Oryginalny pilot, jaki ma numer?
widze ze oryginalny pilot do mazdy 626 GF '99 ma numer: 41601. Jednak widze ze pojawiaja sie o numerze 41604. Czy to jest tez kompatybilny z tym modelem?
-
pruso
Mam pilota Visteon 41803 – ma 2 przyciski.
Chciałem kupić drugiego na zapas ale nigdzie nie mogę takiego znaleźć.
Idzie łatwo i tanio dostać pilota Visteon 41804 – ma 3 przyciski, trzeci jest do alarmu.
Ja nie mam fabrycznego alarmu. Czy ten pilot zadziałałby u mnie?
Chciałem kupić drugiego na zapas ale nigdzie nie mogę takiego znaleźć.
Idzie łatwo i tanio dostać pilota Visteon 41804 – ma 3 przyciski, trzeci jest do alarmu.
Ja nie mam fabrycznego alarmu. Czy ten pilot zadziałałby u mnie?
- Od: 2 paź 2010, 23:20
- Posty: 76
- Skąd: Galway, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8, sedan, 2004
Mazda 6 kombi 2002r (z alarmem) – Visteon Model No. 41804
Mazda 6 kombi 2006r (z alarmem) – Visteon Model No. 41522 (natomiast numer 41804 nie jest przez samochód rozpoznawany)
Wrzucam dla potomnych, jako, że sam spędziłem trochę czasu aby dopasować pilota do mazdy 2006...
Mazda 6 kombi 2006r (z alarmem) – Visteon Model No. 41522 (natomiast numer 41804 nie jest przez samochód rozpoznawany)
Wrzucam dla potomnych, jako, że sam spędziłem trochę czasu aby dopasować pilota do mazdy 2006...
- Od: 1 lut 2012, 21:50
- Posty: 32
- Auto: MAZDA 6 TS D 143KM (2006) Estate
Witam,
Naldec 41240-501-40i ten jest na 100% do 323F '98. I właśnie mi się popsuł
pozdr.
Naldec 41240-501-40i ten jest na 100% do 323F '98. I właśnie mi się popsuł
pozdr.
-
kracha
Rozkodował mi się pilot po wymianie baterii w Mazdzie Xedos 9.
Zakodowałem go wg instrukcji i działa. Tylko mam jeden problem, bo wczoraj wypadł mi jeden guzik z pilota i teraz mogę tylko auto otwierać z pilota
Czytam i w sumie nie wiem jaki pilot pasuje do mojego auta.
Sygnowany jest Naldec. Mam wersję bez alarmu, dwa przyciski.
Gdzie takiego pilota szukać (w przystępnej cenie)? I drugie pytanie czy da się podłączyć kierunki do centralki, aby przy blokowaniu/odblokowywaniu drzwi migały? Jestem laikiem jeśli o to chodzi.
Pozdrawiam
Zakodowałem go wg instrukcji i działa. Tylko mam jeden problem, bo wczoraj wypadł mi jeden guzik z pilota i teraz mogę tylko auto otwierać z pilota
Czytam i w sumie nie wiem jaki pilot pasuje do mojego auta.
Sygnowany jest Naldec. Mam wersję bez alarmu, dwa przyciski.
Gdzie takiego pilota szukać (w przystępnej cenie)? I drugie pytanie czy da się podłączyć kierunki do centralki, aby przy blokowaniu/odblokowywaniu drzwi migały? Jestem laikiem jeśli o to chodzi.
Pozdrawiam
M.
- Od: 17 cze 2012, 14:43
- Posty: 16
- Skąd: Olecko
- Auto: Mazda Xedos 9 2.3 V6 kompresor 1999r.
milekkab napisał(a):I drugie pytanie czy da się podłączyć kierunki do centralki, aby przy blokowaniu/odblokowywaniu drzwi migały?
U mnie kierunkowskazy migają podczas otwierania czy zamykania autka z pilota więc nie wiem dlaczego i u ciebie tak się nie dzieje skoro masz oryginalny pilot.
A pilot to Naldec/Visteon z serii 41601 – pisałem o tym parę postów wcześniej
A szukać pilota można np. na allegro czy szrotach chociaż ceny są takie, ze niewiele więcej płacąc można kupić już całą nową centralkę z pilotami. Fakt, że trzeba jeszcze ją zamontować ale to już inny temat.
milekkab napisał(a):wczoraj wypadł mi jeden guzik z pilota i teraz mogę tylko auto otwierać z pilota
Popatrz tutaj a może rozwiążesz ten problem.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
milekkab napisał(a):Mam trochę inny pilot. Nie wiem czy jest oryginalny, taki po prostu dostałem już.
Faktycznie widziałem też takiego kształtu piloty przy mazdach.
Otwórz obudowę i zobacz co tam pisze.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
milekkab napisał(a):Jest nalepka Naldec 8K17A i rysunek jak wsadzać baterię.
Z drugiej strony nic nie pisze?
Popatrz przykładowo na to: http://allegro.pl/mazda-626-gf-pilot-i- ... 68872.html
Notabene jeden z klubowiczów to sprzedawał.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
milekkab napisał(a):41240-501-40e
S Q4331 0841
Czyli w sumie to taki sam pilot co masz
Szkoda tylko, że i u niego jest uszkodzona obudowa.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Szczerze to za już niezbyt duże pieniążki można kupić cały nowy i kompletny alarm z dwoma pilotami.
Fakt, że trzeba trochę czasu poświęcić na jego zamontowanie (popołudnie wystarczy) ale czasem po zbilansowaniu kosztów to rozwiązanie lepiej wyglądać będzie na przyszłość.
Owszem – ta cena z linka była b. dobra ale tak normalnie to same oryginalne piloty cenią się od 50PLN wzwyż więc trzeba przemyśleć czy warto inwestować w stare piloty.
Fakt, że trzeba trochę czasu poświęcić na jego zamontowanie (popołudnie wystarczy) ale czasem po zbilansowaniu kosztów to rozwiązanie lepiej wyglądać będzie na przyszłość.
Owszem – ta cena z linka była b. dobra ale tak normalnie to same oryginalne piloty cenią się od 50PLN wzwyż więc trzeba przemyśleć czy warto inwestować w stare piloty.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Przepraszam za odgrzewanie tematu.
Czy jest możliwość kupna np. scyzoryka z pilotem zamiast centralki nowej?
I zaprogramowania tego pilota oczywiście. Jaki byłby koszt za coś takiego?
Oczywiście nie chce najgorszego syfu, który rozpadnie się po miesiącu.
Gdzie można coś takiego dostać?
Czy jest możliwość kupna np. scyzoryka z pilotem zamiast centralki nowej?
I zaprogramowania tego pilota oczywiście. Jaki byłby koszt za coś takiego?
Oczywiście nie chce najgorszego syfu, który rozpadnie się po miesiącu.
Gdzie można coś takiego dostać?
M.
- Od: 17 cze 2012, 14:43
- Posty: 16
- Skąd: Olecko
- Auto: Mazda Xedos 9 2.3 V6 kompresor 1999r.
Jak chcesz "scyzoryk" to kupujesz pilot wraz z centralką.
Nie ma możliwości zaprogramowanie innego pilota niż oryginał.
Nie ma możliwości zaprogramowanie innego pilota niż oryginał.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/sterownik-centralnego ... 76545.html
tylko czy ten grot pasuje? Parę postów wyżej jest mój klucz. Zupełnie inny.
Jak go później przełożyć?
tylko czy ten grot pasuje? Parę postów wyżej jest mój klucz. Zupełnie inny.
Jak go później przełożyć?
M.
- Od: 17 cze 2012, 14:43
- Posty: 16
- Skąd: Olecko
- Auto: Mazda Xedos 9 2.3 V6 kompresor 1999r.
milekkab – nie zapomnij o immo bo wydaje mi się, że jednak masz coś takiego.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
moj kolega kupil taki zestaw, przemontowal grot klucza i element imobilajzera, a do obudowy zamontowal element elektroniczny ze starego pilota, wszystko gra i dziala i przy tym niezle wyglada
pozdr.
E
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki