Z tego co wyczytałem odnośnie poziomowania, to wygląda to tak iż światła ustawione do właściwego poziomu ręcznie później tylko trzymają ten poziom.
Przetwornica lewa i u mnie była padnięta właśnie i jestem świeżo po wymianie. Wydaje mi się że z nią mogą być problemy przez tą żaluzję nad chłodniczką, woda tamtędy może na przetwornicę właśnie walić. Sama wymiana to jest na prawdę pikuś nie robota. Klucz 10 wystarczy i śrubokręt krzyżak, może też płaski do samego zdjęcia zderzaka i wyciągnięcia światła. Torx numeru Ci nie podam, ale to taki mały, kupiłem zestaw torxów przed robotą a się okazało że miałem pasujący śrubokręcik pasujący i tak. Samo rozebranie i później złożenie wszystkiego razem z wymianą przetwornicy to naprawdę pikuś. Luknąłem tylko na instrukcję żeby wiedzieć co gdzie odkręcić i w sumie cała robota zajęła mi niecałą godzinę. Teraz jak bym miał robić drugi raz to pewni w niewiele ponad pół bym się wyrobił.
Zaraz poszukam namiarów na gościa od którego kupowałem przetwornicę, też jej wcześniej na oczy nie widziałem ale zadzwoniłem ,powiedziałem do jakiego auta potrzebuję i zaproponował mi używaną i nową do wyboru. Na drugi dzień kurierem wysłał i luks
A oto namiary na sprzedawcę przetwornic: 506-143-483 codzinnie od 9 do 18 godz. lub
honlub@op.pl