Kompatybilność części z innych modeli do GC/GD/GV
Czy ktoś wie, czy da się zamontować i czy będą poprawnie działały kierunkowskazy boczne z 626 GE w GD?
Jaki jest też rozstaw śrubek montażowych w GE?
Tak pytam, bo te białe sto razy lepiej wyglądają niż pomarańcze.
Jaki jest też rozstaw śrubek montażowych w GE?
Tak pytam, bo te białe sto razy lepiej wyglądają niż pomarańcze.
- Od: 1 maja 2004, 15:28
- Posty: 12
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 D '91
Plastus pozwol ze dołacze sie do tematu
Ja tesh jestem zainteresowany tymi kierunkami Kiedys widzialem biale kierunki w mazdzie 323 BG. Z tego co wiem to sa one takie same jak w 626 GD, moze ktos wie gdzie moge cos takiego dostac??, w necie nic nie znalazlem Plastus mysle ze one tesh byly by dobre, a bardziej pasowaly by do naszych mazdek, bo GE ma troche inny ksztalt i sa bardziej okragle.
Z gory dzieki za odpowiedz
Ja tesh jestem zainteresowany tymi kierunkami Kiedys widzialem biale kierunki w mazdzie 323 BG. Z tego co wiem to sa one takie same jak w 626 GD, moze ktos wie gdzie moge cos takiego dostac??, w necie nic nie znalazlem Plastus mysle ze one tesh byly by dobre, a bardziej pasowaly by do naszych mazdek, bo GE ma troche inny ksztalt i sa bardziej okragle.
Z gory dzieki za odpowiedz
W 626 GE kierunki boczne są montowane na zatrzask (wciskane)
- Od: 8 gru 2004, 17:30
- Posty: 7
- Auto: mazda 626 GE 2.0 FS
witam,
tak się zasatanawiam nad zmaną karoseri z mojej "pordzewiałej" madzi. Mam tylko mały problem, bo nie mogę znaleść diesla w UE za rozsądne pieniądze (generalnie wogóle nie widzę diesla). Jest za to DUŻO benzyn i w tym zapytuję czym się różni czy można do karoserii benzyny diesla?
Pomóżcie mędrcy.
tak się zasatanawiam nad zmaną karoseri z mojej "pordzewiałej" madzi. Mam tylko mały problem, bo nie mogę znaleść diesla w UE za rozsądne pieniądze (generalnie wogóle nie widzę diesla). Jest za to DUŻO benzyn i w tym zapytuję czym się różni czy można do karoserii benzyny diesla?
Pomóżcie mędrcy.
- Od: 19 mar 2004, 15:51
- Posty: 145
- Skąd: okolice W-wy
- Auto: mazda 626 GD RF7 2D 5d '91
niczym
różnice występują w wyposażeniu karoserii
a to masz na starej budzie
różnice występują w wyposażeniu karoserii
a to masz na starej budzie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
A nie szkoda Ci troche utraconej mocy?
Poza silnikiem trzeba zmienic skrzynie biegow, zapewne polosie i piasty. Zaoszczedz pieniadze na zakupie benzyniaka, na nieprzekladaniu silnika i bebechow i zaloz sobie za te pieniadze wtrysniety gaz. Roznicy w mocy i spalaniu w stosunku do benzyny praktycznie nie ma. Strzal tez jest wykluczony. A jezdzisz za podobne pieniadze jak wolowatym dieslem. Za to szybciej
Poza silnikiem trzeba zmienic skrzynie biegow, zapewne polosie i piasty. Zaoszczedz pieniadze na zakupie benzyniaka, na nieprzekladaniu silnika i bebechow i zaloz sobie za te pieniadze wtrysniety gaz. Roznicy w mocy i spalaniu w stosunku do benzyny praktycznie nie ma. Strzal tez jest wykluczony. A jezdzisz za podobne pieniadze jak wolowatym dieslem. Za to szybciej
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
karoseria to pryszcz
masz wszystkie punkty mocowan dla każdej wersji
róznice są w pozostałych elementach
wiadomo mocowanie układu napedowego
układ elektryczny
wydech
zbiornik paliwa?
np: u mnie filtr paliwa jest inny dla wersji z ABS i bez tego układu
ale to wszystko masz na swojej budzie
masz wszystkie punkty mocowan dla każdej wersji
róznice są w pozostałych elementach
wiadomo mocowanie układu napedowego
układ elektryczny
wydech
zbiornik paliwa?
np: u mnie filtr paliwa jest inny dla wersji z ABS i bez tego układu
ale to wszystko masz na swojej budzie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
idąc dalej... zastanawiam się nad zamianą budy go:
ZA
1. amorki padły – jkaieś 600pln + gumy + robota
2. trochę poobijana
3. rdza juz wychodzi
PRZECIW:
1. diesel i ma jedyne 245 tys
2. 5 drzwi
3. przyzwyczajenie i sentyment...
I CO ROBIĆ
ZA
1. amorki padły – jkaieś 600pln + gumy + robota
2. trochę poobijana
3. rdza juz wychodzi
PRZECIW:
1. diesel i ma jedyne 245 tys
2. 5 drzwi
3. przyzwyczajenie i sentyment...
I CO ROBIĆ
- Od: 19 mar 2004, 15:51
- Posty: 145
- Skąd: okolice W-wy
- Auto: mazda 626 GD RF7 2D 5d '91
wymontuj co sie da i sprzedaj w polsce a za to napewno kopisz madzie w niemczech ja za ssam silnik do diesla dalem 2000zeta mnie chyba te to czeka bo z przodu mam masakre niby wyglada dobrze ale blacharz powiedzial mi ze niedlogo sie w pol zlamie
strucel po wielu transplantacjach ale udanych
- Od: 3 wrz 2004, 13:54
- Posty: 79
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626GV 1991 2.0d
Witam.
Czy ktos potrafi stwierdzić czy lusterka zewnętrzne w 626 GD ('91) oraz w mx-6
są takie same? Mam właśnie 626 GD i chciałbym założyć elektryczne (na allegro
widziałem od mx-6) i nie wiem czy pasują (sprzedający też nie wie).
Pozdrawiam.
Czy ktos potrafi stwierdzić czy lusterka zewnętrzne w 626 GD ('91) oraz w mx-6
są takie same? Mam właśnie 626 GD i chciałbym założyć elektryczne (na allegro
widziałem od mx-6) i nie wiem czy pasują (sprzedający też nie wie).
Pozdrawiam.
-
kuba_527
napewno nie
Popierwsze inny ksztaut, po drugie inna elektronika i złącza
Popierwsze inny ksztaut, po drugie inna elektronika i złącza
Waluś napisał(a):napewno nie
Popierwsze inny ksztaut, po drugie inna elektronika i złącza
Troche sie nie zgodze. Oczywiscie sprawa wymaga weryfikacji, ale wg. mojego manuala "drutologia" jest taka sama niezaleznie od wersji nadwozia. Jezeli chodz o ksztalt lustra to nasz polski BHMD tez nie rozroznia nadwozi. Tak na marginesie elektryczne lustro kosztuje okolo 180 zl.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
es napisał(a):Tak na marginesie elektryczne lustro kosztuje okolo 180 zl.
Drutologia w moim coupe była ta sama.
Ja za elektryczne zapłaciłem 110 zł w Japparcie. Co do kształtu – jest troszkę inny, natomiast jest jeszcze sprawa innego ksztaltu plastiku mocowanego do nadwozia. Niby wszystko OK, trzyma ale jest jedna zasadnicza różnica – w Coupe plastik jest trókątny i w całości mieści się pomiędzy listwami okna bocznego. Lusterko które zakupiłem ma większe dolną część (zachodzi na listwę) – więc lekko odstaje – ja na przykłąd zauważyłem to po około 11 miesiącach więc za bardzo nie rzuca się to w oczy... Ale jednak jest różnica...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Kuźwa moment, chyba kogoś w błąd wprowadziłem
myślałem o MX6 GE a nie GD sorki
Faktycznie mogą być takie same, bo w zasadzie różnicy nie widze, Jeśli oba są coupe, to drzwi mają idento więc w zasadzie mogą pasować, natomiast od MX może nie pasować do Sedana czy Hatchbeka, bo mamy inny kształt ramek w drzwi, ale samo lustro jest idento. Ale jak by dobrze pokombinować to pewnie dało by sie zlożyć z dwóch jedno
myślałem o MX6 GE a nie GD sorki
Faktycznie mogą być takie same, bo w zasadzie różnicy nie widze, Jeśli oba są coupe, to drzwi mają idento więc w zasadzie mogą pasować, natomiast od MX może nie pasować do Sedana czy Hatchbeka, bo mamy inny kształt ramek w drzwi, ale samo lustro jest idento. Ale jak by dobrze pokombinować to pewnie dało by sie zlożyć z dwóch jedno
prośbka:czy pasuje rozrusznik z mazdy 626 r.92 ( nie mam teraz zadnych innych danych) do mojej gd 1990
gdzie szukac czesci w wawie lub okolicach-nowe czy uzywane...
prosze o info...
Edit mariusz.grzyb :
Poprawiłem temat, na przyszłość przestrzegaj regulaminu
gdzie szukac czesci w wawie lub okolicach-nowe czy uzywane...
prosze o info...
Edit mariusz.grzyb :
Poprawiłem temat, na przyszłość przestrzegaj regulaminu
- Od: 14 lut 2004, 12:10
- Posty: 142
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v
Wczoraj kolega ( "złota raczka") przyniósl mi rozrusznik z mazdy 626 z 92-produkcja mistsubishi oznaczony symbolem S f240 i załozyl zamist tego który miałem .Przy demontowaniu tego który miałem,stweirdził ze jest "jakis mały i raczcej nie jest z tego modelu który mam " ( tez mitsubishi oz. nr G FE1H).Zaznaczam ze 2 mies temu robilem rozrusznik u zaufanego elektryka,ale po miesiącu zaczął "zgrzytac,bendiks nie odbijał"-i juz nie jest tym zaufanym!!-ale to gwoli scisłosci.
Po wymianie rozrusznika na ten S fe240 zauważyłem:
-ma on całkiem innym dzwiek uruchamiania niz ten poprzedni-jest taki jakiby bardziej "basowy',słyszalny u nowszych samochodów
-ale np.rano jak chciałem uruchomic auto,to rozrusznik "zdławił" sie,poczym zakręcił normalnie.
Mój kolega stweirdził ze rozrusznik jest dobry( uzwyany tylko rok,po czym mazda miala dzwon i lezał wymontowany) a te zadławienie nie jest spowodowane rozrusznikiem( akumul.mam nowy-3 mies.) a np.trzeba ustawic zaplon( nie ustawiałem od zakupu mazdy czyli od 5 lat)
I tearz mam znowu problem:
-czy miałem zmaontowany zły rozrusznik?
-czy ten ktory mi zamontowal jest prawidłowym do mojej mazdy626 1990 2.0 gaznik gd 12 v silnik FE ? (S F240) a jesli nie to skoro działa to moge go uzywac..
-te "dławienie' czym moze byc spowodowane jesli wykluczyć rozrusznik i akumulator?
Prosze o opinie-albo raczej fakty....dziekuje
Po wymianie rozrusznika na ten S fe240 zauważyłem:
-ma on całkiem innym dzwiek uruchamiania niz ten poprzedni-jest taki jakiby bardziej "basowy',słyszalny u nowszych samochodów
-ale np.rano jak chciałem uruchomic auto,to rozrusznik "zdławił" sie,poczym zakręcił normalnie.
Mój kolega stweirdził ze rozrusznik jest dobry( uzwyany tylko rok,po czym mazda miala dzwon i lezał wymontowany) a te zadławienie nie jest spowodowane rozrusznikiem( akumul.mam nowy-3 mies.) a np.trzeba ustawic zaplon( nie ustawiałem od zakupu mazdy czyli od 5 lat)
I tearz mam znowu problem:
-czy miałem zmaontowany zły rozrusznik?
-czy ten ktory mi zamontowal jest prawidłowym do mojej mazdy626 1990 2.0 gaznik gd 12 v silnik FE ? (S F240) a jesli nie to skoro działa to moge go uzywac..
-te "dławienie' czym moze byc spowodowane jesli wykluczyć rozrusznik i akumulator?
Prosze o opinie-albo raczej fakty....dziekuje
- Od: 14 lut 2004, 12:10
- Posty: 142
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v
tak
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6