brii napisał(a):Przeczytaj co jest napisane z boku opony zimowej: M+S i sobie to przetłumacz.
To nie ma związku z temperaturą.
Na pewno ?
www.mazdaspeed.pl
brii napisał(a):Przeczytaj co jest napisane z boku opony zimowej: M+S i sobie to przetłumacz.
To nie ma związku z temperaturą.
Maciej Loret napisał(a):Na pewno ?
brii napisał(a):Maciej Loret napisał(a):Na pewno ?
Na 100% – w innych miejscach na świecie (tam gdzie nie pada śnieg) na zimówki mówi się opony na błoto
Waikiki napisał(a):Transfagarasan?
brii napisał(a):Maciej Loret napisał(a):Na pewno ?
Na 100% – w innych miejscach na świecie (tam gdzie nie pada śnieg) na zimówki mówi się opony na błoto
Nawet przy +1C letnia na wodzie będzie lepsza niż zimówka, kiedyś nawet jakieś germańce robiły testy. Ta zmiana opon przy +7C to chwyt marketingowy, ale z drugiej strony kiedy na stałe są już takie temperatury zima niedaleko. Zimówka jest lepsza od letniej, tylko jak na jezdni jest śnieg, albo coś innego oprócz wody (albo woda w ogromnej ilości). Na lodzie nie ma żadnej różnicy między zimówkami a letnimi – tylko wkręty w oponie mogą pomóc
Maciej Loret napisał(a):Znaczy, że śnieg nie ma nic wspólnego z zimą?
Tomek6 napisał(a):trafiłeś do mnie brii jeden dzień za późno
brii napisał(a):Maciej Loret napisał(a):Znaczy, że śnieg nie ma nic wspólnego z zimą?
Znowu masz problem ze zrozumieniem i się czepiasz?? Chyba wszyscy oprócz Ciebie zrozumieli o co mi chodziło
brii napisał(a):Czy jest na oponie napisany zakres temperatur pracy?
brii napisał(a):Te opony dają radę zrówno przy -20 na śniegu jak i przy +30 na błocie.
Maciej Loret napisał(a):Ciśnienia również nie ma. Można nim podobnie manipulować...
Maciej Loret napisał(a):Jaki jest średnio przeciętny stosunek pokonywanej liczby kilometrów na całej drodze pokrytej śniegiem do pokrytej błotem? 100? 1000?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości
Moderatorzy Opinie i Poradniki