więcej zdaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2007, 14:54
Posty: 114
Skąd: Kraków
Auto: M6 2.0 CD 136KM 2003r. GY

Postprzez zoomol » 25 gru 2008, 11:29

kiero napisał(a):Nowy zamiennik sprzęgła (komplet)np LUK to jakieś 1200 zł plus dwumas jakieś 2100 zł no i plus robocizna


no ok, ale 3300 + robocizna nie dadzą razem 7500pln nieprawdaż?

Jak na razie Enduro rzucił dobrą propozycję (dzięki ;)), więc na nówkę nie liczę – bo przy końcu roku z kasą bywa różnie... ;)
Pozdrawiam
Zoomol

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 16:07
Posty: 214
Skąd: Poznań
Auto: M6 GG z 2003r., 2.0 CiTD 136KM

Postprzez ptaku » 25 gru 2008, 19:01

Ja bym używanego zestawu nie kupił... za robocizne mało nie zapłacisz a używany komplet pewnie też swoje kosztuje. Wydasz powiedzmy 2500 z robocizną i się okaże że za 50000km będziesz wymieniał na nowo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 20:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez Gość » 25 gru 2008, 19:56

ptaku napisał(a):Ja bym używanego zestawu nie kupił... za robocizne mało nie zapłacisz a używany komplet pewnie też swoje kosztuje. Wydasz powiedzmy 2500 z robocizną i się okaże że za 50000km będziesz wymieniał na nowo

dokladnie. Ja tez bym nie zakladal uzywanego shitu.
Jesli jestes pewny ze pada sprzeglo,skontaktuje sie ze mna na PW to podam Ci adres do firmy wysylkowej z Londynu,maja sprzeglo do Mazdy i duzo czesci do japoncow. Firma sprawdzona przeze mnie. Nie ma obaw,przsylka max 48 godz.
Pozdro.
Gość
 

Postprzez DeadlY » 26 gru 2008, 02:51

ptaku napisał(a):Druga rzecz która mnie niepokoi to dziwny metaliczny dźwięk przy niskich obrotach np. jadąc na 2 (lub 3) biegu przy ok 1000-1500obrotów(zdarza mi się tak jeździć w korkach). W momencie zdecydowanego wciśnięcia pedału gazu słychać ten dziwny metaliczny dźwięk. Auto nie dławi się, przyśpiesza idealnie ale słychać przez chwilę ten dźwięk.

W diselu te obroty to moze i by przeszly ale w benzynie? ten dziwny metaliczny dzwiek to moga byc zawory :P jezdzac benzyna 1000-1500 obrotow to zameczysz silnik, bez obrazy, ale az sie scyzoryk w kieszeni otwiera :P
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 10:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez Enduro » 26 gru 2008, 18:48

ptaku napisał(a):Ja bym używanego zestawu nie kupił... za robocizne mało nie zapłacisz a używany komplet pewnie też swoje kosztuje. Wydasz powiedzmy 2500 z robocizną i się okaże że za 50000km będziesz wymieniał na nowo.


to jest trafne polecenie
aby kpl. zamontować nowe!
jeśli kasa nie gra roli lub jest nieistotna,
to nie ma co się zastanawiać
no ale koszt nowego zestawu jest
wg. mnie brutalny..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 27 gru 2008, 12:21

Enduro tak samo jak u mnie jest 4 osoby w aucie popuszczambez gazu sprzeglo i zaczyna mi wpadac w wibracje ale mam wrazenie jak by poducha padla bo jak stoje na postoju na biegu jalowym to troszke mi autkiem telepie nie jest to jakies denerwujace i czy normalne ale wiem ze w benzynie nic nie trzecie jak siedzialem
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 20:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Gość » 27 gru 2008, 15:16

Ukman napisał(a):mam wrazenie jak by poducha padla bo jak stoje na postoju na biegu jalowym to troszke mi autkiem telepie

to jest poduszka,takie sa jej objawy. Z czasem bedzie bardziej sie trzesla.
Gość
 

Postprzez Krisek » 31 gru 2008, 23:47

ja wymienialem w 3 poduszke...

US wersje niewiem czy maja takie same poduszki ale jest bardzo popularne ze padaja one sa wypelnione olejem wiec latwo sprawdzic czy jest ok czy nie ?
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 06:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez Andrew_War » 4 sty 2009, 22:23

A ja właśnie regeneruję dwumasówkę za 500zł+tarcza nowa i łożysko wyciskowe zobaczę po zmontowaniu efekty na koniec tygodnia(robocizna moja).
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 08:51
Posty: 27
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 MZR-CD 136 KM

Postprzez Enduro » 5 sty 2009, 04:34

Andrew_War napisał(a):A ja właśnie regeneruję dwumasówkę za 500zł+tarcza nowa i łożysko wyciskowe zobaczę po zmontowaniu efekty na koniec tygodnia(robocizna moja).
Pozdrawiam

czekam na info..o efektach
bo to nie jest takie proste..
ta regeneracja 2M..
zakladam sie o standart. flaszke,
ze bedzie p reg. szarpalo przy ruszaniu....
ale oczywiscie zycze powodzenia
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6