bienias napisał(a):Rozumiem jesli miałbyś V6 gdzie są 2 sondy – przed i za katem – wtedy jak najbardziej może takie zjawisko wystapić.
U mnie obie sondy są przed katem (nie wiem czy wszystkie V6 tak mają , ale raczej tak)
www.mazdaspeed.pl
bienias napisał(a):Rozumiem jesli miałbyś V6 gdzie są 2 sondy – przed i za katem – wtedy jak najbardziej może takie zjawisko wystapić.
Alexs napisał(a):bez zmian w dzwieku, ale mocy masz wiecej,
majes napisał(a):No niewiem.
JA wywalilem kata i wstawilem rure.Dzwiek nie jest anie glosniejszy ani bardziej cichy -jest po prostu inny.I dodam ze kiedys byl ladniejszy
Mocy jakos nie zauwazylem ale trzeba by na hamowni sprawdzic.
krzysiek626 napisał(a):Jakby sonda była za katalizatorem to jakby miała sie nagrzać? Wtedy spaliny za katalizatorem nie mają oporów więc sie by wychładzała dlatego przed kat. jest sonda bo kat. zmniejsza szybkość wylotu spalin i sonda może sie nagrzać gdyz wtedy spaliny wolniej uchodzą.
bienias napisał(a):hm... czegoś tu nie rozumiem .... sonda w 2.0 16V jest przed a nie za katalizatorem więc co ma piernik do wiatraka ?
Rozumiem jesli miałbyś V6 gdzie są 2 sondy – przed i za katem – wtedy jak najbardziej może takie zjawisko wystapić.
krzysiek626 napisał(a):U mnie sonda jest 1 przewodowa wiec w takim przypadku jest ogrzewana przez spaliny.
Zostaw go w spokoju. Mam ten sam przebieg – spaliny idealne!Dudek napisał(a):Mam przejechane Madzią 189tys. Z tego, co się dowiedziałem, katalizator służy dobrze do około 150 tysięcy km.
Moje pytanie to co zrobić z tym Wyciąć katalizator i olać go zupełnie Jak będą wtedy wyglądały badania techniczne Jaki wpływ będzie miał brak katalizatatora na samochodzik ??
Kilka tysięcy pewnie.Dudek napisał(a):Ile kosztuje nowy katalizator
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje