Przymierzam się do wymiany amorow, na razie z tyłu a potem pewnie też z przodu.
Czy po wymianie amorków z TYŁU trzeba ustawiać geometrię?
A po wymianie amorków z PRZODU?
pozdrawiam
czy po wymianie amortyzatorów trzeba ustawiać zbieżność?
Strona 1 z 1
Powolutku pany
Po wymianie amorów nie robimy zbierznożci a sprawdzamy kąt pochylenia koła i kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy czyli chodzi o to że zbieżność może acz nie musi być inna, ale jeśli w BA jest regulowany kąt pochylenia koła to po rozebraniu kolumny w celu wymiany amora na pewno się zmieni kąt pochylenia.
Zbieżność zwykle zmienia sie demontażu wahacza, zwrotnicy i drążków/końcówek kierowniczych. Przy wymianie amora owych elementów nie rozkręcamy. Ale ZAWSZE warto sprawdzić po każdej ingerencji w zawieszenie zbieżność i pochylenie koła(jeśli jest regulowane) Koszt nie wielki a może zaoszczędzić sporo kasy na wymianie potem opon
Po wymianie amorów nie robimy zbierznożci a sprawdzamy kąt pochylenia koła i kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy czyli chodzi o to że zbieżność może acz nie musi być inna, ale jeśli w BA jest regulowany kąt pochylenia koła to po rozebraniu kolumny w celu wymiany amora na pewno się zmieni kąt pochylenia.
Zbieżność zwykle zmienia sie demontażu wahacza, zwrotnicy i drążków/końcówek kierowniczych. Przy wymianie amora owych elementów nie rozkręcamy. Ale ZAWSZE warto sprawdzić po każdej ingerencji w zawieszenie zbieżność i pochylenie koła(jeśli jest regulowane) Koszt nie wielki a może zaoszczędzić sporo kasy na wymianie potem opon
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki