Witam
Zakupiłem zegary Digital od wersji USA po rozebraniu pierwszy zonk jedna mniejsza kostka nie pasuje, wiec załatwiłem odpowiednią i tu mam problem. Przedstawie na fotach:
1. Moje zegary:
2. Digitale
Rożnice widać w kontrolkach. Jak podłącze Digitale na tylko na jedną kostkę to zapalają sie i jest ok ale kontrolki nie zgadzają się np. jak otworze drzwi to zapala mi się kontrolka check engine :/. Sprawa druga nie pokazuje mi paliwa i pali się kontolka.
Foty kostek:
1. Moja orginalna duża kostka:
2. Duża kostka z wersji USA
Jak widać kostki różnią się kolorami kabli, które kable za co odpowiadaja??
3. Mała orginalna kostka
Do orginalnej kostki idzie 6 kabli
4. Mała kostka USA
a do USA 7 kabli
Jak podpiąć kostkę USA pod moją instalację żeby to wszystko zadziałało jak należy czyli kontrolki się zgadzały wskazywało paliwo i temperaturę.
Gdzie mogę znaleść opis kolorów kabli w wersji USA i oryginalnej?.
Nie wszystkie piny są tak samo ułożone w obydwu kompletach kostek.
Co radzicie zrobic?.
Pozdrawiam
Problem z montarzem Digitali
Strona 1 z 1
Mialem podobny problem , tylko ze roznila sie mala kostka byla troszke mniejsza ale tyle samo pinow i ta sama kolejnosc .
U Overkilla wszystko pasowalo bez zadnego problemu ja mam jego zegary
Wodzu masz fotki obydwu zegarow od tylu
Porek napisał(a):Wodzu, jak dobrze pamiętam Kolega Overkill przerabiał temat digitali w GD, poszukaj w jego temacie w Naszych Mazdach
U Overkilla wszystko pasowalo bez zadnego problemu ja mam jego zegary
Wodzu masz fotki obydwu zegarow od tylu
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
max napisał(a):Wodzu masz fotki obydwu zegarow od tylu
Od ręki nie mam ale chwilka
Mam identyczne z tyłu wszystkie piny o obydwu kostkach są wlutowane w jednych i drugich zegarach. Z tym, że Digitale mają tył zabudowany.
Wodzu za wskazniki temperatury i paliwa odpowiada na 100% mala kostka u mnie ona nie pasowala i poza wskaznikami i rezerwa wszystko dzialalo . A po schemat odezwij sie do kolegi z forum es on ma manuala ale tylko z zegarami analogowymi .
p.s. mam nadzieje ze uda ci sie podlaczyc
p.s. mam nadzieje ze uda ci sie podlaczyc
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Wodzu nie wiem czy ta sztuczka ci się uda ale jak już próbujesz to rozbierz najpierw stare zegary
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Ok dzis zamontowałem digitale. Sprawa wygląda tak.
Myślałem ze bedzie trudno ale sie udało:
Jeżeli uda wam się kupic digitale od amerykańca to:
1. Poproście o kostki od dawcy,
2. Kable z malej kostki (czerwony z białym pasem i niebieskimi ciapkami oraz czarny z niebieskim paskiem należy podłączyć do dużej kostki, do kabli o tych samych kolorach. Reszte kabli z kostki dawcy należy podłaczyc kolorami do orginalnej.
Oto rozwiazanie.
Znaczenie kolorów kabli podam jutro
Efekt TU
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5554&start=600
Myślałem ze bedzie trudno ale sie udało:
Jeżeli uda wam się kupic digitale od amerykańca to:
1. Poproście o kostki od dawcy,
2. Kable z malej kostki (czerwony z białym pasem i niebieskimi ciapkami oraz czarny z niebieskim paskiem należy podłączyć do dużej kostki, do kabli o tych samych kolorach. Reszte kabli z kostki dawcy należy podłaczyc kolorami do orginalnej.
Oto rozwiazanie.
Znaczenie kolorów kabli podam jutro
Efekt TU
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5554&start=600
Brawo fajnie ze ci sie udalo , ja mialem troszke problem z kostka bo nie moglem nigdzie dostac a jak znalazlem to koles zaspiewal 50 zl plus przesylka ale poradzilem sobie bez kostki
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
no to i ja założyłem do siebie digitale, zupełnie przez przypadek okazało się, że są od wersji europejskiej (czerwone pole od 7tyś obrotów) i ikonki bez podpisów a zatem i kostki takie same jak w analogach, wystarczyło plug & play ale niestety w nocy nie mam podświetlenia lewej strony zegarów a dokłądniej napisu FUEL... sprawdzałem, tylko pobieżnie i nie widziałem tak żaróweczki do podświetlenia, czyżby trzeba było rozkręcić zegary?
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
część żarówek jest na płytce wewnątrz
są też dwie czy trzy bardzo głęboko w otworach od tyłu i one chyba podświetlają paliwo i temperaturę
są też dwie czy trzy bardzo głęboko w otworach od tyłu i one chyba podświetlają paliwo i temperaturę
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
No to teraz zrób to samo u mnie
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: papkin26 i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6