Więc tak, jestem po wymianie – kupiłem te Philipsy D2S 4300 K
z tej aukcji.
http://allegro.pl/xenon-ksenon-d2s-8512 ... 04203.htmlPierwsze co mi się rzuciło w oczy to trochę inna barwa ale to dlatego, że po demontażu okazało się że miałem zamontowane przez poprzedniego właściciela Osram Xenarc D2S – te miały barwę bardziej wpadającą w niebieski, natomiast te które zamontowałem świecą czystym białym światłem
No i najważniejsze, naczytałem się na forum że nie warto sobie nerwów strzępić na wymianę od góry ( od strony maski) bo szkoda czasu i języka na same K..#@$!
Więc zacząłem rozbierać to nadkole .....
Nie wiem jak u innych ale u mnie te zatrzaski są na taki wkręt, który podczas wkręcania go śrubokrętem rozszerza plastikowy kołek – wkręty obracały się w kółko nie chcąc niestety się ruszyć w ogóle i w efekcie wyjąłem w sumie ze 2 a jest ich chyba 5 żeby odgiąć nadkole.... Nie wspominając że bawiłem się z tym 1h 30min.
Po tym fakcie, dość już poddenerwowany poszedłem po rozum do głowy i zacząłem szperać od góry.
I okazało się że jeśli nie ma się rąk ala "Pudzian" można to wymienić normalnie od góry w czasie około 30 min – jak ktoś to robi 1-szy raz tak jak ja to będzie miał na pewno problem z dokręceniem pierścienia.
Przy drugim podejściu bez problemu można wymienić obydwa żarniki na parkingu w ciągu 5 min.
PS. Od strony kierowcy jest mniej miejsca ze względu na przeszkadzającą obudowę bezpieczników ale również da się to zrobić bez problemu bez jej demontażu
Pozdrawiam,
Adrian