Zawór SPV
Tłumaczenie wg. Google Translatora
Czeski > Polski:
EDU Denso ofertę jednostek dla samochodów z silnikiem Isuzu OPEL 1.7 DI i 1.7 DTI (ASTRA, CORSA, COMBO, Meriva)
PLU wytwarzania abs słowa bez VAT
096500-6001 Pompa wtryskowa ECDV5P 1998> 01 Denso 66 000,00 Kč
096500-6020 Pompa wtryskowa ECDV5P 2001> Denso 66 000,00 Kč
098300-0160 VENTIL SPV JEDNOSTKI EDU Denso 8 590,00 Kč
B01901D VSTŘIKOVAČ dwóch DELPHI 4 615,00 Kč
HRD601 VSTŘIKOVAČ – Pilne B01901D DELPHI 3 662,00 Kč
L078PBD Jets DELPHI 1 012,00 Kč
16267710 napięcia MODUŁ JEDNOSTKI EDU DELPHI 17 900,00 Kč
Nieprzestrzeganie jest bardzo często, diagnozy rozpoznać pomyłka z oznaczeniem P0251.
Jeśli samochód nie uruchomi się na wszystkich, jest przede wszystkim błędów w kierownicy zaworu SPV jednostki EDU
(jest on wadliwy, wymiany potrzebne), jeśli samochód zaczyna się trudności, jest on wadliwy zawór SPV.
Rosyjski > Polski
098300-0160 Denso V5P Kontroli. Cewka Opel Astra 4EE2
Denso 098300-0200 menedżera Elektrozawór V5 MAZDA
Niemiecki>Polski:
Denso 098300-0200 numer części lub kiedykolwiek 098300-0120 Pompa zbudowana jest nadal tauschbar
W dwóch miejscach pojawiła się Astra. Może w tych silnikach Isuzu montowanych w Oplach są te same/podobne pompy Denso?
Czeski > Polski:
EDU Denso ofertę jednostek dla samochodów z silnikiem Isuzu OPEL 1.7 DI i 1.7 DTI (ASTRA, CORSA, COMBO, Meriva)
PLU wytwarzania abs słowa bez VAT
096500-6001 Pompa wtryskowa ECDV5P 1998> 01 Denso 66 000,00 Kč
096500-6020 Pompa wtryskowa ECDV5P 2001> Denso 66 000,00 Kč
098300-0160 VENTIL SPV JEDNOSTKI EDU Denso 8 590,00 Kč
B01901D VSTŘIKOVAČ dwóch DELPHI 4 615,00 Kč
HRD601 VSTŘIKOVAČ – Pilne B01901D DELPHI 3 662,00 Kč
L078PBD Jets DELPHI 1 012,00 Kč
16267710 napięcia MODUŁ JEDNOSTKI EDU DELPHI 17 900,00 Kč
Nieprzestrzeganie jest bardzo często, diagnozy rozpoznać pomyłka z oznaczeniem P0251.
Jeśli samochód nie uruchomi się na wszystkich, jest przede wszystkim błędów w kierownicy zaworu SPV jednostki EDU
(jest on wadliwy, wymiany potrzebne), jeśli samochód zaczyna się trudności, jest on wadliwy zawór SPV.
Rosyjski > Polski
098300-0160 Denso V5P Kontroli. Cewka Opel Astra 4EE2
Denso 098300-0200 menedżera Elektrozawór V5 MAZDA
Niemiecki>Polski:
Denso 098300-0200 numer części lub kiedykolwiek 098300-0120 Pompa zbudowana jest nadal tauschbar
W dwóch miejscach pojawiła się Astra. Może w tych silnikach Isuzu montowanych w Oplach są te same/podobne pompy Denso?
Pozdrawiam,
Szusz
Szusz
- Od: 21 sie 2008, 10:45
- Posty: 28
- Skąd: Mysłowice
- Auto: KIA Cee'd SW 1.6 benzyna
jedno mnie zastanawia
dlaczego DENSO Czechy twierdzi , że zawór SPV od opla pasuje do MAZDA 626
i to samo mówi gość od pomp z Krotoszyna
szkoda , że nikt kto ma taki zawór od opla nie napisał jak się sprawuje
droga impreza
jeżeli to nie ten zawór
ps. wygląda tak samo
RIKI
pisałem na priva
dlaczego piszesz, że to całkiem inny SPV i TCV?
wiem , że ma inny symbol
ale czym się różni? – może zwyczajnie inna generacja to inny symbol a różnica tylko w nic nieznaczących szczegółach
pompy V5 i V5P są dość podobne
dlaczego DENSO Czechy twierdzi , że zawór SPV od opla pasuje do MAZDA 626
i to samo mówi gość od pomp z Krotoszyna
szkoda , że nikt kto ma taki zawór od opla nie napisał jak się sprawuje
droga impreza
jeżeli to nie ten zawór
ps. wygląda tak samo
RIKI
pisałem na priva
dlaczego piszesz, że to całkiem inny SPV i TCV?
wiem , że ma inny symbol
ale czym się różni? – może zwyczajnie inna generacja to inny symbol a różnica tylko w nic nieznaczących szczegółach
pompy V5 i V5P są dość podobne
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
Pogooglalem troche i udalo mi ustalic co nastepuje:
1. Silnik 4EE2, o ktorym mowa wyzej to silnik Circle L produkowany przez Isuzu Motors Polska ma 75KM i pojemnosc 1.7 l.
2. Pogrzebalem tez troche w katalogu EPC3 Opla (akurat mam do tego dostep ) i znalazlem cos takiego "Zawór, Nadmiarowy, Pompa wtryskowa" numer części to 97216274, a katalogowy to 8 19 486. Być może jest to właśnie nasz SPV
1. Silnik 4EE2, o ktorym mowa wyzej to silnik Circle L produkowany przez Isuzu Motors Polska ma 75KM i pojemnosc 1.7 l.
2. Pogrzebalem tez troche w katalogu EPC3 Opla (akurat mam do tego dostep ) i znalazlem cos takiego "Zawór, Nadmiarowy, Pompa wtryskowa" numer części to 97216274, a katalogowy to 8 19 486. Być może jest to właśnie nasz SPV
Pozdrawiam,
Szusz
Szusz
- Od: 21 sie 2008, 10:45
- Posty: 28
- Skąd: Mysłowice
- Auto: KIA Cee'd SW 1.6 benzyna
Szusz napisał(a):części nie będą pasować
Andrzej1971 napisał(a):może zwyczajnie inna generacja to inny symbol a różnica tylko w nic nieznaczących szczegółach
To są zupełnie inne zawory... j/w
Andrzej1971 napisał(a):RIKI
pisałem na priva
Nic nie dostałem
Szusz napisał(a):Porównywałeś obydwa zawory organoleptycznie
Organoleptycznie to są takie same... ale maja zupełnie inną charakterystykę pracy..
Panowie SPV i TCV pasuje do DiTD TYLKO od DiTD... amen
Czy ktoś może mi powiedzieć czy zawór spv może sie zaciąć i zacząć działać po ostukaniu go? Czy są w pompie jakięś inne zawory? Miałem problemy z odpaleniem zimnego silnika na małym minusie i z szarpaniem podczas jazdy aż do rozgrzania sie autka, w serwisie powiedzieli że ostukali zawór w pompie i wszystko ok! Czy to możliwe?
- Od: 19 lis 2008, 22:53
- Posty: 22
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW
czeskie DENSO pisze, że
098300-0120 – Mazda DITD €uro 2 --> 098300-0160
098300-0160 – Opel 1,7 DI, DTI
098300-0200 – Mazda DITD €uro 3 --> 098300-0160
RIKI pisze , że nie są to zamienniki
nadal się nie zdecydowałem, ale dynia dymi
ceny mam już trzy
1025zł – podobno nie to SPV ale napewno to SPV javascript:emoticon('<glupek2>')
1350zł – Kusząca propozycja
1710zł oficjalny dystrybutor – drogo ale pewniak
098300-0120 – Mazda DITD €uro 2 --> 098300-0160
098300-0160 – Opel 1,7 DI, DTI
098300-0200 – Mazda DITD €uro 3 --> 098300-0160
RIKI pisze , że nie są to zamienniki
nadal się nie zdecydowałem, ale dynia dymi
ceny mam już trzy
1025zł – podobno nie to SPV ale napewno to SPV javascript:emoticon('<glupek2>')
1350zł – Kusząca propozycja
1710zł oficjalny dystrybutor – drogo ale pewniak
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
Ostatnia wersja u mnie za 1420zł brutto ... Mogę wystawić na allegro.pl lub poprzez sklep internetowy www.esklep.hoffman.auto.pl
- Od: 20 lis 2008, 13:30
- Posty: 13
- Skąd: Rzeszów
jeżeli kogoś to interesuje
czasami wymagany jest numer pompy -np. Hoffman
czytałem jeden opis gdzie na pompie jest ten numer
ale dopiero jak zobaczyłem foto pompy – trudno znaleźć
szkoda, że nie umiem wkleić foto
jak aukcja wygaśnie to koniec z tym zdjęciem
czasami wymagany jest numer pompy -np. Hoffman
czytałem jeden opis gdzie na pompie jest ten numer
ale dopiero jak zobaczyłem foto pompy – trudno znaleźć
szkoda, że nie umiem wkleić foto
jak aukcja wygaśnie to koniec z tym zdjęciem
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
i inne pytanie
SPV 09800-0200 EURO3
SPV 09800-0120 EURO2
czy one sa zamienne? – czy mogę 120 (1350zł) dać tam gdzie wcześniej był 200(1420zł)?
jak je rozróżnić? czy jest różnica w spalaniu?(euro2 i 3 to norma emisji spalin – więc ma chyba coś wspólnego ze spalaniem)
SPV 09800-0200 EURO3
SPV 09800-0120 EURO2
czy one sa zamienne? – czy mogę 120 (1350zł) dać tam gdzie wcześniej był 200(1420zł)?
jak je rozróżnić? czy jest różnica w spalaniu?(euro2 i 3 to norma emisji spalin – więc ma chyba coś wspólnego ze spalaniem)
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
Jeżeli chodzi o dobieranie zaworów:
Dla nas wyznacznikiem w dobieraniu jest numer pompy – emblemat na korpusie pompy
Każdy inny sposób niesie ze sobą ryzyko złego dobrania, a nie chciałbym mieć do czynienia z klientem który wydaję półtora tysiąca złoty za zawór który może wsadzić sobie w ... --> więc poprostu nie chcę gdybać który to może być SPV. Dla serwisów naprawiających pompy czy też wtryskiwacze wyznacznikiem jest numer pompy.... to jak VIN w serwisach samochodowych.
W mazdach 626 były dwa rodzaje pomp końcówka 5020 i 5001 – zawory SPV są w tej samej cenie, ale różnią się parametrami.
Dla nas wyznacznikiem w dobieraniu jest numer pompy – emblemat na korpusie pompy
Każdy inny sposób niesie ze sobą ryzyko złego dobrania, a nie chciałbym mieć do czynienia z klientem który wydaję półtora tysiąca złoty za zawór który może wsadzić sobie w ... --> więc poprostu nie chcę gdybać który to może być SPV. Dla serwisów naprawiających pompy czy też wtryskiwacze wyznacznikiem jest numer pompy.... to jak VIN w serwisach samochodowych.
W mazdach 626 były dwa rodzaje pomp końcówka 5020 i 5001 – zawory SPV są w tej samej cenie, ale różnią się parametrami.
- Od: 20 lis 2008, 13:30
- Posty: 13
- Skąd: Rzeszów
Witam,
uff, przebrnalem przez wszystkie strony (posty) tego tematu, bardzo duzo przydatnej wiedzy
Jednak kilkakrotnie byl poruszany temat madzi odpalajacej bez problemow i gasnacej zaraz po odpaleniu, ale niestety bez odpowiedzi.
moj przypadek wlasnie taki jest, odpala bez problemow niezaleznie od temperatury (powietrza/silnika), niestety zaraz po odpaleniu gasnie, odpalam ponownie i znowu gasnie i tak kilka razy, az utrzyma wolne obroty, po ok. 3 minutach zwiekszam obroty do 1800-2000, aby autko rozgrzac, lecz po dodaniu gazu, autko gasnie, po odpaleniu i dodaniu gazu ponownie utrzymuje te 2000 z czkawka a czasem gasnie, az do momentu jak sie rozgrzeje, wtedy juz wszystko dziala bez problemowo i nie widze zadnych anomalii. I tak sie juz bawie od 3 tygodni. Mechanik stwierdzil, ze to SPV, a u niego taka przyjemnosc 1200 PLN, poradzil mi jednak, zeby dodac MIXOL do baku, ok. 05 litra na bak. Twierdzi, ze moze sie nasmaruje.
I tutaj pytania:
1. Czy to moze byc SPV, co ewentualnie innego?
2. Czy MIXOL w baku nie uszkodzi czegos?
Dziekuje z gory za info.
Pozdrawiam!
uff, przebrnalem przez wszystkie strony (posty) tego tematu, bardzo duzo przydatnej wiedzy
Jednak kilkakrotnie byl poruszany temat madzi odpalajacej bez problemow i gasnacej zaraz po odpaleniu, ale niestety bez odpowiedzi.
moj przypadek wlasnie taki jest, odpala bez problemow niezaleznie od temperatury (powietrza/silnika), niestety zaraz po odpaleniu gasnie, odpalam ponownie i znowu gasnie i tak kilka razy, az utrzyma wolne obroty, po ok. 3 minutach zwiekszam obroty do 1800-2000, aby autko rozgrzac, lecz po dodaniu gazu, autko gasnie, po odpaleniu i dodaniu gazu ponownie utrzymuje te 2000 z czkawka a czasem gasnie, az do momentu jak sie rozgrzeje, wtedy juz wszystko dziala bez problemowo i nie widze zadnych anomalii. I tak sie juz bawie od 3 tygodni. Mechanik stwierdzil, ze to SPV, a u niego taka przyjemnosc 1200 PLN, poradzil mi jednak, zeby dodac MIXOL do baku, ok. 05 litra na bak. Twierdzi, ze moze sie nasmaruje.
I tutaj pytania:
1. Czy to moze byc SPV, co ewentualnie innego?
2. Czy MIXOL w baku nie uszkodzi czegos?
Dziekuje z gory za info.
Pozdrawiam!
Jasqlek
- Od: 6 maja 2007, 16:36
- Posty: 11
- Skąd: Kraków/Rzeszów
- Auto: 626 GF DiTD (1999)
Na czym polega róznica w parametrach – fizycznych, elektrycznych, charakterystyka częstotliwości, zasilania itp.?hoffman.auto.pl napisał(a):5020 i 5001 – zawory SPV są w tej samej cenie, ale różnią się parametrami.
Czy to znaczy, że zamiana rodzaju SPV może spowodować, że silnik nie odpali wcale? (ludzie podmieniali zawory i bywało różnie z tym). Czy zawory mają jakąś cechę charakterystyczną (numery?), po których idzie poznać bez rozkręcania, który jest który i do której pompy?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości